Gezondheid alle pijlers

zit 'ie' er nog?!

01-08-2014 23:28 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister avond voor ik naar bed ging had ik last van mijn onderrug, menstruatie zit er aan te komen dus dacht, ik doe voor de zekerheid een tampon in om eventueel doorlekken te voorkomen.

Afgelopen nacht wakker geworden van hevige pijn, ziekenhuis geweest; nierbekken ontsteking, weer terug naar huis.

Nu zit ik me dus te bedenken; oh god, ik heb heel die tampon er niet uitgehaald... Net 'gevoeld' maar ik voel m niet. Zou ik m met plassen gewoon kwijt zijn geraakt? Maak me toch een beetje zorgen...
Nou gebruik ik geen tampons, maar als je hem verliest met plassen, niesen, lachen of hoesten, dan mag ie wel een maatje groter toch?
En dan zie je hem toch in de wc liggen?
als je na een tijdje een lucht gaat ruiken dan weet je dat ie er nog zit.
Persen persen persen en wroeten met de vingertjes, Kun je hem niet vinden dan is ie uit wandelen Dan de politie waarschuwen voor een oproep! Wat was het signalement van de Tampon?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
En....zit ie er nog?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Mutsje78 schreef op 04 augustus 2014 @ 16:56:

Persen persen persen en wroeten met de vingertjes, Kun je hem niet vinden dan is ie uit wandelen Dan de politie waarschuwen voor een oproep! Wat was het signalement van de Tampon? Uit wandelen! Je kan me hier opvegen!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Tampon en spiraaltje hadden een keer een intiem moment.. En bleven zich daar aan vasthouden.

Geloof mij, het is niet fijn als jij met je benen wijs voor een zeer knappe dokter ligt die jou oude tampon uit je doos moet vissen.

Dus hup, graaien in die doos en vis hem er uit.
Als je twijfelt of je tampon er nog in zit, ga dan vooral wel naar de dokter. Als je 'm te lang laat zitten, kan dat nooit goed zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven