Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 augustus 2014 @ 20:28:

[...]

Ja jochie, vandaar mijn disclaimer ook over die open deur . Maar je weet maar nooit he... op het WWW moet je alle mogelijkheden open houden
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 augustus 2014 @ 20:19:

Linaisa, op het gevaar af een open deur in te trappen en wederom uit mijn nek te kletsen wil ik je wel van advies dienen hoor. Niettegenstaande het feit dat je natuurlijk recht hebt op je mening kan het heel gemakkelijk kwaad bloed zetten als je ergens binnen komt vallen en meteen kritiek begint te spuien op de organisatie (de mods) en de gasten (de forummers). Je maakt mij niet wijs dat je in RL ook wel eens op een feestje komt binnenvallen en dan meteen begint te roepen dat het een kutfeest is, en dat is nou precies wat je hier gedaan hebt. Ongetwijfeld is het je goed recht om dit een kutfeest te vinden en dat te pas en te onpas te roepen, maar dan moet je niet verwachten dat je door de overige feestgangers direct in de armen gesloten zult worden. Je kan natuurlijk altijd opnieuw beginnen en gewoon gezellig mee gaan forummen, al dan niet onder een andere nick. Het voordeel van een forum is dan wel weer dat ze je zo weer vergeten zijn, dus dat moet geen enkel probleem vormen.

oowwwww dus al dat gehaat jegens mijn persoon heeft te maken met het feit dat ik ooit een commentaar maakte over forummers die offtopic reageerden? nou als dat zo is dan zijn jullie behoorlijk rancuneus.

maar goed, bovenstaande geloof ik niet helemaal want ik zie andere forummers ook meedoen met het bashen van Linaisa die er die dag niet waren. ze doen gewoon mee omdat dat er gewoon bij hoort op dit forum, na-apen.

jij raadt mij dus nu aan om een nieuwe nick aan te nemen omdat ik met deze nick nooit geaccepteerd ga worden. pfff daar lig ik nou pas wakker van.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
dat heb je hier nu toch gedaan bella.

en ik ga het topic nu lezen. hoop dat het leuk is.
Ja hier wel, in dat topic niet.

Héél raar topic.
Huts!
quote:rochel schreef op 10 augustus 2014 @ 20:30:

en ik ga het topic nu lezen. hoop dat het leuk is.De Op is al leuk
Waarom staat dit topic telkens bovenaan? Er komen amper reacties op?

quote:NummerZoveel schreef op 10 augustus 2014 @ 20:34:

Kun je ook nog even ON topic gaan?

quote:Bieb2.0 schreef op zondag 10 augustus 2014 20:35 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Napraattopic"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 10 augustus 2014 @ 20:34</a>:</b>

</div></blockquote>

Kun je ook nog even ON topic gaan?

Is er een topic dan?
Linaisa, jij valt mij ook in negatieve zin op. Omdat je vaak een commentaar geeft wat zeer oppervlakkig te noemen is, kort door de bocht en zonder verder na te denken over verdere gevolgen. Het zal een gebrek aan levenservaring zijn, een hoogmoed die ik ook had toen ik begin 20 was, ik dacht ook dat ik alles het beste wist. Gelukkig ben ik daar inmiddels op teruggekomen. En ik geef geen commentaar in topics waar ik niets vanaf weet. Je zou het ook eens kunnen proberen op die manier, wellicht dat je dan, als je een mening geeft, iets meer gewaardeerd word.
goh, dit is vast een conspiracy. kan niet anders.
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 20:47:

goh, dit is vast een conspiracy. kan niet anders. Nee joh, als je zelfs Doreia tegen de haren instrijkt dan ga je echt laag.
Linaisa, neem de woorden van Doreia ter harte en het komt goed.
quote:Dickens schreef op 10 augustus 2014 @ 20:49:

[...]

Nee joh, als je zelfs Doreia tegen de haren instrijkt dan ga je echt laag.ik heb voor zover ik weet doreia niets misdaan. daarom vind ik het zo raar dat zij mij ook komt bashen. vandaar mijn conspiracy theory.
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 20:53:

[...]

ik heb voor zover ik weet doreia niets misdaan. daarom vind ik het zo raar dat zij mij ook komt bashen. vandaar mijn conspiracy theory.

[...]

ik heb voor zover ik weet doreia niets misdaan. daarom vind ik het zo raar dat zij mij ook komt bashen. vandaar mijn conspiracy theory.Mensen is er nou nog meer nodig om te snappen dat het verstandiger is om het te laten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 10 augustus 2014 @ 20:55:

[...]

Mensen is er nou nog meer nodig om te snappen dat het verstandiger is om het te laten?Enn, wise as usual. Ik ga de afwas doen.

[...]

ik heb voor zover ik weet doreia niets misdaan. daarom vind ik het zo raar dat zij mij ook komt bashen. vandaar mijn conspiracy theory.

Het is geen bashen.

Lees eens wat er staat en vat het op als een leermoment ipv bashen of nog dommer
Jij verwart bashen met opbouwende kritiek krijgen. Doreia bejegent jou heel normaal. Dat jij dit onterecht bashen noemt zit in jou, daar kan Doreia niks aan veranderen.
Doreia en bashen
Ik heb het idee dat het napraattopic straks een mislukte proef zal blijken te zijn.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 10 augustus 2014 @ 20:59:

Ik heb het idee dat het napraattopic straks een mislukte proef zal blijken te zijn.Dat en het zou zeer jammer zijn als een newbe van 26 jaar oud dat voor elkaar krijgt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Bitje93 schreef op 10 augustus 2014 @ 20:59:

Ik heb het idee dat het napraattopic straks een mislukte proef zal blijken te zijn.

Ik niet, want iedereen corrigeert wat er te corrigeren valt. Er kan over topics en trollen worden gepraat. Het is een topic waar persoonlijke vetes uitgevochten kunnen worden.

Tot nu toe best goed denk ik.
quote:Enn schreef op 10 augustus 2014 @ 21:00:

[...]

Dat en het zou zeer jammer zijn als een newbe van 26 dat voor elkaar krijgt.

Idd.

Ik ga nu de negeerknop dan maar aanzetten om dat te helpen voorkomen.
quote:Scamp schreef op 10 augustus 2014 @ 20:59:

Doreia en bashen Ongelofelijk, dan zie ik de paus nog eerder zeggen dat ie het celibaat gaat afschaffen.
quote:rochel schreef op 10 augustus 2014 @ 20:30:

en ik ga het topic nu lezen. hoop dat het leuk is.Ik ben het ook aan het lezen. Ik dacht echt dat ik nu wel alles gezien had hier, maar dit...
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven