Wonen in de buurt van Eindhoven

07-08-2014 12:56 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man en ik gaan verhuizen naar (de buurt van) Eindhoven, dit in verband met zijn werk.

Het is geen optie om op en neer te rijden (wonen nu ongeveer aan de andere kant van het land) dus we gaan verhuizen. Ben zelf al druk aan het kijken maar we komen er niet uit, dus vandaar dat ik hier mijn vraag stel.

We willen het liefst in een rustige wijk of een rustig dorp rondom Eindhoven wonen. We zoeken een huis van rond de 250.000-300.000 en we hebben geen kinderen (ook niet op de planning). We zoeken wel een wijk of dorp waar vanalles is (supermarkten, winkels e.d.)

Wie helpt ons?
Je mag me pb'n TO.. ik kan je wel eea vertellen

Woon in de goeie richting
quote:Wardijntje schreef op 07 augustus 2014 @ 18:57:

Waalre is inderdaad ook leuk, maar wel duur! Volgens mij zelfs de duurste gemeente van Brabant, dus daar krijg je minder huis voor je geld.Maar gek genoeg wel tot de laatste OZB belasting.
Wat nuenen betreft en ik het niet eens, dat is een heel leuk levendig dorp met volop winkels, leuk centrum in het midden met terrasjes in de zomer, waar braderien zijn, kermis, van allerlei activiteten. Mooi wonen ook.

Maar Nuenen komt om een andere goede reden niet in aanmerking, ligt namelijk aan de noordkant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven