Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Die had ik ook gevonden al Yas
Ik heb er geen verstand van hoor, maar er zijn toch ook in Nederland mariniers die af en toe een geheime missie hebben?

Een soort speciale eenheid?
quote:Star schreef op 20 juli 2014 @ 20:13:

Die had ik ook gevonden al Yas Goed van je!
Geen bijzonderheden
Dames, ik ben zo vrij geweest een nieuw topic te openen.

Deze is vol.

Vlucht MA 17. Amsterdam Kuala Lumpur.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:yasmijn schreef op 20 juli 2014 @ 20:14:

[...]

Goed van je!
quote:Baudolino schreef op 20 juli 2014 @ 20:14:

Ik heb er geen verstand van hoor, maar er zijn toch ook in Nederland mariniers die af en toe een geheime missie hebben?

Een soort speciale eenheid?

Kan wel, gebeurt niet. Alleen als er een internationaal conflict is, zoals een oorlog waar wij en de andere VN landen bij betrokken zijn.

En die status heeft deze ramp niet.
Geen bijzonderheden
Eindeloos heeft een nieuw topic geopend.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Cateautje schreef op 20 juli 2014 @ 20:01:

Timmermans is op weg naar de VN. Ik vraag me af wat hij daar voor elkaar weet te krijgen.Altijd beter dan in Nederland maar afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven