Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Oh God. Mogelijk neergehaald in de strijd in Oekraïne.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hoor ik net op de radio. Verschrikkelijk.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Las het net ook. Vreselijk
Bij Donetsk...wat erg. Zeker als het neer geschoten blijkt te zijn..
Alle reacties Link kopieren
Zou het? Dat lijkt me onwaarschijnlijk... Dat vliegtuig had niks met die strijd van doen... Tenzij ze veel te laag vlogen en zich niet hebben gemeld oid...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, is te vroeg om over te speculeren.



Maar het natuurlijk wel erg toevallig.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Nu op RTL 7 verslag. Met beelden (je ziet een zwarte rookpluim, meer niet)
Alle reacties Link kopieren
http://www.nu.nl/buitenla ... ort-neer-in-oekraine.html



Op nu.nl wat meer nieuws
Tjezus, wat vals
Fuckkkkk
Alle reacties Link kopieren
Een woordvoerder van Malaysia Airlines heeft tegenover Sky News bevestigd dat er een "incident" heeft plaatsgevonden aan boord van een van de vluchten van de maatschappij.



Van Nu.nl
Alle reacties Link kopieren
Opvallend dat ze nu al roepen dat het toestel is neergeschoten.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
De correspondent ter plekke van RTL noemde het neerhalen door rebellen wel onwaarschijnlijk. Vliegtuig vliegt op grote hoogte en er is zeer geavanceerd materiaal nodig om zo'n vliegtuig neer te kunnen halen.
quote:suzyqfive schreef op 17 juli 2014 @ 17:30:

Zou het? Dat lijkt me onwaarschijnlijk... Dat vliegtuig had niks met die strijd van doen... Tenzij ze veel te laag vlogen en zich niet hebben gemeld oid...toch gebeurt het vaker.. : http://en.wikipedia.org/w ... liner_shootdown_incidents
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 17 juli 2014 @ 17:35:

De correspondent ter plekke van RTL noemde het neerhalen door rebellen wel onwaarschijnlijk. Vliegtuig vliegt op grote hoogte en er is zeer geavanceerd materiaal nodig om zo'n vliegtuig neer te kunnen halen.Tenzij er sprake is van een kaping ofzo? Er staat dat het vliegtuig niet op de geplande tijd op de geplande plaats was.
Tjezus, wat vals
Wij vliegen morgennacht naar Nederland. Ik durf niet meer...
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 17:36:

[...]



Tenzij er sprake is van een kaping ofzo? Er staat dat het vliegtuig niet op de geplande tijd op de geplande plaats was.Dat zou kunnen inderdaad maar vanuit de grond leek het hem onwaarschijnlijk omdat de rebellen - voor zo ver bekend - niet over dat soort materiaal beschikken.
Jezus, lees het ook net. Verschrikkelijk. Bah.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk. Een vriendin van me gaat volgende maand naar Kuala Lumpur, ze zou deze maand zijn gegaan maar haar nicht kon niet eerder. Toeval?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Extra journaal op Ned. 1.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 17 juli 2014 @ 17:36:

Wij vliegen morgennacht naar Nederland. Ik durf niet meer...

Er is meer kans dat je aangereden wordt door een auto. Etc.

Niet zo miepen heur
Pffff dat kan ik me voorstellen Liubi. Toch maar verstand op nul en gaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 17 juli 2014 @ 17:35:

[...]



toch gebeurt het vaker.. : http://en.wikipedia.org/w ... liner_shootdown_incidentsJa, maar er bestaat geen luchtafweergeschut die op 10km hoogte iets kan neerhalen...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Getver wat vreselijk, nu een item op NOS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven