Wie klust er voor een 1e en wil hier over mee kletsen??

13-07-2008 16:33 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar meiden die net als ik (+ vriend natuurlijk) bezig zijn voor een 1e kindje. Zelf ben ik in februari gestopt en wil graag ervaringen/tips/raad delen met andere meiden die ook bezig zijn.

Ik ben 26 jaar.

Hopelijk hoor ik wat van jullie!

Groetjes Nerana
Ik wil een kotssmiley

Gátver.

Overigens, Woesel, is het nou écht nodig om in je onderschrift het hele forum op de hoogte te stellen van de dagen dat je forumvriendinnetjes ongesteld moeten worden?

Loop me daar al dagen over te verbazen.
* maakt zich pijlsnel uit de voeten en verdwijnt als een haas van deze pijler voordat de momzilla's haar met huid, haar en slijmdraden verslinden*
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Anders ik wel.
quote:sprokkelientje schreef op 13 juli 2008 @ 19:38:

[...]

Dus als er een stuk of tien draden uit je doos bungelen, nadat je die voor driekwart eruit hebt getrokken dan moet je snel je hubbie roepen en zeggen " kijk....we hebben er tien" vervolgens kun je gaan klussen?????

Of je kunt met die tien draden gaan breien,punniken of haken..

Jeetje....lijkt mij echt iets voor het programma " ik wed dat ik het kan"

Of "Help mijn man is klusser"

quote:Eowynn_ schreef op 13 juli 2008 @ 19:49:

Ik wil een kotssmiley

Gátver.

Overigens, Woesel, is het nou écht nodig om in je onderschrift het hele forum op de hoogte te stellen van de dagen dat je forumvriendinnetjes ongesteld moeten worden?

Loop me daar al dagen over te verbazen.Ik dacht het en jij zegt het..
quote:Eowynn_ schreef op 13 juli 2008 @ 19:49:

Ik wil een kotssmiley

Gátver.

Loop me daar al dagen over te verbazen.

Say what????????? En woesel loopt mij hierzo een beetje hypocriet en politiek correct te piepelen met haar gedoe over meningen die niet gegeven mogen worden etc...

Aan wiens anus zal het oxyderen wie, wanneer, hoe en waarom forumsters ongesteld zijn.

sjeeeeezuuuuuuuus
Valt het kwartje nu pas Sprok?
quote:sprokkelientje schreef op 13 juli 2008 @ 19:54:

[...]

Say what????????? En woesel loopt mij hierzo een beetje hypocriet en politiek correct te piepelen met haar gedoe over meningen die niet gegeven mogen worden etc...

Aan wiens anus zal het oxyderen wie, wanneer, hoe en waarom forumsters ongesteld zijn.

sjeeeeezuuuuuuuus
quote:Star schreef op 13 juli 2008 @ 19:55:

Valt het kwartje nu pas Sprok?

Ja dat valt nu pas ja daar kom ik eerlijk voor uit.

Dacht eerst nog even dat het om uitgerekende data ging waarop er geworpen ging worden.
Ik vind dat zó bizar. Dat je gezellig met z'n allen wilt keuvelen over wanneer je ongesteld moet worden en elke spoor afscheiding wilt bespreken moet je lekker zelf weten. Maar ik wil níet weten wanneer iemand ongesteld moet worden. Als ik dat wil weten kom ik wel meelezen in zo'n topic.

De babypijler vind ik over het algemeen alleen maar dragelijk omdat dat soort topics gewoon te mijden zijn en dan wordt je er opeens mee geconfronteerd in andere topics. Brrr.....
Star, zullen wij ook zo'n onderschrift maken?

Met de leeftijden van al onze wondertjes beebs kinderen erin enzo
Nee Eow, ik wil OOK een banner. En StarmoedervanStarrekindgeboortedatumplaatsgewichtendochtervanStarrekieker.
Ik óók

Eowmoedervanjuna09-04-2006enJuno14-10-2007
Nou ja, ik hád een banner, vroegah Maar goed.
quote:Eowynn_ schreef op 13 juli 2008 @ 19:59:

Star, zullen wij ook zo'n onderschrift maken?

Met de leeftijden van al onze wondertjes beebs kinderen erin enzo Goed idee.!!!
Zouden die eggiemeiden dan ook geen gene hebben de draden uit elkaars doos te gaan staan rukken als dat zou moeten?

Eowynn....vrijheid van meningsuiting ok maar echt, elk spoor van afscheiding van geur, kleur en samenstelling gaan bespreken heeft toch ook iets ziekelijks vind ik(tuurlijk je kunt van dergelijke topics wegblijven daar gaat het niet om) maar het feit dat het uberhaupt besproken wordt.....ik vind dat echt iets engs en ziekelijks hebben.

En dan is de dradenbrigade ook nog eens DIEP beledigd met pruillip en al als mensen met sommige dingen de draak steken hier.....ja vindt je het gek??
quote:Eowynn_ schreef op 13 juli 2008 @ 20:02:

Nou ja, ik hád een banner, vroegah Maar goed.Ow ja dat was op het Yesforum maar nu weet je gelukkig beter..
Nou moct ik ooit gaan neuken om een baby te maken....dan weet ik in elk geval dat ik dat lekker voor mezelf hou....lekker puh.

Door al deze shit is de lust tot seks mij ook enigzins vergaan merk ik.
Sssst
Tja, ik snap bést dat het heel spannend is als je zwanger wilt worden en dat je dat graag wilt bespreken en dat liever niet doet met mensen in je omgeving. Maar ik vraag me dan altijd af hoelang je daar nu over kunt praten. Wat vált er nu eigenlijk te bespreken?
quote:Eowynn_ schreef op 13 juli 2008 @ 20:08:

Tja, ik snap bést dat het heel spannend is als je zwanger wilt worden en dat je dat graag wilt bespreken en dat liever niet doet met mensen in je omgeving. Maar ik vraag me dan altijd af hoelang je daar nu over kunt praten. Wat vált er nu eigenlijk te bespreken?Ja dat vraag ik mij ook af (al ben ik zelf nog nooit zwanger geweest)....tuurlijk is het voor iedereen die zwanger is superbijzonder maar het neemt soms sekte-achtige proporties aan heb ik gemerkt...en waag er eens tegenin te gaan, je wordt tot aan je veters afgefikt want van humor hebben sommigen hier ook nog nooit gehoord.
Tja, Sprokkelientje, aan de andere kant, je hóeft niet op de babypijler te komen als je er zo'n hekel aan hebt. Ik kom ook nooit op de psychepijler omdat ik dat gewoon een reteirritantepijler vind en de meeste topics hier negeer ik ook.
O ja da's altijd zo'n dooddoener. 'Open het topic dan niet, je hoeft niet te reageren'
@Eowynn: dat weet ik ook wel....meestal blijf ik er ook weg maar als ik er dan toevallig kom geef ik mijn mening.

Het is hetzelfde principe als " er zit een knop op de tv" als je begrijpt wat ik bedoel maar toch.
Komt ook bij dat het wel goed is te weten wat er zo al te koop is op het forum, zelfs al is dit schokkend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven