Last minute boeken
maandag 4 augustus 2014 om 11:52
Mijn zusje en ik zouden graag tussen 23 en 29 augustus lekker op vakantie willen gaan. We hebben alleen geen ervaring met het boeken van een volledige vakantie of last minute.
Eigenlijk ben ik op zoek naar websites waar ik een goede vergelijking kan maken tussen bestemmingen en budget voor 2 personen. Iedere keer kom ik namelijk goede aanbiedingen tegen voor 4 personen. Voor 2 is de prijs dan natuurlijk hoger, duh. Het misleidt alleen continu. Ik heb zelf al gekeken bij Kras en Sunweb, maar ik ben weinig bekend met andere aanbieders.
We willen weinig moeilijks; zon, zee en strand is prima. Ik ga persoonlijk liever naar een land als Griekenland dan Turkije. Budget is laag. 350 p.p max.
Heeft er iemand leuke suggesties? We kunnen trouwens ook prima vanuit Weeze of Munster vliegen .
Eigenlijk ben ik op zoek naar websites waar ik een goede vergelijking kan maken tussen bestemmingen en budget voor 2 personen. Iedere keer kom ik namelijk goede aanbiedingen tegen voor 4 personen. Voor 2 is de prijs dan natuurlijk hoger, duh. Het misleidt alleen continu. Ik heb zelf al gekeken bij Kras en Sunweb, maar ik ben weinig bekend met andere aanbieders.
We willen weinig moeilijks; zon, zee en strand is prima. Ik ga persoonlijk liever naar een land als Griekenland dan Turkije. Budget is laag. 350 p.p max.
Heeft er iemand leuke suggesties? We kunnen trouwens ook prima vanuit Weeze of Munster vliegen .
maandag 4 augustus 2014 om 11:54
Als je verder klikt in de prijstabellen zie je de beschikbare kamers en prijs pp. alleen de actieprijzen waar ze mee adverteren is inderdaad vaak vanaf meerdere personen.
Jiba dan? Ik vind die website altijd wel wat overzichtelijker dan die van Sunweb wat prijzen betreft (en de aanbiedingen waarmee ze adverteren).
Jiba dan? Ik vind die website altijd wel wat overzichtelijker dan die van Sunweb wat prijzen betreft (en de aanbiedingen waarmee ze adverteren).
maandag 4 augustus 2014 om 12:00
Ik ga eens rondkijken bij Jiba, bedankt!
Gisteren had ik wat leuke aanbiedingen gezien, zijn het of allemaal te lange reizen of in oktober pas een keertje.
Omdat we ook nog nooit een vakantie hebben geboekt, weet ik ook niet zo goed wat ik kan verwachten. Eerder boekte ik gewoon zelf een hotelletje en vliegreis en dat ging prima. Maar volgens mij ben je met zo'n aanbieding op dit moment wel goedkoper uit toch?
Gisteren had ik wat leuke aanbiedingen gezien, zijn het of allemaal te lange reizen of in oktober pas een keertje.
Omdat we ook nog nooit een vakantie hebben geboekt, weet ik ook niet zo goed wat ik kan verwachten. Eerder boekte ik gewoon zelf een hotelletje en vliegreis en dat ging prima. Maar volgens mij ben je met zo'n aanbieding op dit moment wel goedkoper uit toch?
maandag 4 augustus 2014 om 12:12
Van 23 tot 29 is echt klote, zes dagen. Dat bieden ze bijna nooit aan. Althans, ik had dat ook een keer en het was 5, 8 of 11 meestal. Toen heb ik zelf via skyscanner en booking een vakantie samengesteld op Mallorca. Goedkoopste en super makkelijk! Het enige 'nadeel' is dat je zelf van de luchthaven naar het hotel moet zien te komen, maargoed.. da's ook een kwestie van een taxichauffeur vragen en je niet laten bedonderen!
maandag 4 augustus 2014 om 12:19
Kijk is op weflycheap!!! Daar heb je soms echt absurde aanbiedingen maar moet je wel heeeeel veel geluk hebben dat het precies op jou datums is.
Ik ben zelf wel is last minute met arke gegaan. Prima bevallen maar dat is misschien te duur voor jou. Was 400¤ p.p naar Turkije en de volgende dag al vertrekken! Maar was wel all-in ?
Ik ben zelf wel is last minute met arke gegaan. Prima bevallen maar dat is misschien te duur voor jou. Was 400¤ p.p naar Turkije en de volgende dag al vertrekken! Maar was wel all-in ?
maandag 4 augustus 2014 om 12:59
dinsdag 5 augustus 2014 om 23:04
We hebben al jullie tips doorgekeken! Uiteindelijk hebben we bij Transavia een losse vlucht geboekt naar Barcelona. Via Ryanair was het goedkoper, maar dan zouden we ook op Girona landen en nu is dat dus echt barca. We zijn nu voor de vlucht 140 p.p. kwijt, maar nog wel op zoek naar onderkomen.
Ik speur nu heel de avond booking en airbnb af voor leuke deals.
Ik speur nu heel de avond booking en airbnb af voor leuke deals.