Last minute boeken

04-08-2014 11:52 15 berichten
Mijn zusje en ik zouden graag tussen 23 en 29 augustus lekker op vakantie willen gaan. We hebben alleen geen ervaring met het boeken van een volledige vakantie of last minute.

Eigenlijk ben ik op zoek naar websites waar ik een goede vergelijking kan maken tussen bestemmingen en budget voor 2 personen. Iedere keer kom ik namelijk goede aanbiedingen tegen voor 4 personen. Voor 2 is de prijs dan natuurlijk hoger, duh. Het misleidt alleen continu. Ik heb zelf al gekeken bij Kras en Sunweb, maar ik ben weinig bekend met andere aanbieders.

We willen weinig moeilijks; zon, zee en strand is prima. Ik ga persoonlijk liever naar een land als Griekenland dan Turkije. Budget is laag. 350 p.p max.

Heeft er iemand leuke suggesties? We kunnen trouwens ook prima vanuit Weeze of Munster vliegen .
Alle reacties Link kopieren
Als je verder klikt in de prijstabellen zie je de beschikbare kamers en prijs pp. alleen de actieprijzen waar ze mee adverteren is inderdaad vaak vanaf meerdere personen.

Jiba dan? Ik vind die website altijd wel wat overzichtelijker dan die van Sunweb wat prijzen betreft (en de aanbiedingen waarmee ze adverteren).
oh sorry, ik las je post verkeerd!

Wat betreft die aanbiedingen, dat doen ze bijna allemaal. Ga ik ook ieder jaar mee de mist in
Ik ga eens rondkijken bij Jiba, bedankt!

Gisteren had ik wat leuke aanbiedingen gezien, zijn het of allemaal te lange reizen of in oktober pas een keertje.

Omdat we ook nog nooit een vakantie hebben geboekt, weet ik ook niet zo goed wat ik kan verwachten. Eerder boekte ik gewoon zelf een hotelletje en vliegreis en dat ging prima. Maar volgens mij ben je met zo'n aanbieding op dit moment wel goedkoper uit toch?
Ik gooi ze er maar weer eens in ook kijken bij vakantiediscounter en elmar en ook op de pagina van d-reizen.

Bij vakantiediscounter zie ik al zat reizen naar Spanje voor onder dat bedrag. Griekenland is duurder dan Spanje.
Waarom is Griekenland eigenlijk duurder dan Spanje? Spanje kan ook hoor, maar wil liever niet naar die typische jongeren-oorden.
Van 23 tot 29 is echt klote, zes dagen. Dat bieden ze bijna nooit aan. Althans, ik had dat ook een keer en het was 5, 8 of 11 meestal. Toen heb ik zelf via skyscanner en booking een vakantie samengesteld op Mallorca. Goedkoopste en super makkelijk! Het enige 'nadeel' is dat je zelf van de luchthaven naar het hotel moet zien te komen, maargoed.. da's ook een kwestie van een taxichauffeur vragen en je niet laten bedonderen!
Griekenland is een stuk mooier dan Spanje! Tenminste, dat vind ik ;) al 5 eilanden gehad en ik kan er geen genoeg van krijgen.
Arke!
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
quote:derrie schreef op 04 augustus 2014 @ 12:05:

Waarom is Griekenland eigenlijk duurder dan Spanje? Spanje kan ook hoor, maar wil liever niet naar die typische jongeren-oorden.Het is sowieso verder vliegen.
Kijk is op weflycheap!!! Daar heb je soms echt absurde aanbiedingen maar moet je wel heeeeel veel geluk hebben dat het precies op jou datums is.

Ik ben zelf wel is last minute met arke gegaan. Prima bevallen maar dat is misschien te duur voor jou. Was 400¤ p.p naar Turkije en de volgende dag al vertrekken! Maar was wel all-in ?
Zoover last minute.

Werkt elk jaar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Inschrijven voor nieuwsbrieven.

Travelbird en D reizen bv

D reizen kun je iedere dag mailen of bellen voor de "geheime" last minutes.

Die staan niet op hun site en zijn vaak vertrek binnen 1 of 2 dagen.

Wil je trouwens maar 6 dagen weg of is het vertrek binnen die 23-29 augustus?
www.primaverareizen.nl kwam ik laatst ook nog tegen.
We hebben al jullie tips doorgekeken! Uiteindelijk hebben we bij Transavia een losse vlucht geboekt naar Barcelona. Via Ryanair was het goedkoper, maar dan zouden we ook op Girona landen en nu is dat dus echt barca. We zijn nu voor de vlucht 140 p.p. kwijt, maar nog wel op zoek naar onderkomen.

Ik speur nu heel de avond booking en airbnb af voor leuke deals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven