Entertainment alle pijlers

Robert Gabraith is het pseudoniem van JK Rowling

12-08-2014 08:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lees ik net op een aanplakbiljet geplaatst ter aankondiging van een nieuw boek...

Maar als zij een pseudoniem hanteert, waarom vermeld je dan op de aankondiging dat zij het is?

Waarom dan niet je eigen naam gebruiken??
Omdat het allang bekend is. En omdat ze alweer een tijdje onder dat pseudoniem publiceert en zichzelf 'bewezen' heeft.
Misschien is het al uitgelekt?

Of het is helemaal niet JK Rowling en is dit gewoon een ordinaire reclamestunt.
Ze heeft dat boek onder pseudoniem geschreven, iemand bij haar uitgever heeft de boel verraden en daar een mega schadeclaim voor gekregen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
http://m.bbc.com/news/entertainment-arts-25575269

Een advocaat heeft lopen kletsen.
Het Viva forum is papaja.
Daar was toch vorig jaar al een ophef over?
Gelukkig waren de recensies over dat boek (iets met cuckoo in de titel) al heel goed voordat bekend werd dat het Rowling was.

Ik heb het nog ongelezen in de kast staan en bewaar het voor de vakantie volgende week.
Dit is alweer het 2e boek onder de naar Robert Galbraith. Haar eerdere boek is onder dat pseudoniem heel goed ontvangen. Pas daarna is het uitgelekt. En nu moet de link duidelijk gemaakt worden, zodat er toch meer boeken verkocht gaan worden.
quote:Mevrouw75 schreef op 12 augustus 2014 @ 11:22:

Dit is alweer het 2e boek onder de naar Robert Galbraith. Haar eerdere boek is onder dat pseudoniem heel goed ontvangen. Pas daarna is het uitgelekt. En nu moet de link duidelijk gemaakt worden, zodat er toch meer boeken verkocht gaan worden.

Dit dus.

En ik kan me voorstellen dat ze zelf graag onder de naam Robert Galbraith wil verder schrijven voor deze boeken. Ook al weet iedereen al lang en breed dat zij het is.

Cuckoo's calling vond ik erg goed trouwens (pas gelezen toen ik wist dat het Rowling was), deel 2 moet ik nog lezen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Misschien moet ik ze ook eens gaan downloaden voor de vakantie...
Ik vind het tweede boek beter dan het eerste.
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven