Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 3 augustus 2014 om 13:30
quote:Linaisa schreef op 03 augustus 2014 @ 13:17:
Alixane, gefeliciteerd. Je hebt nu veel vrienden gemaakt en je hoort er helemaal bij. Proost. Meid ga genieten van het mooie weer en laat die frustratie en bitterheid achter je, je hebt er echt jezelf mee.
Alixane, gefeliciteerd. Je hebt nu veel vrienden gemaakt en je hoort er helemaal bij. Proost. Meid ga genieten van het mooie weer en laat die frustratie en bitterheid achter je, je hebt er echt jezelf mee.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

dinsdag 5 augustus 2014 om 13:02
Ik vind het best wel erg. Je hebt een probleem met je stoelgang en opent daarover topics op een forum. Je krijgt direct "hilarische" reacties en zelfs een ban vanwege trollen. En dan blijkt dat je dus een echt probleem hebt wat je al eerder hier hebt aangekaart en dat er van trollen helemaal geen sprake is. Ik mag toch hopen dat er excuses zijn gemaakt door het modteam.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

dinsdag 5 augustus 2014 om 13:08
Dat hoop ik ook ja. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie ook dacht dat we te maken hadden met een mislukte poepfetisjist, maar die mening heb ik moeten herzien. En dat was al ruim voor de TO die ban aan haar broek kreeg, dus de mods hadden wij mij betreft ook eerst wat beter kunnen lezen voor ze maar meteen aan het bannen en verwijderen sloegen.

dinsdag 5 augustus 2014 om 13:36
Het was toch overduidelijk dat de TO geen trol was? Ze postte hier al langer en durfde niet naar de dokter met haar darmprobleem.
En dan komen er lollige forummers die "wel even in je bek komen schijten" en krijg je een ban van een ineens overijverige mod die wat een hoop topics betreft ziende blind en horende doof zijn.
Maar ja, een vermeende poepfetisjist, dat is natuurlijk wel een "gevaar" voor het forum. Allerlei andere debielen die een exitje zouden moeten krijgen kunnen gewoon hun ding hier blijven doen.
Het zet bij mij ook vraagtekens over de "trolherkenning" die de mods beweren te hebben. Voor hetzelfde geld ben ik morgen ook ineens een trol.
En dan komen er lollige forummers die "wel even in je bek komen schijten" en krijg je een ban van een ineens overijverige mod die wat een hoop topics betreft ziende blind en horende doof zijn.
Maar ja, een vermeende poepfetisjist, dat is natuurlijk wel een "gevaar" voor het forum. Allerlei andere debielen die een exitje zouden moeten krijgen kunnen gewoon hun ding hier blijven doen.
Het zet bij mij ook vraagtekens over de "trolherkenning" die de mods beweren te hebben. Voor hetzelfde geld ben ik morgen ook ineens een trol.
dinsdag 5 augustus 2014 om 15:39
quote:Lughnasadh schreef op 05 augustus 2014 @ 13:36:
en krijg je een ban van een ineens overijverige mod die wat een hoop topics betreft ziende blind en horende doof zijn.
Allerlei andere debielen die een exitje zouden moeten krijgen kunnen gewoon hun ding hier blijven doen.
+100000!!
Het is inherent aan de vakantie. En we zijn allemaal puber geweest, dus niet onbekend met de behoefte om uit verveling een beetje te stoken en te ouwehoeren. Maar ik begin al die pubers op dit forum nu toch wel ergerlijk te vinden.
En zelfs al zouden hun vragen/problemen serieus zijn, dan nog horen ze hier op dit forum niet thuis!
en krijg je een ban van een ineens overijverige mod die wat een hoop topics betreft ziende blind en horende doof zijn.
Allerlei andere debielen die een exitje zouden moeten krijgen kunnen gewoon hun ding hier blijven doen.
+100000!!
Het is inherent aan de vakantie. En we zijn allemaal puber geweest, dus niet onbekend met de behoefte om uit verveling een beetje te stoken en te ouwehoeren. Maar ik begin al die pubers op dit forum nu toch wel ergerlijk te vinden.
En zelfs al zouden hun vragen/problemen serieus zijn, dan nog horen ze hier op dit forum niet thuis!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

dinsdag 5 augustus 2014 om 17:06
In mijn puberteit was er nog geen internet
Maar in dit geval stoor ik me meer aan de klaarblijkelijke onkunde(of gewoon afgaan op een forummer die staft en niet even zelf kijkt) van de mods die blijkbaar een trol toch niet zo goed kunnen herkennen als ze altijd beweren en ineens rucksichlos gaan bannen terwijl ze normaal nauwelijks reageren op staffen.
Als ik de TO was zou ik nooit meer op het forum komen.
Maar in dit geval stoor ik me meer aan de klaarblijkelijke onkunde(of gewoon afgaan op een forummer die staft en niet even zelf kijkt) van de mods die blijkbaar een trol toch niet zo goed kunnen herkennen als ze altijd beweren en ineens rucksichlos gaan bannen terwijl ze normaal nauwelijks reageren op staffen.
Als ik de TO was zou ik nooit meer op het forum komen.

dinsdag 5 augustus 2014 om 17:35