Gezondheid alle pijlers

zwanger of niet?

18-07-2014 13:40 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen zin om met deze warmte naar de winkel te rennen voor een test, vandaar dat ik even kort mijn verhaal hier neer zet.

Ik had volgens mij al deze week ongesteld moeten worden, maar tot nu toe merk ik daar niks van.

Normaal gesproken had ik altijd een week van te voren gevoelige borsten, en krampen in mijn buik. Maar nu totaal nergens last van, wel af en toe moe, geprikkeld, en hongerig en soms emotioneel. Heel af en toe wel een soort raar gevoel in buik... beetje hongerig, misselijk, maar niet extreem

23 juni ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Ik heb wel seks gehad met mijn vriend. Ik slik de pil niet, maar doen het ook zonder condoom. Hij is nog nooit in mij klaargekomen, wel er tegen aan..

Niet dat ik het erg zou vinden om zwanger te raken, en mijn vriend ook niet.. maar ben gewoon nieuwsgierig, of zou het juist nu kunnen dat het eventueel wat later zou kunnen komen? Normaal had ik een cyclus van 25/26 dagen, nu is dat inmiddels al 28. Maar ik heb ook geen gevoel van, dat ik dit weekend of volgende week ongesteld kan worden,

Ik vroeg mij af hoe kun je nou echt herkennen of je zwanger bent of niet Waar hadden jullie last van? En zou je zwanger kunnen worden als diegene er tegen aan klaar komt? of voorvocht? Hoe groot is die kans?

Ik haal vanavond sowieso een zwangerschapstest op, als het wat afgekoeld is;)
Je hebt onbeschermde seks gehad dus ja het is mogelijk.

Zou gewoon idd ff een test halen en afwachten.
Ik haal vanavond een test op met mijn vriend, als ik uit het werk kom, want wil die zekerheid wel even hebben. Het is nu gewoon afwachten

het is ook zo dat ik niet extreem dikker ben geworden, maar wel steeds honger heb
Je wordt niet gelijk dikker hoor. En die testen zijn niet voor niets uitgevonden.

Verder kan je cyclus uit ritme lopen door duizend onschuldige factoren. Dus geen antwoord.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het zou kunnen......

ik merkte het vooral aan extreme moeheid en extreme honger. En gespannen borsten waar onder de warme douche gewoon melk uit kwam druppen ( maar dat was pas bij de tweede zwangerschap, alsof mijn borsten toen pas wisten hoe dat moest, melk maken)
quote:zonvakantie schreef op 18 juli 2014 @ 13:43:

Ik haal vanavond een test op met mijn vriend, als ik uit het werk kom, want wil die zekerheid wel even hebben. Het is nu gewoon afwachten

het is ook zo dat ik niet extreem dikker ben geworden, maar wel steeds honger hebJij denkt dat je met twee a drie dagen over tijd en zwanger, gelijk een dikke buik hebt? Bijzonder....
Als hij niet in je is klaargekomen is de kans op zwangerschap minimaal. Maar test vooral goed voor je gemoedsrust
Wat een zinloos topic dit.

Er is maar 1 manier om te kijken of je zwanger bent en dat is ; TEST
quote:mapressa schreef op 18 juli 2014 @ 13:49:

[...]

Jij denkt dat je met twee a drie dagen over tijd en zwanger, gelijk een dikke buik hebt? Bijzonder....Ik heb ook al drie dagen een dikke buik met deze hitte,misschien toch zwanger?
Sorry, maar iedere keer weer begrijp ik niet waarom er zulke topics worden geopend.

Het wel of niet zwanger zijn kunnen wij niet ruiken. Ook de glazen bol werkt niet.

Het lijkt wel of er velen totaal niet weten hoe het werkt. JA je KAN zwanger zijn en NEE het hoeft niet. Bij iedere vrouw zijn de symptomen anders. De een voelt niks en de ander juist wel.

Testen en je weet het. Sowieso kan je door het warme weer ook later ongesteld worden. Of door stress of andere invloeden.

Ritje naar de winkel duurt geen uren.
Zwanger! 100% zeker.

En wat zei de test?
Zo jammer dat de uitslag nooit gedeeld wordt. Zo kom ik er nooit achter of ik helderziend ben of niet!
Sorry voor de late reactie... Was weekend weg..

Heb een test gedaan, maar die was negatief, maar ben gisteravond alsnog ongesteld geworden-:) en daar ben ik ook wel blij mee..

Maar nu het volgende: Afgelopen vrijdag heb ik seks gehad met mijn vriend, maar hij had het te laat door, dat hij klaar kwam, het was te laat met hem eruit halen, dus is hij in mij klaargekomen

En aangezien ik toen rond die tijd ergens ongesteld moest worden, weet ik niet of dit kwaad kan of niet.. Mijn vriend zei gisteren, nu je ongesteld bent geworden is de kans kleiner dat je zwanger kan raken, nadat ik in je ben klaargekomen, omdat je menstruatie nu het zaad aan het afstoten is en dan geen kans meer krijgt om te ontwikkelen??

Ik heb gezegd dat ik dat niet geloofde, maar ik weet dat ik die dag niet het vruchtbaarst was.. Heeft mijn vriend gelijk of?

Natuurlijk bestaat er een kans dat het wel zo is
Lieve zonvakantie:

Als je niet weet hoe je cyclus werkt, wat ongesteld zijn inhoudt,wat een eisprong is, wat vruchtbare dagen zijn, wat anticonceptie is en hoe je effectief kunt voorkomen dat je zwanger raakt, wil je tot die tijd je onthouden van seks alsjeblieft?
quote:zonvakantie schreef op 21 juli 2014 @ 16:20:

Sorry voor de late reactie... Was weekend weg..

Heb een test gedaan, maar die was negatief, maar ben gisteravond alsnog ongesteld geworden-:) en daar ben ik ook wel blij mee..

Maar nu het volgende: Afgelopen vrijdag heb ik seks gehad met mijn vriend, maar hij had het te laat door, dat hij klaar kwam, het was te laat met hem eruit halen, dus is hij in mij klaargekomen

En aangezien ik toen rond die tijd ergens ongesteld moest worden, weet ik niet of dit kwaad kan of niet.. Mijn vriend zei gisteren, nu je ongesteld bent geworden is de kans kleiner dat je zwanger kan raken, nadat ik in je ben klaargekomen, omdat je menstruatie nu het zaad aan het afstoten is en dan geen kans meer krijgt om te ontwikkelen??

Ik heb gezegd dat ik dat niet geloofde, maar ik weet dat ik die dag niet het vruchtbaarst was.. Heeft mijn vriend gelijk of?

Natuurlijk bestaat er een kans dat het wel zo isMisschien je eens verdiepen in voortplanting en anticonceptie voordat je gaat neuken pfff...
quote:zonvakantie schreef op 21 juli 2014 @ 16:20:

Mijn vriend zei gisteren, nu je ongesteld bent geworden is de kans kleiner dat je zwanger kan raken, nadat ik in je ben klaargekomen, omdat je menstruatie nu het zaad aan het afstoten is en dan geen kans meer krijgt om te ontwikkelen??
Dat weet ik allemaal wel.. De pil wil ik niet slikken, ben ik te gevoelig voor, ben 3 jaar geleden met de pi gestopt, door het 8 jaar te hebben geslikt, en vriend wil geen condoom gebruiken.. En als ik zwanger zou worden, zou ik het nog niet erg vinden...

Ik weet wat mijn vruchtbare dagen zijn, wanneer mijn eisprong is.. etc
Je wil dus gewoon heel graag zwanger worden, want jullie doen het totaal onbeschermd.

Heel veel succes. Schrijf maar mee op een van de 'zwanger worden topics' en stuiter daar elke maand in het rond met de hoop vraag of je deze maand misschien zwanger bent.
Jullie klinken echt als een bijzonder intelligent stel
Als je na de seks nog ongesteld geworden bent is de kans geel klein dat je zwanger bent. Heeeeel klein.
quote:miedo schreef op maandag 21 juli 2014 20:09 Jullie klinken echt als een bijzonder intelligent stelDie schijnen het meest vruchtbaar te zijn, als ik zo naar mijn omgeving kijk. Dus TO loopt binnenkort vast met een dikke buik rond.
Some flies are too awesome for the wall
Wat een hoop dommigheid bij elkaar.

Je spreekt jezelf volledig tegen: je bent blij dat je ongesteld geworden bent, maar als je zwanger zou zijn, is ook niet erg.

Wat wil je nou eigenlijk?

Als je zo doorgaat, ben je binnenkort in elk geval zwanger. Je vent is een zak, dat hij geen condoom wil gebruiken, maar jij staat hem toe te penetreren. Je bent er zelf bij.

Hopeloos.
quote:zonvakantie schreef op maandag 21 juli 2014 16:29 Dat weet ik allemaal wel.. De pil wil ik niet slikken, ben ik te gevoelig voor, ben 3 jaar geleden met de pi gestopt, door het 8 jaar te hebben geslikt, en vriend wil geen condoom gebruiken.. En als ik zwanger zou worden, zou ik het nog niet erg vinden...

Ik weet wat mijn vruchtbare dagen zijn, wanneer mijn eisprong is.. etc Je weet dat allemaal maar weet niet of je zwanger bent?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik neem aan dat je al getest hebt? ben je nog van plan om de uitslag met ons te delen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven