Ervaring mobiele airco

18-07-2014 23:55 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elke zomer weer, dan wil ik een airco kopen omdat ik bijna agressief word van de hitte. Een mobiele airco kost al snel 400 euro, best prijzig. Op internet lees ik veel tegenstrijdige verhalen over mobiele airco's. Dat het het geld niet waard zou zijn, het veel lawaai maakt en weinig koelt. En ook weer verhalen waarbij mensen intens gelukkig zijn ermee.

Nou zou ik graag weten wat jullie ervaring is met een mobiele airco... Raden jullie het aan of juist niet?
quote:fientje111 schreef op 19 juli 2014 @ 10:05:

Bedankt voor alle reacties zover. Ik denk dat ik dan toch neig naar een wand unit. Ik heb wel wat handige familieleden maar ik las ergens dat er wel een koelmonteur dan langs moet komen voor het aansluiten omdat er giftige stoffen bij komen kijken, klopt dat?

(Stond op de site van chigo)

Dit was vroeger inderdaad het geval.

Tegenwoordig zijn er vrij veel (misschien zelfs allemaal) waar geen monteur meer voor nodig is en die je zelf kunt monteren.

Vraag het even aan de verkoper alvorens je hem aanschaft.
Niet geschoten is altijd mis
Degene die zon ding hebben aangeschaft kunnen die merk ofZo geven of waar ze zon wandunit hebben besteld?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Mediamarrkt, gewoon op de website kijken en dan verder uitpluizen op vergelijk.nl oid.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Er is nog een verschil tussen een wand unit en een wand unit. Wij hebben een professionele met een kast buiten en een kast met afstandsbediening.. Die was rond de 1600,-

Daar moet iemand bijkomen om hem af te stellen of te vullen inderdaad.

Hiervoor een mobiele maar dat werkte voor geen meter. Appartement met plat dak, klein woonkamertje, slang naar buiten.. En het maakt een pokke herrie ook nog.
Geniet van elke dag!
quote:dance01 schreef op zaterdag 19 juli 2014 16:18 Degene die zon ding hebben aangeschaft kunnen die merk ofZo geven of waar ze zon wandunit hebben besteld?Maxicool
Geniet van elke dag!
Wij hebben er ook één met buitenunit. Wel een mobiele. De slang laten we door het raam lopen. De slang is veel minder dik dan zo'n buis. Ookal staat het raam dan een beetje open, hij krijgt de woonkamer toch 5 a 10 graden kouder dan buiten.

Als het koud wordt, pakken we de buitenunit zo op en zetten we de airco weer weg.

Via marktplaats gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven