Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Poetin heeft hier minder baat bij dan Oekraine in mijn ogen. Poetin kan dit niet goedpraten met "de vrijheid van het volk om te kiezen voor aansluiting bij Rusland" of "het beschermen van de Russen". Hij krijgt hier een bak gezeik mee en schiet er niks mee op.

Terwijl Oekraine hierna flink meer steun kan verwachten van de internationale gemeenschap.
quote:waarbij schreef op 20 juli 2014 @ 17:17:

En ik denk dat het volslagen zinloos is om een beroep te doen op normen en waarden, op ethiek. Die mensen daar zitten midden in een oorlog, er is geen sprake meer van normen en waarden. Als daar ooit al sprake van is geweest daar.Is dit een verzonnen verhaaltje of is het 'waargebeurd'?
LOEP ME MAAR aub.
quote:waarbij schreef op 20 juli 2014 @ 17:15:

[...]

"Wij" hebben Rusland om steun gevraagd. Poetin gevraagd mee te werken. En hem hiermee gegeven wat hij wil, een vrijbrief om Oekraine te bezetten. Onder het mom van "hulp"

Poetin heeft hier "profijt" bij. Op alle vlakken.

Wat voor profijt dan?

En Oekraine geen profijt? Ook niet dat het hele Westen alleen nog maar meer als 1 blok achter hen staat?

Al is profijt is deze een stom woord natuurlijk, daar heb je gelijk in.
Als Poetin had willen helpen dan had hij daar binnen enkele uren na de crash een aantal man heen gestuurd om de omgeving veilig te stellen in plaats van te dralen en mensen aldaar dus de tijd te geven om bewijsmateriaal achterover te drukken.
quote:Scamp schreef op 20 juli 2014 @ 17:21:

[...]

Klopt en een andere separatist noemt zichzelf Baloo. Er werd nog door journalisten gezegd dat ze iets met Disney nicks hebben.

quote:missie_m schreef op 20 juli 2014 @ 17:19:

[...]

Ik ben verre van fan van Poetin, maar hij heeft wel hulp toegezegd en hij wil een onafhankelijk onderzoek naar de ware toedracht.

Als Oekraïne de zaken niet op orde heeft moet men niet aankloppen bij Poetin-als-dader maar beter bij Poetin-als-hulpverlener.Wat hij zegt en wil komt niet overeen bij die knakker.
quote:missie_m schreef op 20 juli 2014 @ 17:21:

[...]

Is dit een verzonnen verhaaltje of is het 'waargebeurd'? Sorry?
quote:Scamp schreef op 20 juli 2014 @ 17:21:

[...]

Klopt en een andere separatist noemt zichzelf Baloo. Er werd nog door journalisten gezegd dat ze iets met Disney nicks hebben.

O, my bad dan. ik meende gelezen te hebben dat hij die naam kreeg omdat hij constant zo mopperde op die journalisten.
Het beste wat er nu zou kunnen gebeuren is als Poetin idd zelf militairen naar het gebied stuurt om vrije toegang voor onderzoeksteams zeker te stellen.
quote:matroesjka_ schreef op 20 juli 2014 @ 17:24:

Het beste wat er nu zou kunnen gebeuren is als Poetin idd zelf militairen naar het gebied stuurt om vrije toegang voor onderzoeksteams zeker te stellen.Zeer zeker, op de Krim was hij trouwens sneller ter plaatse
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:waarbij schreef op 20 juli 2014 @ 17:22:

Als Poetin had willen helpen dan had hij daar binnen enkele uren na de crash een aantal man heen gestuurd om de omgeving veilig te stellen in plaats van te dralen en mensen aldaar dus de tijd te geven om bewijsmateriaal achterover te drukken.Het is gebeurd in de Oekraïne, men had dat gezien als een oorlogsdaad, dat is ook de reden waarom Nederland geen militairen kan sturen om één en ander te regelen, daarvoor moeten ze eerst toestemming krijgen van de regering van de Oekraïne.
quote:waarbij schreef op 20 juli 2014 @ 17:23:

[...]

Sorry?Snap 'm ook niet
quote:jippie55 schreef op 20 juli 2014 @ 17:27:

[...]

Snap 'm ook nietMissie M vraagt denk ik aan Waarbij of ze in sprookjes gelooft. Kortom; ze is het niet met haar eens.
quote:missie_m schreef op 20 juli 2014 @ 17:19:

[...]

Ik ben verre van fan van Poetin, maar hij heeft wel hulp toegezegd en hij wil een onafhankelijk onderzoek naar de ware toedracht.

Als Oekraïne de zaken niet op orde heeft moet men niet aankloppen bij Poetin-als-dader maar beter bij Poetin-als-hulpverlener.

Ja , dat zou ik vooral doen.

Succes gegarandeerd.

Deze man staat ook bekend, als een integer, gewetensvol, capabel, eerlijk, oprecht meelevend leider.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Missie, heb je dat bericht al gevonden waarin ik zei dat Rutte op moet schieten?

En dat bericht waarin ik iets zeg over dat de lichamen niet snel genoeg weg zijn gehaald?

En dat bericht over het aapje en het kruis?

Nee?

Bestaan ook niet.
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2014 @ 17:43:

[...]

Succes gegarandeerd.

Deze man staat ook bekend, als een integer, gewetensvol, capabel, eerlijk, oprecht meelevend leider.Zeker weten. Wat moeten we zonder hem.
Oud voetballer doet oproep aan o.a. de fifa om het WK in Rusland te boycotten. De fifa..... Dream on.

Als er 1 organisatie is die alleen naar geld kijkt...
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 17:51:

Oud voetballer doet oproep aan o.a. de fifa om het WK in Rusland te boycotten. De fifa..... Dream on.

Als er 1 organisatie is die alleen naar geld kijkt...Sowieso bijzonder dat het WK het eerste is waar je aan denkt
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2014 @ 17:43:

[...]

Succes gegarandeerd.

Deze man staat ook bekend, als een integer, gewetensvol, capabel, eerlijk, oprecht meelevend leider.vers van de pers

http://www.telegraaf.nl/b ... pulairder_dan_ooit__.html
quote:jippie55 schreef op 20 juli 2014 @ 17:59:

[...]

vers van de pers

'HENDRIK MATTHEUS VAN RANDWIJCK 1909-1966

EEN VOLK DAT VOOR TIRANNEN ZWICHT

ZAL MEER DAN LIJF EN GOED VERLIEZEN

DAN DOOFT HET LICHT...'.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:jippie55 schreef op 20 juli 2014 @ 17:59:

[...]

vers van de pers

"De peiling is afgenomen tussen april en begin juni onder 2000 Russen, nog voor de ramp met vlucht MH17 dus."

Die peilingen worden daar vast afgenomen in bepaalde wijken waar Poetin niets te vrezen heeft voor z'n populairiteit.

Het meest nietszeggende nieuwsbericht van de dag.
Sorry maar de hoodletters zijn van Wiki.

Ik schreeuw niet
Ik reageer nogal laat,maar vind het zelf ook verschrikkelijk nieuws.

Ook de beelden op tv,ik wordt daar zo verdrietig van.
quote:Cateautje schreef op 20 juli 2014 @ 18:05:

[...]

"De peiling is afgenomen tussen april en begin juni onder 2000 Russen, nog voor de ramp met vlucht MH17 dus."

Die peilingen worden daar vast afgenomen in bepaalde wijken waar Poetin niets te vrezen heeft voor z'n populairiteit.

Het meest nietszeggende nieuwsbericht van de dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven