Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:pixiemorgan schreef op 20 juli 2014 @ 08:06:

@hollebollegijs

Heb je de link naar die krant? Ben geïnteresseerd in het artikel.

Volgens mij was deze het.

http://www.dailymail.co.u ... sia-shot-Flight-MH17.html
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Volgens het NRC, komt overeen met wat verslaggever van de NOS dus gisteren op het Journaal zei:

Ongeveer 190 lichamen zouden inmiddels zijn afgevoerd naar een mortuarium, meldde internationale persbureaus gisteravond. Onduidelijk is door wie en waarheen. Mogelijk zijn de lichamen naar mortuaria in Donetsk gebracht.
quote:Star schreef op 20 juli 2014 @ 08:14:

Volgens het NRC, komt overeen met wat verslaggever van de NOS dus gisteren op het Journaal zei:

Ongeveer 190 lichamen zouden inmiddels zijn afgevoerd naar een mortuarium, meldde internationale persbureaus gisteravond. Onduidelijk is door wie en waarheen. Mogelijk zijn de lichamen naar mortuaria in Donetsk gebracht.Gisteren op Nieuwsuur

http://nieuwsuur.nl/video ... gt-schuld-bij-poetin.html

Duurt 5 minuten maar wel een heldere kijk op de zaak van deze Engelse journaliste
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik vraag mij dan af is er niet een verband met die andere malaysian airlines vlucht de MH370 die verdwenen is? Wel apart...
Let's have tea...
http://www.telegraaf.nl/b ... overtuigend_bewijs__.html
verba volant, scripta manent.
quote:janine82 schreef op 20 juli 2014 @ 08:21:

Ik vraag mij dan af is er niet een verband met die andere malaysian airlines vlucht de MH370 die verdwenen is? Wel apart...Dit ligt op 4 kilometer diep, tenminste dat vermoed men.
quote:MarianneDavids schreef op 20 juli 2014 @ 08:27:

http://www.telegraaf.nl/b ... overtuigend_bewijs__.htmlDat roepen ze ook al 2 dagen, maar verder hoor je niks.
quote:hollebollegijs schreef op 20 juli 2014 @ 08:19:

[...]

Gisteren op Nieuwsuur

http://nieuwsuur.nl/video ... gt-schuld-bij-poetin.html

Duurt 5 minuten maar wel een heldere kijk op de zaak van deze Engelse journalisteDuidelijke taal inderdaad. Van deze Amerikaanse
quote:yasmijn schreef op 20 juli 2014 @ 07:40:

Een militaire actie klinkt niet heel ongeloofwaardig na de felle bewoordingen waarin president Barack Obama zich gisteravond uitsprak. Aangenomen mag worden dat zodra Washington voldoende aanleiding heeft, de crash site door militairen zal worden ingenomen, afgeschermd en de plunderende separatisten worden ingerekend. Vervolgens kan normaal, onafhankelijk onderzoek worden verricht en de stoffelijke overschotten van de inzittenden van de rampvlucht op correcte wijze worden geborgen.

Bron: Spitsnieuws.

Andere media waren weer niet onder de indruk van Obama. Hoezo fel?

At a political event in Wilmington, Delaware, on Thursday, President Obama devoted only 40 seconds to the shooting down of the Malaysian airline, his first statement to the world following the news.

His emotionless reference to the attack as ‘a terrible tragedy’ seemed disconnected from the horrific moment, particularly as he immediately reverted to script to praise his administration and criticise Republicans.

It was a far cry from President Reagan’s 1983 fierce denunciation of the Soviet shooting down of a Korean airliner as a ‘crime against humanity’.

Ik vraag mij dan af is er niet een verband met die andere malaysian airlines vlucht de MH370 die verdwenen is? Wel apart...Hoe bizar het ook is dat een moderne en goed uitgeruste maatschappij in zo'n korte tijd twee keer een rampvlucht maakt, het zal toch bitter toeval zijn. Behalve dat de financiele nasleep daarvan er wellicht mede voor heeft gezorgd dat er voor een goedkopere vliegroute is gekozen...

Ik vraag mij dan af is er niet een verband met die andere malaysian airlines vlucht de MH370 die verdwenen is? Wel apart...

Ja? Vertel? Hoezo apart? Zou de piloot soms zelfmoord hebben gepleegd net boven dat gebied?

Ga toch fietsen.
quote:Star schreef op 20 juli 2014 @ 08:42:

[...]

Ja? Vertel? Hoezo apart? Zou de piloot soms zelfmoord hebben gepleegd net boven dat gebied?

Ga toch fietsen.Alu hoedjes hier verkrijgbaar.
Geen bijzonderheden
Akkoord over transport lichamen:

http://www.volkskrant.nl/ ... t-lichamen-rampplek.dhtml
193 lichamen waren al van de rampplek verwijder en gebracht naar een onbekende bestemming. Is ook bekend dat veel 'materiaal' uit de wraak is inmiddels meegenomen naar een ook niet bekend plek. Ik neem aan dat hier over ook nog keihard wordt gediscussieer, want ik zelf kan niet begrijpen dat mensen zo om kan gaan met elkaar.

Wat hier gebeurd is is voor mij echt niet te bevatten.
Goedemorgen allemaal.

Wakker geworden zonder ww3 gelukkig :-)

Ik lees net her en der bij, en zie dat de tweede kamer terugkomt van reces. Ik snap dat nooit zo goed, kunnen die niet even een paar dagen wachten, voor ze van de rand van de tand willen weten?

Alsof het nu nuttig is dat Rutte en co uren moeten zitten te verkwanselen om in de kamer uit te leggen wat ze aan het doen zijn. Die hebben wel wat beters te doen op dit moment lijkt me.
Er is helemaal geen akkoord want Oekraine moet nog instemmen met een wapenstilstand.

Ik kan me de reactie van Rutte tot gisteren nog wel voorstellen: hij wil de personen terug die daar in het veld liggen.

Daarnaast zijn er aardig wat handelsbelangen. Olie en gas. Het s gewoon zo smerig allemaal.
Bron:AP. 10 minutes ago:

Ukrainian spokeswoman Nataliya Bystro said Sunday that emergency workers have been working under duress and were forced to give the bodies to the armed rebels. She said the government has no idea where the bodies were taken to.

Zo. 196 lichamen verdwenen. Als de rebellen goede bedoelingen hadden, zouden ze m.i. wel hebben laten weten waar de lichamen naartoe worden gebracht.
quote:Star schreef op 20 juli 2014 @ 08:38:

[...]

Duidelijke taal inderdaad. Van deze Amerikaanse en vrouw van de Poolse minister van Buitenlandse zaken. Polen zijn niet zo blij met Russen.
quote:Cadou schreef op zondag 20 juli 2014 10:16 Goedemorgen allemaal.

Ik lees net her en der bij, en zie dat de tweede kamer terugkomt van reces. Ik snap dat nooit zo goed, kunnen die niet even een paar dagen wachten, voor ze van de rand van de tand willen weten?

Alsof het nu nuttig is dat Rutte en co uren moeten zitten te verkwanselen om in de kamer uit te leggen wat ze aan het doen zijn. Die hebben wel wat beters te doen op dit moment lijkt me. Reces is gewoon vakantie hoor! Ik vind het meer dan terecht dat ze hun terugkeren naar de kamer. Hoezo "ze hebben iets beters te doen"?
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 10:16:

Goedemorgen allemaal.

Alsof het nu nuttig is dat Rutte en co uren moeten zitten te verkwanselen om in de kamer uit te leggen wat ze aan het doen zijn. Die hebben wel wat beters te doen op dit moment lijkt me.Goedemorgen Goedemorgen voor iedereen.
quote:Bergje65 schreef op 20 juli 2014 @ 10:24:

[...]

Reces is gewoon vakantie hoor! Ik vind het meer dan terecht dat ze hun terugkeren naar de kamer. Hoezo "ze hebben iets beters te doen"?Ik denk dat ze bedoelt dat Rutte wel iets beters te doen heeft op dit moment.
quote:Bergje65 schreef op 20 juli 2014 @ 10:24:

[...]

Reces is gewoon vakantie hoor! Ik vind het meer dan terecht dat ze hun terugkeren naar de kamer. Hoezo "ze hebben iets beters te doen"?

In crisissituaties zoals dit zou een kabinet zijn volledige aandacht moeten kunnen hebben bij de situatie, en geen tijd kwijt moeten zijn met het partijgeneuzel waar de tweede kamer zo bekend om staat.

PVV....waren het misschien moslims?

D66.....dat doen ze dus met onze toeslagen die naar Oost -Europa gaan.

etc.
quote:Shebyte schreef op zondag 20 juli 2014 10:31 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">Bergje65 schreef op 20 juli 2014 @ 10:24</a>:</b>

[...]

Reces is gewoon vakantie hoor! Ik vind het meer dan terecht dat ze hun terugkeren naar de kamer. Hoezo "ze hebben iets beters te doen"?</div></blockquote>Ik denk dat ze bedoelt dat Rutte wel iets beters te doen heeft op dit moment. Ohja, in moet het even anders lezen
quote:yasmijn schreef op 20 juli 2014 @ 08:45:

[...]

Alu hoedjes hier verkrijgbaar.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nog los van wat ze komen doen is het niet meer dan fatsoenlijk als de volksvertegenwoordiging op zo'n crisismoment terug komt van reces.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven