Wat ik zou willen.....
donderdag 17 juli 2014 om 17:24
.........is een waterballonnengevecht met jullie, met waterballonnen die een paar uurtjes in de koeling hebben gelegen.
Zoiets als 15 tegen 15. lijkt me leuk, een hoop gegil en gegiechel en weer eens lekker de puber uithangen, beter dan de middelbare vrouw uithangen met zweet tussen haar bilnaad.
Net maar even gestofzuigd en gedweild, want vanaf morgen is dat natuurlijk niet meer te doen. Het zweet droop me nu al langs het lijf.
Hebben jullie je druk gemaakt vandaag of ben ik de enige die zo geschift bezig is?
Zoiets als 15 tegen 15. lijkt me leuk, een hoop gegil en gegiechel en weer eens lekker de puber uithangen, beter dan de middelbare vrouw uithangen met zweet tussen haar bilnaad.
Net maar even gestofzuigd en gedweild, want vanaf morgen is dat natuurlijk niet meer te doen. Het zweet droop me nu al langs het lijf.
Hebben jullie je druk gemaakt vandaag of ben ik de enige die zo geschift bezig is?
donderdag 17 juli 2014 om 17:27
donderdag 17 juli 2014 om 17:27
Ha mevrouw Teau!
Lijkt me kei leuk!
Vooral als we dat morgen of zaterdag zouden doen want dan is het niet meer te harden natuurlijk.
Hier heb ik me rustig gehouden, het is nog prima te doen, maar ik ga echt niet dweilen ofzo.
Lekker lezen, schrijven, forummen etc.
Hoe is het verder? Las je berichtje in het medium topic. Alles goed?
Lijkt me kei leuk!
Vooral als we dat morgen of zaterdag zouden doen want dan is het niet meer te harden natuurlijk.
Hier heb ik me rustig gehouden, het is nog prima te doen, maar ik ga echt niet dweilen ofzo.
donderdag 17 juli 2014 om 17:30
donderdag 17 juli 2014 om 17:33
quote:Wollstonecraft schreef op 17 juli 2014 @ 17:27:
Ha mevrouw Teau!
Lijkt me kei leuk!
Dat lijkt me inderdaad een goed plan, morgen ergens in het midden van het land zodat we allemaal even ver moeten reizen.
ja hoor, met mij alles prima.
Ik heb geen medium opgezocht hoor, we zaten toevallig op dezelfde plek en raakten in gesprek en toen moest ze ineens zo nodig.
Het staat al jaren vast, ooit word ik rijk er beroemd.
Hoe is het met jou? Ben je al een beetje bijgekomen?
Ha mevrouw Teau!
Lijkt me kei leuk!
Dat lijkt me inderdaad een goed plan, morgen ergens in het midden van het land zodat we allemaal even ver moeten reizen.
Ik heb geen medium opgezocht hoor, we zaten toevallig op dezelfde plek en raakten in gesprek en toen moest ze ineens zo nodig.
donderdag 17 juli 2014 om 17:38
quote:Cateautje schreef op 17 juli 2014 @ 17:33:
[...]
Beroemd ben je hier in ieder geval al!
(bij velen zou ik zeggen....berucht, maar bij jou natuurlijk niet )
Tja, het gaat wel, ik ben denk ik vooral verdrietig om het mooie plaatje van de toekomst los te laten. Komt goed.
Ben lekker aan het schrijven en aan het kijken of ik volgend jaar misschien niet toch, heel misschien een MA Creative Writing kan gaan doen.
[...]
Tja, het gaat wel, ik ben denk ik vooral verdrietig om het mooie plaatje van de toekomst los te laten. Komt goed.
Ben lekker aan het schrijven en aan het kijken of ik volgend jaar misschien niet toch, heel misschien een MA Creative Writing kan gaan doen.
donderdag 17 juli 2014 om 17:52
quote:Wollstonecraft schreef op 17 juli 2014 @ 17:38:
[...]
Ja, dat komt me bekend voor. Het verlies van de man is minder erg dan je hoop en wensen voor de toekomst.
Je bent echt gek op schrijven, dus lijkt het me heel erg leuk voor je om te doen. Ik hoop dat het iets voor je is.
[...]
Ja, dat komt me bekend voor. Het verlies van de man is minder erg dan je hoop en wensen voor de toekomst.
Je bent echt gek op schrijven, dus lijkt het me heel erg leuk voor je om te doen. Ik hoop dat het iets voor je is.
donderdag 17 juli 2014 om 17:53
quote:SoMiDi schreef op 17 juli 2014 @ 17:45:
Hier niet druk gemaakt vandaag, ff de Hoogstraat, Koopgoot en lijnbaan afgestruind in factor 50 Thuis, was gedraaid en lezen, nu een ijsje Morgen ff naar de nieuwe binnenweg, wel aan de schaduwkant! Sterkte met afkoelen, heb je geen leuke buurt kids? Ik zou wel een aantal buurvrouwen onder schot willen nemen.
Hier niet druk gemaakt vandaag, ff de Hoogstraat, Koopgoot en lijnbaan afgestruind in factor 50 Thuis, was gedraaid en lezen, nu een ijsje Morgen ff naar de nieuwe binnenweg, wel aan de schaduwkant! Sterkte met afkoelen, heb je geen leuke buurt kids? Ik zou wel een aantal buurvrouwen onder schot willen nemen.
donderdag 17 juli 2014 om 21:22
vrijdag 18 juli 2014 om 15:28
Al twee keer een koude douche genomen vandaag, heerlijk!
Eigenlijk vind ik de soort warmte wel lekker vandaag, ook de zonneschijn is niet zo gloeiend als je er in gaat zitten en er staat een klein briesje. heb het dus prima naar m'n zin.
Vandaag ook alle was weggewerkt, alleen nog een dekbedhoes ophangen en dan is het gedaan.
Ben alleen vergeten waterijsjes in huis te halen, die heb ik allemaal weggegooid toen de koelkast uit moest vanwege de vloer. Morgen eventjes halen, want dat is wel lekker op zo'n warme dag.
Eigenlijk vind ik de soort warmte wel lekker vandaag, ook de zonneschijn is niet zo gloeiend als je er in gaat zitten en er staat een klein briesje. heb het dus prima naar m'n zin.
Vandaag ook alle was weggewerkt, alleen nog een dekbedhoes ophangen en dan is het gedaan.
Ben alleen vergeten waterijsjes in huis te halen, die heb ik allemaal weggegooid toen de koelkast uit moest vanwege de vloer. Morgen eventjes halen, want dat is wel lekker op zo'n warme dag.
vrijdag 18 juli 2014 om 15:46
Ik heb ook als gek staan stoffen, stofzuigen en dweilen vanmorgen. No way dat ik dat morgen ga trekken. Maar als "beloning" heb ik wel even een ijs koude douche genomen. en kreeg ik er nog een gratis wonder bij: Mijn 2 katten kwamen er ook onder staan..ZO warm is het
Waterijsjes..goed plan, ga ik ook even halen. En een berg fruit voor in de vriezer en daarna in de blender. Pfff!
Waterijsjes..goed plan, ga ik ook even halen. En een berg fruit voor in de vriezer en daarna in de blender. Pfff!
vrijdag 18 juli 2014 om 15:49
Ja, ik ben ook heel actief vandaag. Marianne heeft gelijk, ik heb dat ook met warmte, dan kom ik echt tot leven.
Wat lief dat je katten je gezelschap kwamen houden, ik smelt ervan.
Die berg fruit, daar ga ik morgen voor naar de markt, denk ik, maar dan moet het wel heel vroeg, anders is het niet te harden daar, zeker niet als het zo druk is.
Wat lief dat je katten je gezelschap kwamen houden, ik smelt ervan.
Die berg fruit, daar ga ik morgen voor naar de markt, denk ik, maar dan moet het wel heel vroeg, anders is het niet te harden daar, zeker niet als het zo druk is.
vrijdag 18 juli 2014 om 16:09
Jaaaaa ik doe mee!!!! Kan ik jullie hierheen lokken
de mededeling dat ik mini-magnums in huis heb ??
*gooit mega-water-ballon richting Cateau*
Nuo: doen ze dat normaal ook?
Evanenz: ik hou wel van zomer, maar dat hele hete ben ik ook niet zo gek op. Ik kom ook echt niet buiten met dit weer behalve het noodzakelijke...
En deuren open in het kader van frisse lucht vind ik ook niet zo praktisch als het buiten 86 graden is...
de mededeling dat ik mini-magnums in huis heb ??
*gooit mega-water-ballon richting Cateau*
Nuo: doen ze dat normaal ook?
Evanenz: ik hou wel van zomer, maar dat hele hete ben ik ook niet zo gek op. Ik kom ook echt niet buiten met dit weer behalve het noodzakelijke...
En deuren open in het kader van frisse lucht vind ik ook niet zo praktisch als het buiten 86 graden is...
vrijdag 18 juli 2014 om 16:12
*kon nog net opzij duiken en schopt hem terug, realiseert zicht daarna pas dat koel water heerlijk is en hoopt dat ze er eentje terug krijgt van Cateau*
Heb speciaal voor jou ook nog een paar peren-ijsjes,
of een koel wit wijntje...(en een logeer kamer voor als je
te veel van die koele witte wijntjes op hebt...)
Oww wacht ff, ik heb ook een tuinslang .
Al zit daar op dit moment waarschijnlijk gekookt water in.
Ga hem toch maar ff halen ...
Heb speciaal voor jou ook nog een paar peren-ijsjes,
of een koel wit wijntje...(en een logeer kamer voor als je
te veel van die koele witte wijntjes op hebt...)
Oww wacht ff, ik heb ook een tuinslang .
Al zit daar op dit moment waarschijnlijk gekookt water in.
Ga hem toch maar ff halen ...
vrijdag 18 juli 2014 om 18:09
Vandaag maar even alles gedaan waar ik morgen geen zin in heb. Vanochtend boodschappen voor een week gedaan. Vanmiddag schoongemaakt. Eind van de middag een uur gesport en naar de fyshio.
Vanavond makkelijk een stokbroodje met lekkers erop.
Morgen en zondag de moestuin oogsten en het liefst een week vooruit koken en invriezen.
Ben nu uitgeput voor de blower aan het uitpuffen met 2 warme grote katten op en tegen mij aan, ze plakken gewoon tegen mij aan.
Vanavond alleen nog een wasje doen en dan vind ik het goed.
Waterbalonnenbalet is denk ik niet aan mij besteed, zal je zien dat ik uitglijd en me nog meer verwond dan laatst.
Ik kom wel leuke foto`s maken en ijsjes uitdelen
Vanavond makkelijk een stokbroodje met lekkers erop.
Morgen en zondag de moestuin oogsten en het liefst een week vooruit koken en invriezen.
Ben nu uitgeput voor de blower aan het uitpuffen met 2 warme grote katten op en tegen mij aan, ze plakken gewoon tegen mij aan.
Vanavond alleen nog een wasje doen en dan vind ik het goed.
Waterbalonnenbalet is denk ik niet aan mij besteed, zal je zien dat ik uitglijd en me nog meer verwond dan laatst.
Ik kom wel leuke foto`s maken en ijsjes uitdelen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven