Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2014 @ 20:55:

Ik heb op mobiel ineens ook alles onderstreept.

Hoe krijg ik dat weg?

Ff het modstopic van afgelopen dagen lezen Yasmijn.

Het komt op bij een advertentie van Hellendoorn, refreshen en soms meerdere malen helpt.
Je bent zelf een theepot
Topic Dagje Amsterdam ga je mee? is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 juli 2014 @ 20:07:

Nou Juun, wat een werk!
Topic (Stap)maatje gezocht Utrecht (+/- 30 jr) is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Mod, omdat het nog steeds niet duidelijk is waarom in een sticky topic niet gereageerd kan worden door de topicstarter zou ik graag met een nieuw account een nieuw deel Kinderkleding willen starten en dan gewoon met dit account reageren. Technisch gezien is dat dubbelnicken, maar in dit geval vast wel toegestaan, toch?
quote:Lebowski schreef op 29 juli 2014 @ 00:07:

Mod, omdat het nog steeds niet duidelijk is waarom in een sticky topic niet gereageerd kan worden door de topicstarter zou ik graag met een nieuw account een nieuw deel Kinderkleding willen starten en dan gewoon met dit account reageren. Technisch gezien is dat dubbelnicken, maar in dit geval vast wel toegestaan, toch?

Zal ik een nieuw topic namens jou openen?

mvg,

Junior.
Maar wat raar. Ik heb geen advertenties door de adblock.

Nou ja, het zal wel weer weggaan.
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2014 @ 05:28:

Maar wat raar. Ik heb geen advertenties door de adblock.

Nou ja, het zal wel weer weggaan.Dan is de bug er nog wel, dat jij de ad niet ziet is mooi natuurlijk. Het probleem ligt daarvóór
Je bent zelf een theepot
Mods, gisteravond wilde ik een bericht quoten en daarop reageren, de quote kwam, na een foutmelding, echter in een heel ander topic terecht. Enig idee wat hier aan de hand is?
Ik moet er even bij zeggen dat dit op de app is en dat ik sinds gisteren bij ieder bericht foutmeldingen krijg ('content ontbrekende' oid).
Voor het melden van bugs verwijzen we jullie graag hiernaartoe: http://forum.viva.nl/foru ... euwd/list_messages/196806
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

beste moderator,

kan mijn topic ongepland zwanger en nu? aub gesloten worden?
Waarom' er staat niks in?

Je naam past wel bij je..
Beste moderators van Viva

Ik was aan het zoeken naar rouwtopics. Nu kwam ik wel een forumblogger tegen die over moederdag schreef, en daarin werd verwezen naar een topic "ik moet mijn mama missen"

Echter deze was gesloten en de laatste reactie, was alweer uit 2010.

Er zullen nu toch ook wel soortgelijke topics zijn, of zou ik een topic mogen open voor mensen die hun moeder moeten missen, net zoals ik
nobody said it was easy
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 juli 2014 @ 00:52:

[...]

Zal ik een nieuw topic namens jou openen?

mvg,

Junior.Dankjewel, maar is dat handig? Met oog op aanpassingen in de tabel in de OP etc?
quote:sweet-romeo schreef op 29 juli 2014 @ 10:44:

Beste moderators van Viva

Ik was aan het zoeken naar rouwtopics. Nu kwam ik wel een forumblogger tegen die over moederdag schreef, en daarin werd verwezen naar een topic "ik moet mijn mama missen"

Echter deze was gesloten en de laatste reactie, was alweer uit 2010.

Er zullen nu toch ook wel soortgelijke topics zijn, of zou ik een topic mogen open voor mensen die hun moeder moeten missen, net zoals ikdit is een vervolg topic

Hier wordt soms nog in geschreven, je kan het proberen dit weer te uppen maar je mag ook altijd een nieuw topic openen als je dat liever hebt.
quote:Lebowski schreef op 29 juli 2014 @ 10:52:

[...]

Dankjewel, maar is dat handig? Met oog op aanpassingen in de tabel in de OP etc?

Wat je eventueel ook kunt doen, is een account speciaal voor dit topic openen, dat wordt ook vaak gedaan in afvaltopics of maandtopics. Technisch gezien wordt er dan gedubbelnickt, maar in dit soort gevallen is dat geen probleem.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 juli 2014 @ 11:25:

[...]

Wat je eventueel ook kunt doen, is een account speciaal voor dit topic openen, dat wordt ook vaak gedaan in afvaltopics of maandtopics. Technisch gezien wordt er dan gedubbelnickt, maar in dit soort gevallen is dat geen probleem.

met vriendelijke groet,

JuniorIk heb een deel IV geopend. Zou je die sticky willen maken en deelIII slotje erop. Oja, en omdat het geopend is met een nieuw account kan ik het plaatje niet plakken in de OP, zou je dat ook zichtbaar willen maken? Thanks.
quote:brandt schreef op 29 juli 2014 @ 12:48:

[...]

Ik heb een deel IV geopend. Zou je die sticky willen maken en deelIII slotje erop. Oja, en omdat het geopend is met een nieuw account kan ik het plaatje niet plakken in de OP, zou je dat ook zichtbaar willen maken? Thanks.

Allemaal gedaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 29 juli 2014 @ 13:12:

[...]

Allemaal gedaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDankjewel! Maar ik kan nu ook de tabel in de OP niet meer aanpassen hè, klopt dat? (Als brandt dus, de nick die ik heb aangemaakt om een nieuw sticky topic te kunnen openen en toch nog mee te kunnen posten)
Ik kan ineens geen plaatjes meer plakken.

Nou moe, nou lukt het wel. Zal de warmte wel zijn.
verba volant, scripta manent.
Mods, dankjewel, ik zie dat ik de OP van Kinderkleding deel IV kan wijzigen. Het enige dat ik niet kan wijzigen is de tabel, en daar vinden juist de wijzigingen in plaats! Ik zie geen tabel, alleen [..] als ik wil wijzigen.

Het is zo een beetje omslachtig allemaal. Is het mogelijk dat ik gewoon onder mijn eigen nick deel IV krijg, dan laten we het sticky wel weer helemaal weg?

Alvast bedankt.
quote:Lebowski schreef op 29 juli 2014 @ 16:48:

Mods, dankjewel, ik zie dat ik de OP van Kinderkleding deel IV kan wijzigen. Het enige dat ik niet kan wijzigen is de tabel, en daar vinden juist de wijzigingen in plaats! Ik zie geen tabel, alleen [..] als ik wil wijzigen.

Het is zo een beetje omslachtig allemaal. Is het mogelijk dat ik gewoon onder mijn eigen nick deel IV krijg, dan laten we het sticky wel weer helemaal weg?

Alvast bedankt.

Het handigste is dan dat je zelf dat topic opent, als de mod of een van de junioren het openen heb je weer het probleem dat je de tabel niet kan veranderen.

Ik had het topic nog niet bekeken dus wist niet dat er een tabel in de OP stond.

Vervelend allemaal maar zullen we het dan zo doen?

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 juli 2014 @ 16:53:

[...]

Het handigste is dan dat je zelf dat topic opent, als de mod of een van de junioren het openen heb je weer het probleem dat je de tabel niet kan veranderen.

Ik had het topic nog niet bekeken dus wist niet dat er een tabel in de OP stond.

Vervelend allemaal maar zullen we het dan zo doen?

mvg,

Junior.

Ja prima! Alleen is nu het vorige topic op slot en kan ik de tabel niet meer kopiëren

Kan ik een topic openen en dat je dan de reacties van het andere topic deel IV (dus wat ik met een andere nick had geopend) daaraan toevoegt?
Het topic "Gezocht fashionista's" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven