boodschappen en trolley
zondag 9 mei 2010 om 21:57
Waarschijnlijk maak ik het 'probleem' groter dan het is hahaha.
Ik wil morgen voor een aantal dagen boodschappen halen maar fietsen met grote tassen aan het stuur lijkt me niet zo verstandig. Nu heb ik een boodschappen trolley en nu dacht ik eraan om te lopen. Maar hoe doe je dat dan in de winkel? Trolley in een winkelwagentje of boodschappen in trolley stoppen en dan weer bij de kassa eruit halen? Ik zie bijna nooit mensen met een boodschappen trolley, behalve ouderen en die stoppen het vaak al in de trolley maar dat lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee i.v.m. diefstal en het in en uitladen is niet zo goed voor de rug.
Hoe doen jullie dat?
Ik wil morgen voor een aantal dagen boodschappen halen maar fietsen met grote tassen aan het stuur lijkt me niet zo verstandig. Nu heb ik een boodschappen trolley en nu dacht ik eraan om te lopen. Maar hoe doe je dat dan in de winkel? Trolley in een winkelwagentje of boodschappen in trolley stoppen en dan weer bij de kassa eruit halen? Ik zie bijna nooit mensen met een boodschappen trolley, behalve ouderen en die stoppen het vaak al in de trolley maar dat lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee i.v.m. diefstal en het in en uitladen is niet zo goed voor de rug.
Hoe doen jullie dat?
zondag 9 mei 2010 om 22:13
Is dat zo'n roll shopper? Een tas op twee wielen?
Ik zou daar geen boodschappen in doen voor je ze betaald hebt want dan krijg je de beveiliging achter je aan.
Meestal zet ik hem in de wagen en de boodschappen er omheen. Als er geen plaats meer is voor boodschappen dan passen ze ook niet meer in de tas.
Ik zou daar geen boodschappen in doen voor je ze betaald hebt want dan krijg je de beveiliging achter je aan.
Meestal zet ik hem in de wagen en de boodschappen er omheen. Als er geen plaats meer is voor boodschappen dan passen ze ook niet meer in de tas.
zondag 9 mei 2010 om 22:30
Ik heb hem altijd op het rekje staan waar je ook bierkratten op moet zetten. En soms als ik geen muntje bij me heb gooi ik er ook wel eens boodschappen in, maar vraag dan altijd aan de cassiere of ze hem wil checken of niet. Overigens ben ik absoluut niet oud of versleten, ben 21, maar ik woon in het centrum en vind zo'n ding gewoon enorm handig! Zeker op de markt etc. Ik heb altijd wel een tas of twee extra bij me in het geval dat het niet meer past, en dan van die stevige tassen met extra grote handvaten, want die kan ik dan ook aan de trolley hangen, want ik ben lui...
maandag 10 mei 2010 om 00:12
Ik zit erover te denken zo'n ding aan te schaffen omdat ik moeilijk kan tillen en ik op die manier toch boodschappen mee kan krijgen. Ik zat alleen te twijfelen omdat ik me met zo'n ding net een oud mens zou voelen. Maar als ik hier zo lees dat allerlei hippe viva-vrouwen ermee lopen, kan ik er misschien ook wel eentje
We hebben het toch wel allemaal over hetzelfde? Zo-eentje toch?
We hebben het toch wel allemaal over hetzelfde? Zo-eentje toch?
maandag 10 mei 2010 om 07:50
maandag 10 mei 2010 om 08:25
quote:Christiane04 schreef op 10 mei 2010 @ 00:12:
Ik zit erover te denken zo'n ding aan te schaffen omdat ik moeilijk kan tillen en ik op die manier toch boodschappen mee kan krijgen. Ik zat alleen te twijfelen omdat ik me met zo'n ding net een oud mens zou voelen. Maar als ik hier zo lees dat allerlei hippe viva-vrouwen ermee lopen, kan ik er misschien ook wel eentje
JWe hebben het toch wel allemaal over hetzelfde? Zo-eentje toch?
[afbeelding]
Ja, inderdaad, zoiets. Waarom niet, is ideaal hoor, naar de markt of voor een dagje Efteling.
Ik zet hem ook voor in de winkel en doe gewoon met het karretje boodschappen. Er staan er meer hoor.
JWe hebben het toch wel allemaal over hetzelfde? Zo-eentje toch?
[afbeelding]
Ja, inderdaad, zoiets. Waarom niet, is ideaal hoor, naar de markt of voor een dagje Efteling.
Ik zet hem ook voor in de winkel en doe gewoon met het karretje boodschappen. Er staan er meer hoor.
dinsdag 11 mei 2010 om 17:03
Ik heb een inklapbaar karretje waarop ik een gewone grote boodschappentas kan zetten. Die zocht ik, maar kan niets vinden. Wel dit, maar er staat nergens hoeveel kilo er in kan en dan is het meestal beperkt.
Ik zag ook een trolley die ook op de fiets te gebruiken was, maar voor de fiets maar belastbaar tot 5 kg en daar heb je dus helemaal niets aan. Drie flessen van 1,5 liter en die 5 kg zit vol.
EDIT: past ook niet bij je jas....
Ik zag ook een trolley die ook op de fiets te gebruiken was, maar voor de fiets maar belastbaar tot 5 kg en daar heb je dus helemaal niets aan. Drie flessen van 1,5 liter en die 5 kg zit vol.
EDIT: past ook niet bij je jas....