Gezondheid alle pijlers

wc papier blijft kleven aan mijn schaamlippen

31-05-2009 09:14 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames, een rare vraag misschien, maar als ik na het plassen mijn onderkantje heb afgeveegd, blijft er vaak wat wc papier kleven. Kent iemand anders dit ook?

Ik vind het onfris.

Bij het afvegen na ontlasting heb ik dat niet.

UIteraard veeg ik van voor naar achter...
Koop 4-lagige wc papier. Dit gebruikte ik eerst ook, nu heb ik 3-lagige. Is wat goedkoper. Maar koop zeker niet het goedkoopste als je niet wil dat er wat blijft plakken. Succes met afvegen!
quote:Laika3 schreef op 01 juni 2009 @ 21:45:

Voor de 'dames' die nog steeds serieus ingaan op zulke topics (en gelukkig zijn dat er niet veel): Klik voor de gein eens rechts naast de naam van TO, dan kun je zien hoeveel iemand al gepost heeft (en weet je gelijk of je met een serieuze vraag te maken hebt of, in dit geval, met een puberknulletje die op geenstijl heeft gelezen dat het zo leuk is om hier fake-topics te openen).ow haha, dacht ga eens serieus reageren ...
quote:suusenco schreef op 11 juni 2009 @ 14:51:

OMG In één keer doorgelezen en ik plak bijna vast aan mijn bureau van het lachen :)!!Wat wordt er dan gezeurd oven een wc papiertje, probeer dat hele bureau maar eens mee te zeulen aan je onderkantje.
quote:syennaj schreef op 11 juni 2009 @ 15:04:

Mijn vriend is trouwens pas op een beurs geweest en daar hadden ze een wc die eerst je "onderkantje"(hihi) schoonspoot met warm water en daarna zelfs even droogföhnde! Is dit wat?

Die heb ik laatst op televisie gezien... Echt handig!

Maar met een 'good old bidet' kom je ook een heel eind.
Zalig, alleen jammer dat de oogmake-up wat uitgelopen is van de tranen.
Hahahaha moet zo lachen om jullie reacties . Was een beetje down vandaag, maar dit soort topics werken genezend
I Still Haven\'t Found What I\'m Looking For
Dag allemaal. Ik ben geen puber maar een vrouw van 40+. En ik ben geschrokken van de agressieve toon van veel reacties. En ja het is geen wereldschokkend probleem, maar gewoon een simpel vraagje. Het staat misschien op een verkeerd forum. En ik moest er natuurlijk ook erg om lachen, om sommige reacties dan! Inderdaad, die likkende tong in de WC: daar gaat het natuurlijk om.... Bij het vrijen wil ik me gewoon helemaal over kunnen geven en niet hoeven te denken of iets als dan niet schoon is. Overigens in Japan zijn er wc's waarin een naar bovenspuitende kleine douche bevestigd zit, die je in de stand 'vaginaal- reinigen' kan zetten en de stand 'anus- reinigen' (dichter bij de achterrand van de pot) dus dan is de douche-arm wat kleiner. Desalniettemin, bedankt, vr grt. Elzebel
,
himalaya wijzigde dit bericht op 20-09-2009 21:31
Reden: [nooit zomaar reageren op een topic wat achteraf al maanden oud blijkt... ]
% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
geeft niets himalaya, ik heb vreselijk gelachen net, had het eerder ook nog niet gelezen!

Ik had al een zwaar overtrokken reactie getypt op " onderkantje", tot ik zo helder was om te denken dat andere forummers daar vast ook al wat van gezegd hadden. En toen bleek het ook nog eens heul oud...
Heeft iedereen toch wel is last van.
Sima, waar moet je op googelen om op dit 5 jaar oude topic terecht te komen?
hahahahahaha, ik lig dubbel hier
les jeux sont faits..
Na zoveel jaar zullen de achtergebleven restjes wc papier toch wel verdwenen zijn?
verba volant, scripta manent.
quote:Eleonora schreef op 31 mei 2009 @ 10:23:

Ik vind van alles terug in mijn schaamstreek.

Laatst was ik mijn elektrische tandenborstelborsteltje kwijt, je raadt het al....

Wás het bij mij maar WC papier!
Gut, had niet gezien dat het een bejaard topic was.
quote:sima schreef op 08 augustus 2014 @ 14:57:

Heeft iedereen toch wel is last van.Ook na 5 jaar? Dan zal dat intussen behoorlijk meuren!
World of Warcraft: Legion
Mijn onderkantje

(ik hou van stokoude humor )
Hahaha hilarisch topic! Dat maakt het wakker liggen stukken minder vervelend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven