wc papier blijft kleven aan mijn schaamlippen
zondag 31 mei 2009 om 09:14
donderdag 11 juni 2009 om 15:08
quote:Laika3 schreef op 01 juni 2009 @ 21:45:
Voor de 'dames' die nog steeds serieus ingaan op zulke topics (en gelukkig zijn dat er niet veel): Klik voor de gein eens rechts naast de naam van TO, dan kun je zien hoeveel iemand al gepost heeft (en weet je gelijk of je met een serieuze vraag te maken hebt of, in dit geval, met een puberknulletje die op geenstijl heeft gelezen dat het zo leuk is om hier fake-topics te openen).ow haha, dacht ga eens serieus reageren ...
Voor de 'dames' die nog steeds serieus ingaan op zulke topics (en gelukkig zijn dat er niet veel): Klik voor de gein eens rechts naast de naam van TO, dan kun je zien hoeveel iemand al gepost heeft (en weet je gelijk of je met een serieuze vraag te maken hebt of, in dit geval, met een puberknulletje die op geenstijl heeft gelezen dat het zo leuk is om hier fake-topics te openen).ow haha, dacht ga eens serieus reageren ...
donderdag 11 juni 2009 om 15:14
donderdag 11 juni 2009 om 16:10
quote:syennaj schreef op 11 juni 2009 @ 15:04:
Mijn vriend is trouwens pas op een beurs geweest en daar hadden ze een wc die eerst je "onderkantje"(hihi) schoonspoot met warm water en daarna zelfs even droogföhnde! Is dit wat?
Die heb ik laatst op televisie gezien... Echt handig!
Maar met een 'good old bidet' kom je ook een heel eind.
Mijn vriend is trouwens pas op een beurs geweest en daar hadden ze een wc die eerst je "onderkantje"(hihi) schoonspoot met warm water en daarna zelfs even droogföhnde! Is dit wat?
Die heb ik laatst op televisie gezien... Echt handig!
Maar met een 'good old bidet' kom je ook een heel eind.

woensdag 17 juni 2009 om 07:46
Dag allemaal. Ik ben geen puber maar een vrouw van 40+. En ik ben geschrokken van de agressieve toon van veel reacties. En ja het is geen wereldschokkend probleem, maar gewoon een simpel vraagje. Het staat misschien op een verkeerd forum. En ik moest er natuurlijk ook erg om lachen, om sommige reacties dan! Inderdaad, die likkende tong in de WC: daar gaat het natuurlijk om.... Bij het vrijen wil ik me gewoon helemaal over kunnen geven en niet hoeven te denken of iets als dan niet schoon is. Overigens in Japan zijn er wc's waarin een naar bovenspuitende kleine douche bevestigd zit, die je in de stand 'vaginaal- reinigen' kan zetten en de stand 'anus- reinigen' (dichter bij de achterrand van de pot) dus dan is de douche-arm wat kleiner. Desalniettemin, bedankt, vr grt. Elzebel
zondag 20 september 2009 om 22:15