waar walg je van?

12-08-2014 18:54 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het eigenlijk al. Wat vind je echt ontzettend vies?

een beetje een onzin topic, maar ach...
Als het kan dan kan het, als het niet kan dan kan het niet.
Leugens en valse mensen.
Rode kool en bietjes... Gétver! Eveneens als warme ananas op de pizza, juk!
Met voedsel gooien voor de lol.
Haren uit het putje van de douche vissen. Dat vind ik echt het smerigste klusje dat er is.

En mensen die in hun oren staan te poeren en dan een oorsmeerballetje draaien en dat wegschieten. Ongelooflijk, maar het gebeurt. In het openbaar.
Ik zal dan ook maar als eerste reageren.

Ik vind kipfilet echt heel vies om te snijden. die glibberige vieze kip in mijn handen. Het liefst koop ik van die voorgesneden stukjes maar dat is echt wel duurder. Dochterlief eet graag kip, dus ik moet me er elke keer toe zetten om die kip te snijden.
quote:inglein schreef op 12 augustus 2014 @ 18:57:

Met voedsel gooien voor de lol.Dat vind ik niet vies, maar wel ongelooflijk stom.
Haha de reacties kwamen sneller dan ik dacht.
Mensen die de snottebel van hun baby opslurpen.

Heb ook wel eens een moeder gezien die haar kind een snoepje had gegeven en dat kind kwijlde en de moeder veegde het met haar vinger van haar kin en stopte jet in haar mond.

Echt iewll Brr vies :(
quote:suzyq007 schreef op 12 augustus 2014 @ 18:57:

Ik vind kipfilet echt heel vies om te snijden. die glibberige vieze kip in mijn handen. Het liefst koop ik van die voorgesneden stukjes maar dat is echt wel duurder. Dochterlief eet graag kip, dus ik moet me er elke keer toe zetten om die kip te snijden. Ik snijd kipfilet altijd als het bevroren is. Krijg je veel mooiere blokjes en het voelt een stuk minder glibberig.
Omhooggevallen mensen

Je kent ze wel, mensen die zichzelf veel beter vinden dan de rest

Oh, en spruitjes, alleen de lucht al
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 18:59:

[...]

Ik snijd kipfilet altijd als het bevroren is. Krijg je veel mooiere blokjes en het voelt een stuk minder glibberig.Bevroren knippen gaat nog lekkerder
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:fleetfox schreef op 12 augustus 2014 @ 18:57:

Rode kool en bietjes... Gétver! Eveneens als warme ananas op de pizza, juk!Inderdaad! Of in ander warm eten trouwens!
Maaien in de groencontainer.
quote:heartlove schreef op 12 augustus 2014 @ 18:59:

(Oeps, dat heb ik wel eens gedaan . Maar niet waar anderen bij waren, dat dan weer niet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 18:59:

[...]

Ik snijd kipfilet altijd als het bevroren is. Krijg je veel mooiere blokjes en het voelt een stuk minder glibberig.

Dat is een goede voor de volgende keer.

Nu maak ik voor dochterlief meteen meerdere porties en die vries ik in. dat scheelt weer een aantal keer.
Ik walg van vieze dingen die mensen doen. Hard neus snuiten, neus ophalen, hoesten zonder hand voor de mond, zweetgeur enzovoort.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 19:00:

[...]

Oeps, dat heb ik wel eens gedaan . Maar niet waar anderen bij waren, dat dan weer niet.

Wat ontzettend walgelijk!
quote:suzyq007 schreef op 12 augustus 2014 @ 18:57:

Ik vind kipfilet echt heel vies om te snijden. die glibberige vieze kip in mijn handen. Het liefst koop ik van die voorgesneden stukjes maar dat is echt wel duurder. Dochterlief eet graag kip, dus ik moet me er elke keer toe zetten om die kip te snijden. Ik ook! Ik draag altijd wegwerphandschoentjes als ik rauw vlees aanraak
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 18:57:

[...]

Dat vind ik niet vies, maar wel ongelooflijk stom.Er bestaat een soort seks waarbij er voedsel (vla, bonen, ketchup) over elkaar heen wordt gegoten.
quote:Mevrouwdekees schreef op 12 augustus 2014 @ 19:00:

Maaien in de groencontainer.water koken, erbij gooien en bleek erbij. Is alleen niet zo groen...
Van die korsten van kaas als je een blok kaas afsnijdt. Als ik dat zie liggen ga ik over mijn nek. Als ik kaas koop dan zijn het plakken of is het geraspt. Beschimmeld eten. Oksel-en beenhaar bij vrouwen, vooral lang en zwart of grijs. Ik kan er niets aan doen maar dat vind ik echt smerig. En ja, heb zelf (helaas) ook zwart haar.

En uitwerpselen kan ik ook niet tegen, en met in dit seizoen gaan hondenuitwerpselen buiten heel erg broeien. Gadverdamme. Braakneigingen alleen al als ik eraan denk.

Luiers verschonen. Als een vriendin een luier van haar kind moet verschonen vlucht ik en ga ik buiten roken.
quote:heartlove schreef op 12 augustus 2014 @ 18:59:

Heb ook wel eens een moeder gezien die haar kind een snoepje had gegeven en dat kind kwijlde en de moeder veegde het met haar vinger van haar kin en stopte jet in haar mond.

Echt iewll Brr vies :(Gatver!
Oh ja en oud zweet. Soms sta je in de kassa-rij te wachten in de winkel en staat er net zo iemand voor of achter je. Balen!
Onze hond heeft een abces bij de anaalklier, een groot gat waar allemaal pus uit komt, best walgelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven