wc papier blijft kleven aan mijn schaamlippen
zondag 31 mei 2009 om 09:14
maandag 1 juni 2009 om 21:14
quote:elzebel schreef op 31 mei 2009 @ 09:14:
Beste dames, een rare vraag misschien, maar als ik na het plassen mijn onderkantje heb afgeveegd, blijft er vaak wat wc papier kleven. Kent iemand anders dit ook?
Ik vind het onfris.
Bij het afvegen na ontlasting heb ik dat niet.
UIteraard veeg ik van voor naar achter...
Reetecool soms?
Wat is dit voor een vraag??
Beste dames, een rare vraag misschien, maar als ik na het plassen mijn onderkantje heb afgeveegd, blijft er vaak wat wc papier kleven. Kent iemand anders dit ook?
Ik vind het onfris.
Bij het afvegen na ontlasting heb ik dat niet.
UIteraard veeg ik van voor naar achter...
Reetecool soms?
Wat is dit voor een vraag??
maandag 1 juni 2009 om 21:45
Voor de 'dames' die nog steeds serieus ingaan op zulke topics (en gelukkig zijn dat er niet veel): Klik voor de gein eens rechts naast de naam van TO, dan kun je zien hoeveel iemand al gepost heeft (en weet je gelijk of je met een serieuze vraag te maken hebt of, in dit geval, met een puberknulletje die op geenstijl heeft gelezen dat het zo leuk is om hier fake-topics te openen).
maandag 1 juni 2009 om 23:34
quote:qwertu schreef op 01 juni 2009 @ 23:31:
Ik weet niet waar je 'm koopt. Ik zal het eens vragen aan mijn man. Ik heb er vorig jaar een voor mijn verjaardag gehad. *kijkt onschuldig*jouw man houdt niet zo van stukjes pleepapier in z'n mond, gunt jou je pleziertjes of wilde hij bezuinigen op papier?
Ik weet niet waar je 'm koopt. Ik zal het eens vragen aan mijn man. Ik heb er vorig jaar een voor mijn verjaardag gehad. *kijkt onschuldig*jouw man houdt niet zo van stukjes pleepapier in z'n mond, gunt jou je pleziertjes of wilde hij bezuinigen op papier?

donderdag 11 juni 2009 om 10:08
quote:mimsey schreef op 31 mei 2009 @ 15:10:
Och meid, heb ik ook. Geen probleem van maken, hoor.
Laatst moest ik voor mijn werk snel een telefoonnummer noteren, even graaien en hopla; een mooi memovelletje.
Scheelt toch weer een telefoonnummer op jouw hand! Een werknotitie van mijn favo-collega zal nooit meer hetzelfde zijn.......
Och meid, heb ik ook. Geen probleem van maken, hoor.
Laatst moest ik voor mijn werk snel een telefoonnummer noteren, even graaien en hopla; een mooi memovelletje.
Scheelt toch weer een telefoonnummer op jouw hand! Een werknotitie van mijn favo-collega zal nooit meer hetzelfde zijn.......