Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic
zondag 11 februari 2007 om 21:53
maandag 12 februari 2007 om 11:45
Wat geven jullie je Lief met Valentijnsdag? Ik heb de afgelopen tijd al een zoveel-jaar-bij-elkaar cadeau voor mijn vriend bedacht, een verjaars-, Sinterklaas- en Kerstcadeau en mijn fantasie is een beetje op. Bovendien wil ik eigenlijk maar een kleinigheidje geven, ik heb niet zo'n groot budget op het moment, en in de winkels zie ik alleen maar nutteloze prullaria, de een nog lelijker of onzinniger dan de ander.
Wie heeft tips?
Wie heeft tips?
woensdag 14 februari 2007 om 11:40
quote:
Hoi iedereen!
Woensdag wordt een vriendin van mij 30... ze loopt al vanaf dat ze 29 werd te zeuren dat ze geen 30 wou zijn... nu willen wij dus een leuk kado kopen wat een beetje toepasselijk is bij de leeftijd.. iemand een idee?
Groetjes BiBi
Op de "Large"-site hebben ze een t-shirt te koop met de tekst 'ik ben al 30, wie helpt mij oversteken?'.
Is dat misschien een idee?
Hoi iedereen!
Woensdag wordt een vriendin van mij 30... ze loopt al vanaf dat ze 29 werd te zeuren dat ze geen 30 wou zijn... nu willen wij dus een leuk kado kopen wat een beetje toepasselijk is bij de leeftijd.. iemand een idee?
Groetjes BiBi
Op de "Large"-site hebben ze een t-shirt te koop met de tekst 'ik ben al 30, wie helpt mij oversteken?'.
Is dat misschien een idee?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
quote:
Wie weet een leuk cadeautje om op een housewarming party te geven?
Het is voor kennissen die ook nog eens zijn gaan samenwonen.
@snoe ik heb al vaker een romantische mand gemaakt. met wat lekkers te drinken erin, iets om te knabbelen, kaarsjes, bios kaartjes, massage olie, eventueel een kleine woonwinkel bon etc.
Je kunt dit zo uitgebreid maken als je maar wil.
Altijd leuke reacties gehad!
@snoe ik heb al vaker een romantische mand gemaakt. met wat lekkers te drinken erin, iets om te knabbelen, kaarsjes, bios kaartjes, massage olie, eventueel een kleine woonwinkel bon etc.
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
quote:
Wat geven jullie je Lief met Valentijnsdag? Ik heb de afgelopen tijd al een zoveel-jaar-bij-elkaar cadeau voor mijn vriend bedacht, een verjaars-, Sinterklaas- en Kerstcadeau en mijn fantasie is een beetje op. Bovendien wil ik eigenlijk maar een kleinigheidje geven, ik heb niet zo'n groot budget op het moment, en in de winkels zie ik alleen maar nutteloze prullaria, de een nog lelijker of onzinniger dan de ander.
Wie heeft tips? een jaartje overslaan?
Wie heeft tips? een jaartje overslaan?
zondag 18 februari 2007 om 15:49
quote:
quote: Snoe reageerde
Thanks!
quote: Snoe reageerde
Thanks!
donderdag 22 februari 2007 om 14:38
Ik ben op zoek naar een klein cadeautje voor mijn collega's. Na twee jaar (eerst jaar stage, daarna werken) ga ik weg bij dit bedrijf (goed doel) omdat ik naar het buitenland ga voor minimaal een half jaar.. Heb er altijd met veel plezier gewerkt en zal mijn collega's zeker gaan missen. Wil ze nu iets leuks geven, maar wat? Iemand ideeen?
zondag 25 februari 2007 om 22:45
Mijn schoonouders zijn in juli 50 jaar getrouwd en i.p.v. een feest geven, willen ze graag met de kinderen en de kleinkinderen een uitstapje maken of een weekendje weg.
Mijn schoonvader lijdt aan beginnende dementie en kan niet zo goed tegen veel drukte.
Verder zijn er 3 pubers bij die weer niet zo van saai houden:?
Heeft iemand van jullie tips voor uitstapjes waar iedereen zich een beetje in zou kunnen vinden?
Mijn schoonvader lijdt aan beginnende dementie en kan niet zo goed tegen veel drukte.
Verder zijn er 3 pubers bij die weer niet zo van saai houden:?
Heeft iemand van jullie tips voor uitstapjes waar iedereen zich een beetje in zou kunnen vinden?
maandag 26 februari 2007 om 13:44
Mijn nieuwe vriend is zeer snel jarig. We gaan nu zo'n kleine 2 maanden met elkaar om.
ik dacht eraan om hem voor zijn verjaardag mee uit eten te nemen.
Hoe zal ik dit brengen, zal ik hem een verjaardagskaart sturen en dit erop schrijven of bellen. Waarschijnlijk kunnen we elkaar de bewuste dag niet zien en viert hij het ook die dag niet. Ik wil hem zowiezo wel bellen in de avond om te feliciteren
Hoe moet ik dit aanpakken?
Graag jullie adives. Alvast bedankt.
ik dacht eraan om hem voor zijn verjaardag mee uit eten te nemen.
Hoe zal ik dit brengen, zal ik hem een verjaardagskaart sturen en dit erop schrijven of bellen. Waarschijnlijk kunnen we elkaar de bewuste dag niet zien en viert hij het ook die dag niet. Ik wil hem zowiezo wel bellen in de avond om te feliciteren
Hoe moet ik dit aanpakken?
Graag jullie adives. Alvast bedankt.
maandag 26 februari 2007 om 13:56
Ik heb laatst via www.megagadgets.nl een knuffelbeer besteld die een soort pittenzak is. Je kan hem in de magnetron stoppen en dan is ie heerlijk warm. Er zit lavendel in, dus hij ruikt heerlijk.
Ik heb er een aan mijn moeder gegeven, die inmiddels al 4 weken in het ziekenhuis ligt, en het is een geweldig succes. Dit kon ik jullie niet onthouden.
Ik heb er een aan mijn moeder gegeven, die inmiddels al 4 weken in het ziekenhuis ligt, en het is een geweldig succes. Dit kon ik jullie niet onthouden.
maandag 26 februari 2007 om 13:56
Ik heb laatst via www.megagadgets.nl een knuffelbeer besteld die een soort pittenzak is. Je kan hem in de magnetron stoppen en dan is ie heerlijk warm. Er zit lavendel in, dus hij ruikt heerlijk.
vrijdag 2 maart 2007 om 14:56
Ideeën voor een housewarming:
Koop een mooie mand en doe daarin allerlei handige dingetjes, waarvan je eigenlijk vergeet dat je ze nodig hebt. Ik heb straks bij Action echt heel veel goedkope spulletjes gekocht: afwasmiddel, schuursponsjes, boterhamzakjes, pleisters, enveloppen, schoonmaakhandschoenen, zilverfolie, glorix, toverdoekjes, etc. Kleed deze mand leuk aan, met lintjes en strikjes, en het ziet er erg leuk uit! Is bovendien erg praktisch!
Koop een mooie mand en doe daarin allerlei handige dingetjes, waarvan je eigenlijk vergeet dat je ze nodig hebt. Ik heb straks bij Action echt heel veel goedkope spulletjes gekocht: afwasmiddel, schuursponsjes, boterhamzakjes, pleisters, enveloppen, schoonmaakhandschoenen, zilverfolie, glorix, toverdoekjes, etc. Kleed deze mand leuk aan, met lintjes en strikjes, en het ziet er erg leuk uit! Is bovendien erg praktisch!
dinsdag 13 maart 2007 om 11:45
Ik wil graag een vriendin verrassen, dus ben ik op zoek naar een leuke, betaalbare beautysalon of kuuroord ergens in de Randstad.Als iemand tips heeft, dan hou ik mij graag aanbevolen. Mijn richprijs is rond/tot 60 euro voor 2 personen, als dat lukt.Zelf dacht ik aan een beautysalon (maskers, peeling etc), maar een kuuroord met dit plus sauna erbij lijkt mij ook leuk. Alleen weet ik niet of mijn budget toereikend is voor dit? Maar misschien heeft iemand wel een leuke idee, want zelf kan ik niets vinden.
dinsdag 13 maart 2007 om 14:32
De laatste tijd geef ik vaak proefabonnementen cadeau. Een paar maanden/ weken een blad in huis waarvan ik denk dat de krijger het interesseert vind iedereen tot nu toe leuk!
Het is heel makkelijk te regelen via internet. De acceptgiro naar mijn adres, het blad naar de jarige. Misschien ook voor anderen een tip!
Het is heel makkelijk te regelen via internet. De acceptgiro naar mijn adres, het blad naar de jarige. Misschien ook voor anderen een tip!
vrijdag 16 maart 2007 om 07:59
Hoi Hoi,Even een vraagje, misschien met een beetje lang verhaal. Mijn broer is over 2 weken jarig en gisteren belde hij mij dat ik ook welkom ben. Misschien niet zo bijzonder, maar wel voor mij, we hebben tot aan afgelopen oktober zo'n 7 jaar geen contact gehad. Met de kerst heb ik hem dus wel gezien, maar omdat dat allemaal heel onverwacht was en we hem en zijn vriendin toch een cadeautje wilde geven, hebben we een douglas bon gekocht.Maar nu is hij dus jarig (hij wordt 29) en ik weet dus echt niet wat voor hem te kopen. Hij heeft zelf ook geen idee hoor, maar dat maakt het ook zo moeilijk!Wie kan me helpen?Liefs Barbabella
vrijdag 16 maart 2007 om 13:53
Bar ik weet niet hoeveel je wilt uitgeven. Geef anders een restaurantbon van een restaurantje of eetcafe waarvan je denkt dat hij ervan houdt. Of als je weet dat hij naar het programma "mijn tent is top" kijkt, een restaurantbon van zijn favourite stel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 19 maart 2007 om 08:07
maandag 19 maart 2007 om 21:44
Mijn ouders zijn binnenkort 35 jaar getrouwd, en dat vieren we door met de hele familie een weekendje weg te gaan. Wij (de kinderen) willen ze iets bijzonders geven, iets persoonlijks. Een foto leek ons leuk, maar zou er iets zijn wat ook heel persoonlijk is, maar dan geen foto? Iemand de gouden tip?
maandag 19 maart 2007 om 22:50
Hallo
Ik ben op zoek naar een winkel waar je van die hangers voor aan de deur kunt kopen, waar op staat : niet storen.
Ze moeten wel van papier zijn, want er moet nog een persoonlijke boodschap bij komen te staan.
In de buurt van Rotterdam of Gouda als het kan...
Alvast bedankt voor het mee denken.
Keli
Ik ben op zoek naar een winkel waar je van die hangers voor aan de deur kunt kopen, waar op staat : niet storen.
Ze moeten wel van papier zijn, want er moet nog een persoonlijke boodschap bij komen te staan.
In de buurt van Rotterdam of Gouda als het kan...
Alvast bedankt voor het mee denken.
Keli