wat heb ik?

12-08-2014 15:08 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Ik heb laatste tijd veel last van stijve tepels en harde borsten. Ik heb ook een raar gevoel in mijn buik...

Steeds misselijk maar moet niet overgegeven.

Ik heb 30 juni wat gedaan met mijn vriend maar het was alleen het topje van zijn geslachtsdeel is er in geweest. Hij heeft het er net op tijd uit gehaald toen hij klaar kwam zei hij? Ik heb deze week mijn regels gekregen maar korter dan normaal wat kan het zijn?
Niet van iedereen koemelk...

Ik heb niks te bewijzen aan jullie stelletje schijnheiligaard.

Ik doe in me leven wat ik wil en als ik mijn broek wil uit doen voor jan en alleman dan doe ik dat
Het is voor een vriendin en daarom zeg je "Nee ik pak de pil niet..." Ja dus..

Ik ben nieuw hier maar is dit nou een trol of gewoon een meisje dat echt hulp nodig heeft (en daarmee bedoel ik niet hulp van het het forum)
quote:Fame schreef op 12 augustus 2014 @ 15:39:

Te dom om te poepen.Op zijn Nederlands of Vlaams?
LOL :-) Ik bedoelde de uitdrukking keep your pants on, dat je wat rustiger kunt reageren en niet meteen hoeft te schelden.

Niemand vraagt je iets te bewijzen. Maar je kunt het niemand kwalijk nemen dat we fronsen als we dit topic lezen, en je vorige topic ook gelezen hebben.
Nou Soukiitje, dan moet je ook geen berichten plaatsen op het forum die behoorlijk tegenstrijdig zijn.

Zoals: dringend opzoek
quote:soukiitje schreef op 12 augustus 2014 @ 15:40:

Niet van iedereen koemelk...

Ik heb niks te bewijzen aan jullie stelletje schijnheiligaard.

Ik doe in me leven wat ik wil en als ik mijn broek wil uit doen voor jan en alleman dan doe ik datDus het is wel voor jou? Want jij pakt die pil niet... Ga naar de HA en vraag om wat hulp want dit gedrag is niet normaal hoor.
Doe nou maar gewoon een testje....
you will be beautiful
Ik zou me eerder druk maken om het feit dat deze nick heel makkelijk aan jouw eigen naam / foto te linken is, dan om de reacties hier.

Want geef toe, dit zijn wel een beetje rare topics.
Jij hebt niets aan ons te bewijzen, maar je wilde wel bewijs (zwangerschapstest) van ons?
Lekker interessant allemaal...

Heb je nou al een test gehaald (voor je vriendin)?

Zo niet, hup naar de winkel!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Oh, en van mij mag je je broek uit doen hoor,zo lang je dat maar niet voor mijn neus doet.
Hebben jullie ooit van een spiraaltje gehoord??... welke foto's en naam? Ik heb geen foto's op het internet staan
Begint jouw achternaam met een B?
Het feit dat jij een spiraaltje hebt, beschermt je vriendin natuurlijk niet tegen zwangerschap

Hoe zit het nu?

Zij heeft iets met haar vriend gedaan en heeft harde tepels en gebruikt geen anticonceptie?
quote:soukiitje schreef op 12 augustus 2014 @ 15:48:

Hebben jullie ooit van een spiraaltje gehoord??... welke foto's en naam? Ik heb geen foto's op het internet staanOw nog meer spannende info, wie heeft dat spiraaltje jij of die 'vriendin'?
Ik heb een spiraaltje zitten...

Maar mijn vriendin niet en gebruikt ook geen andere anticonceptie middelen...

Lucky birdie nee mijn achternaam begint niet met een en doe geen moeite want heb geen facebook etc.
Ik deed geen moeite.

Slechts copy paste
Lucky birdie goed voor je
Dus jij gaat met spiraal zo snel mogelijk zwanger worden. Jij regelt het wel toch?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:chimaera schreef op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "wat heb ik?"" class="messagelink">Fame schreef op 12 augustus 2014 @ 15:39</a>:</b>

Te dom om te poepen.</div></blockquote>Op zijn Nederlands of Vlaams? Vlaams natuurlijk!
Haha ik vond dezelfde Lucky, te nieuwsgierig.

Hilarisch is dat ook altijd als mensen (ineens) problemen vragen voor 'een vriendin'..

edit; Toch toevallig dat jullie precies dezelfde username hebben, zelfs mét de dubbele ii.
Maar, je bent schijnzwanger. Duidelijk. Of geil.
Je hebt een rijke fantasie en een grote mond... en doe de groeten aan Justin Bieber he? Nou Toedeloe weer terug naar het Yes forum.
quote:Annapalona schreef op 12 augustus 2014 @ 16:16:

Je hebt een rijke fantasie en een grote mond... en doe de groeten aan Justin Bieber he? Nou Toedeloe weer terug naar het Yes forum.+1
Volgens mij zou je beter eens een verwijzing naar een psych kunnen vragen,je spoort niet helemaal kind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven