waar walg je van?

12-08-2014 18:54 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het eigenlijk al. Wat vind je echt ontzettend vies?

een beetje een onzin topic, maar ach...
Als het kan dan kan het, als het niet kan dan kan het niet.
quote:gedanst schreef op 12 augustus 2014 @ 19:03:

[...]

Wat ontzettend walgelijk!Nou ja, bij een wildvreemde volwassene zou ik het ook niet graag doen hoor... maar je eigen baby is toch wat anders. Ik kon er echt niet tegenaan kijken als ze zo naar lucht lagen te happen vanwege al dat snot in dat pieperige neusje
Boter... Oh god alleen de geur al!

Ieuwwwwww
Save the earth, it's the only planet with chocolate
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 19:06:

[...]

Nou ja, bij een wildvreemde volwassene zou ik het ook niet graag doen hoor... maar je eigen baby is toch wat anders. Ik kon er echt niet tegenaan kijken als ze zo naar lucht lagen te happen vanwege al dat snot in dat pieperige neusje

Zelfs dan vind ik het te walgelijk.

Ik word er gewoon helemaal vies van.
quote:Larissje schreef op 12 augustus 2014 @ 19:06:

Onze hond heeft een abces bij de anaalklier, een groot gat waar allemaal pus uit komt, best walgelijk.Ik vind het woord anaalklier alleen al best wel walgelijk eigenlijk .
Daar heb je toch zo'n ding voor, een snotsnuiter of zo?
quote:gedanst schreef op 12 augustus 2014 @ 19:07:

[...]

Zelfs dan vind ik het te walgelijk.

Ik word er gewoon helemaal vies van.

Sorry .

Misschien stelt het je gerust dat mijn kinderen intussen negen en dertien zijn en prima zelf hun neus hebben leren snuiten .
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 19:08:

[...]

Ik vind het woord anaalklier allen al best wel walgelijk eigenlijk .

Dat is het ook, maar dat ding met abces is vele, vele malen ranziger!
quote:Larissje schreef op 12 augustus 2014 @ 19:08:

Daar heb je toch zo'n ding voor, een snotsnuiter of zo?Van dat idee krijg ik dus ook kokhals-neigingen.
Dode dieren.

En ratten ook als ze leven.
Snot opzuigen bij een baby? Ik krijg er heuse kokhalsneigingen van. Gadver wat goor!! Bah bah bah.

Maar om antwoord te geven op de vraag: van mijn collega. Met zijn geelbruine tanden en vieze praatjes. En hij laat scheten waar anderen bij zijn
De man naast mij op de sportschool tijdens het spinnen. Heel vervelend maar na ongeveer 20 minuten kwam er echt zo'n doordringende zure lucht van hem af. Overmatig zweet vermoed ik. De arme man kan er waarschijnlijk niets aan doen, maar ik werd er misselijk van...

Waar ik verder van walg: mensen die manipuleren of alleen maar bewuste "win-lose" situaties creeren.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
quote:Larissje schreef op 12 augustus 2014 @ 19:08:

Daar heb je toch zo'n ding voor, een snotsnuiter of zo?Je had zo'n snottebal van Difrax inderdaad, maar die hielp niet echt. Ik gebruikte hem wel in het openbaar, omdat ik toen, zonder Vivaforum, al het donkerbruine vermoeden had dat 'de mensen' niet echt gecharmeerd zouden zijn van mijn methode .
Rode kool,zuurkool en gekookte aardappelen.

En losse haren, vooral die uit het doucheputje, ik ga daar echt van over mijn nek..
quote:heartlove schreef op 12 augustus 2014 @ 18:59:

Mensen die de snottebel van hun baby opslurpen.

Heb ook wel eens een moeder gezien die haar kind een snoepje had gegeven en dat kind kwijlde en de moeder veegde het met haar vinger van haar kin en stopte jet in haar mond.

Echt iewll Brr vies :(Ik krijg al kokhalsneigingen als ik het alleen al lees...
Oh en sowieso walg ik van rauwe kaas. Een gewone boterham met kaas, blokjes kaas bij de borrel... Ik lust het alleen als het gesmolten is, een tosti of pizza lust ik dus wel heel graag.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 19:00:

[...]

Oeps, dat heb ik wel eens gedaan . Maar niet waar anderen bij waren, dat dan weer niet.

Je bent hier anoniem he, je HOEFT het niet te vertellen.

Verder wat in me opkomt: kattenkots en halflevende dieren die de kat binnen brengt (onlangs een halfdode vogel! ). Dat doet man altijd opruimen maar als hij er niet is, is het gillen, bibberen en kokhalzen...
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 19:12:

[...]

Je had zo'n snottebal van Difrax inderdaad, maar die hielp niet echt. Ik gebruikte hem wel in het openbaar, omdat ik toen, zonder Vivaforum, al het donkerbruine vermoeden had dat 'de mensen' niet echt gecharmeerd zouden zijn van mijn methode .Toch wel?
Wij laten de hond altijd uit in de polder. Is een groot natuurgebied. Met padden.... Tijdens de paddentrek helpt mijn vriend altijd om die beesten naar de kant van de weg te zetten. Ik een keer mee 's avonds. En ja hoor, een hele kudde padden op de weg. Of ik mee ging helpen. Euh... oké. Maar ik kon het niet. Het idee om zo'n beest aan te moeten raken brrrr. Nee.

Verder kan ik eigenlijk niet zoveel bedenken waar ik van walg. De stinkende vuilnisbak als er vlees in ligt te rotten. Dat vind ik wel heel erg goor.

Gelukkig heb ik nooit een baby gekregen, dus dat snotzuigen hoefde ik godzijdank niet te doen.
Waar ik ook helemaal naar en niet goed van word is een peuter die een boterham eet met al dat kwijl en het dan overal aan smeert.

Ik kan niet veel hebben

Heb sowieso een heel gevoelige slokdarm, echt irritant is dat. Bij het minste of geringste moet ik al kokhalzen.
Nat gebruikt bestek... Ieuw... *rillingen*
quote:blue_lagoon schreef op 12 augustus 2014 @ 19:15:

Waar ik ook helemaal naar en niet goed van word is een peuter die een boterham eet met al dat kwijl en het dan overal aan smeert.Dit doet dochterlief ook...
Als het kan dan kan het, als het niet kan dan kan het niet.
De vuil- en vetresten weghalen die helaas achter de rubberen randjes in de vaatwasser blijven hangen... Bah
Kotsende mensen, alleen al als ik daaraan denk moet ik kokhalsen.
Oh ja, ooit een keer in een ver grijs verleden meegeholpen op een kamp voor lichamelijk en verstandelijk gehandicapten. Ik zat elke dag tegenover een meisje met down. Ze at elke dag witte boterhammen met pindakaas zonder boter (al ranzig) en daar dronk ze karnemelk bij (ook smerig). Dat werd met smaak opgegeten. Met open mond. Zodat elke kauwbeurt een ongeluk in een tunnel was.

Kind kan er waarschijnlijk niks aan doen maar oh wat vond ik dat vies.

En ik walg van het idee dat er mensen zijn die seks hebben met kinderen en dieren.
quote:suzyq007 schreef op 12 augustus 2014 @ 19:17:

[...]

Dit doet dochterlief ook... Peuters van vriendinnen ook. Ik kijk dan altijd wijselijk de andere kant op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven