ingedroogde waterpokken besmettelijk
dinsdag 5 augustus 2014 om 19:38
Hallo allemaal,
Vandaag was ik bij mijn vriendin. Haar dochter had waterpokken. Deze waren wel ingedroogd. Ik heb nooit waterpokken gehad vroeger. Loop ik kans ze nu nog te krijgen. Dochterlief vloog mij ook nog spontaan om de nek. Heb haar wel van mij afgedrukt maar ze drukte al een kus op mijn gezicht. Moet ik mij nu zorgen maken? Het begon vorige week woensdag bij haar.
Vandaag was ik bij mijn vriendin. Haar dochter had waterpokken. Deze waren wel ingedroogd. Ik heb nooit waterpokken gehad vroeger. Loop ik kans ze nu nog te krijgen. Dochterlief vloog mij ook nog spontaan om de nek. Heb haar wel van mij afgedrukt maar ze drukte al een kus op mijn gezicht. Moet ik mij nu zorgen maken? Het begon vorige week woensdag bij haar.

dinsdag 5 augustus 2014 om 20:14
quote:nucky schreef op 05 augustus 2014 @ 20:13:
En TO, een kijkje op de site vh rivm geeft je een betrouwbaarder antwoord dan de verschillende antwoorden die je hier krijgt.
Hee wat schrijf ik?
Maar inderdaad, waarom google je zelf even niet? Of wacht je 3 weken dan zie je vanzelf of je ze krijgt. Ik hoop van niet voor je.
En TO, een kijkje op de site vh rivm geeft je een betrouwbaarder antwoord dan de verschillende antwoorden die je hier krijgt.
Hee wat schrijf ik?
Maar inderdaad, waarom google je zelf even niet? Of wacht je 3 weken dan zie je vanzelf of je ze krijgt. Ik hoop van niet voor je.
dinsdag 5 augustus 2014 om 20:17
Ik heb ze op vakantie 2 jaar geleden gehad na een waterpokken-golf in groep 3. Ik was een klein beetje misselijk en had wat verhoging en ik kreeg rode vlekjes. Maar verder geen bijzonderheden. De vlekjes gingen vanzelf weer weg. Was wel erg charmant op vakantie, die vlekjes. Ik kreeg ze vooral op de buik, Ik had de waterpokken ooit al wel eerder gehad en kreeg het dus weer opnieuw.
Dus mocht je het krijgen, bij mij viel het enorm mee, hopelijk bij jou dan ook.
Dus mocht je het krijgen, bij mij viel het enorm mee, hopelijk bij jou dan ook.