Wie klust er voor een 1e en wil hier over mee kletsen??

13-07-2008 16:33 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar meiden die net als ik (+ vriend natuurlijk) bezig zijn voor een 1e kindje. Zelf ben ik in februari gestopt en wil graag ervaringen/tips/raad delen met andere meiden die ook bezig zijn.

Ik ben 26 jaar.

Hopelijk hoor ik wat van jullie!

Groetjes Nerana
De topics waarbij ik al de rillingen krijg wanneer ik de titel lees die open ik niet..
Toch heb je deze geopend
quote:Star schreef op 13 juli 2008 @ 20:20:

Toch heb je deze geopend Ja duh omdat ik zag dat Yamuna gereageerd had
quote:Eowynn_ schreef op 13 juli 2008 @ 19:49:

Overigens, Woesel, is het nou écht nodig om in je onderschrift het hele forum op de hoogte te stellen van de dagen dat je forumvriendinnetjes ongesteld moeten worden?

Loop me daar al dagen over te verbazen.

Nee hoor, nodig was het niet. Onze TO was alleen op vakantie op een moment dat iedereen ongeveer de dag tegemoed ging dat ze niet ongesteld wilden worden. En om t overzicht te houden, heb ik dus tijdelijk de data onderin gezet. Ook zodat de TO daarna gemakkelijk de tabel aan kon passen.

Is is niet mijn motto ofzo. Meer praktisch gebruik maken van de mogelijkheden van dit forum....

Enneuh, zoveel topic heb ik niet opgereageerd hoor. toch?

Excuis als ik anderen ermee lastig gevallen heb...

Iig hebben jullie weer een vermakelijke zondag. Ook belangrijk.
quote:Eowynn_ schreef op 13 juli 2008 @ 19:49:

Ik wil een kotssmiley

Gátver.

Overigens, Woesel, is het nou écht nodig om in je onderschrift het hele forum op de hoogte te stellen van de dagen dat je forumvriendinnetjes ongesteld moeten worden?

Loop me daar al dagen over te verbazen. At your service
quote:superstar_2 schreef op 13 juli 2008 @ 20:23:

[...]

Ja duh omdat ik zag dat Yamuna gereageerd had hmmm dat geeft me bijna aanleiding om op nog veeeeeel meer topics te reageren
quote:misschicken schreef op 13 juli 2008 @ 20:48:

[...]

[afbeelding] At your service

keuzes keuzes ... heerlijjk als er wat te kiezen valt
quote:Yamuna schreef op 13 juli 2008 @ 20:53:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

keuzes keuzes ... heerlijjk als er wat te kiezen valt hahaha ik wou bescheiden blijven....
quote:Woesel schreef op 13 juli 2008 @ 20:44:

[...]

Nee hoor, nodig was het niet. Onze TO was alleen op vakantie op een moment dat iedereen ongeveer de dag tegemoed ging dat ze niet ongesteld wilden worden. En om t overzicht te houden, heb ik dus tijdelijk de data onderin gezet. Ook zodat de TO daarna gemakkelijk de tabel aan kon passen.

Is is niet mijn motto ofzo. Meer praktisch gebruik maken van de mogelijkheden van dit forum....

Enneuh, zoveel topic heb ik niet opgereageerd hoor. toch?

Excuis als ik anderen ermee lastig gevallen heb...

Iig hebben jullie weer een vermakelijke zondag. Ook belangrijk.Reuze handig! Ik had pen en papier genomen, maar ik doe wel vaker van die gekke ouderwtsche dingen.
Hey euh, MissChicken, Ik snap dat als ik pen en papier had genomen dat ik jullie niet tot last was geweest. Maar t overzicht was niet voor mij, maar voor de andere meiden van dát topic.... vandaar.
Oh, die hebben geen pen en papier?
Oh vast wel. Maar ik geen 24/7 webcam...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven