Ontdek het plekje

06-08-2014 22:26 31 berichten
Vandaag op ontdekkingstocht geweest in ons mooie Nederland. En toen kwam ik onderstaand pronkstuk van Freudiaanse kunst tegen. Maar........rara, waar in Nederland staat deze mooie man?

Alle reacties Link kopieren
Rotterdam, dat is kabouter buttplug
Op het Eendrachtsplein in Rotterdam. Hoe de gemeente (was het de gemeente?) ooit dit beeld heeft kunnen kopen.... Ik snap het niet. Paul McCarthy had wel wat meer zijn best mogen doen op de kerstboom.
Eendrachtsplein in Rotterdam! Santa Claus
Heel goed vrouwen! Ik heb het er uitgebreid over gehad met de forumster waar ik op bezoek was, maar we konden er niets anders dan een buttplug van maken!

Wat een feest, de dingen die voor kunst doorgaan.
Waar zijn de bitterballen?
quote:boerderijgeit028 schreef op woensdag 06 augustus 2014 22:28 Rotterdam, dat is kabouter buttplug
quote:boerderijgeit028 schreef op 06 augustus 2014 @ 22:28:

Rotterdam, dat is kabouter buttplug
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Het moet toch ook echt een buttplug voorstellen. Als Kunst, toch?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Je kan voor maar een paar honderd euro en eentje voor jezelf van chocolade kopen:

http://www.artspace.com/paul_mccarthy/s ... _butt_plug
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Zeg, je ziet het op de foto al staan. Rechtsboven, voor de blinden.
Ik kom er regelmatig langs. Er is nogal wat stennis over kabouter buttplug geweest.
verba volant, scripta manent.
Terecht. Weghalen dat ding. Kunst, ammehoela.
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 06 augustus 2014 @ 23:49:

Terecht. Weghalen dat ding. Kunst, ammehoela.Welnee, er staan veel ergere kunstwerken in Rotterdam.
Wat dacht je hiervan. Ik zet de url neer want plaatjes plakken met de i-pad wordt geen succes.

http://www.sculptureinter ... tie/permanent/Cascade.php
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mariniersweg
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Burgemee ... theid2.jpg
Ongelooflijk!

Als je ziet met hoeveel detail Santa is gemaakt, dan had de kunstenaar, toen de kerstboom gemaakt moest worden, óf geen zin meer, óf hij heeft het idd expres op een buttplug laten lijken.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Ik vind het ook een bizar ding. Kan er met de beste wil van de wereld geen kerstboom in zien. Of iets anders. Behalve een buttplug idd

Maar dat schijnt ook de bedoeling te zijn dus. Dat wist ik weer niet:

In the works of Los Angeles-based artist Paul McCarthy, conventionally innocent figures are made perverse, performing taboo sex acts, making McCarthy one of the most difficult-to-stomach yet commercially and critically successful artists of recent decades.
quote:LoiseauCoureur schreef op 07 augustus 2014 @ 00:40:

Ik vind het ook een bizar ding. Kan er met de beste wil van de wereld geen kerstboom in zien. Of iets anders. Behalve een buttplug idd

In the works of Los Angeles-based artist Paul McCarthy, conventionally innocent figures are made perverse, performing taboo sex acts, making McCarthy one of the most difficult-to-stomach yet commercially and critically successful artists of recent decades.Hmm.... Nu ga ik de man googlen. Heeft hij toch zijn zin.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:LoiseauCoureur schreef op 07 augustus 2014 @ 00:40:

In the works of Los Angeles-based artist Paul McCarthy, conventionally innocent figures are made perverse, performing taboo sex acts, making McCarthy one of the most difficult-to-stomach yet commercially and critically successful artists of recent decades.

Lol, typisch een gevalletje "volwassen man die zijn puberteit nog niet achter zich heeft gelaten"

Wat infantiel om daar je kunstenaarschap op te baseren. Maar ja, in het preutse Amerika zal zoiets denk ik nog steeds als zeer gewaagd worden gezien.
quote:MarianneDavids schreef op 07 augustus 2014 @ 00:18:

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Burgemee ... id2.jpgDit is ook niet helemaal mijn smaak, maar ik vond het wel heel leuk dat er in Rotterdam zoveel beelden staan. Erg interessant om te zien.
Goedemorgen,

Bah zeg, wat een vieze foto. heeft iemand dit al gestaft?
Teau, was jij degene waar Wollstone op visite was? Sorry, ben te nieuwsgierig.
Wat? Wie? Ik? Waar?

Heb ik het weer gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven