Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:nessemeisje schreef op 13 augustus 2014 @ 14:23:

[...]

Ik vind het vooral verbijsterend dat ze kennelijk overtuigd was -en nog steeds is- dat die tweet wél kon. Dat je zoiets idioots gewoon de ether in kan slingeren en dan verontwaardigd bent dat je daar op aangesproken bent. En natúúrlijk gooit ze het op discriminatie, dat is de verongelijkte houding die een bepaalde cultuur met de paplepel ingegoten krijgt; Het Is Altijd De Schuld Van Een Ander.

Verontrustend dat zelfs hoogopgeleide gematigde moslims toch opeens dergelijke gevaarlijke denkbeelden blijken te hebben.

Nou ik vind het niet raar dat zij dat denkt hoor. Integendeel zelfs...want alles is toe gestaan in NL, pas sinds korte tijd 'mag' je zeggen dat islam achterlijk is, dat joden haat wel heel groot is onder moslims, gewoon om dat hiervoor je meteen werd weg gezet als 'racist' (hoe je een religie kan beschouwen als ras is mij raadsel, en ik ben zelf christen en vraag daar om geen enkele uitzonderingspositie sterker nog ik vind kritiek op religie en uitvoering er van heel erg nodig). Imams die in Marokko en Egypte niet mogen spreken wegens haat zaaien mogen dat hier wel.

Dus ja, zij verkeert nog in de veronderstelling dat het nog werkt te zeggen 'jullie zijn racisten'. Mooi genoeg is die tijd wel voor bij.
Het enige argument wat ik kan vinden voor dat het een project is van de zionisten: ISIS heeft niks met de Islam te maken. Is dit werkelijk het enige of kan iemand mij uitleggen waarop zij dat nog meer baseert? welke "aanwijzingen" bedoelen ze nog meer? (onbegrijpelijk shocking )

Achterlijke idioten.

Hebben jullie deze al gezien? https://news.vice.com/video/the-islamic-state-part-1 Er wordt hier gefilmd vanuit ISIS. Die leden leven echt volgens de Islam, zeggen zij zelf.
Het is zelfs al zo erg dat ik filmpjes van Isis niet eens durf te bekijken. Zo eng zijn die lui.
quote:mika65 schreef op 13 augustus 2014 @ 14:13:

Premier Howard: ‘De immigranten en niet de Australiërs moeten zich aanpassen’

Zou mooi zijn als onze premier ook eens met zo'n standpunt kwam. Maar ach daar is hij te laf voorHoward heeft in zijn eentje meer ballen dan dat hele prutskabinet van ons bij elkaar.
quote:strikjemetstippels schreef op 13 augustus 2014 @ 14:18:

Die tweet had ik gelezen van mevrouw Yasmina en het is ook precies wat mijn ervaring is met 'gematigde' moslims, ontzettend fel op Israël en joden en altijd slachtoffer van discriminatie, zelfs als de waarheid in je gezicht staart verdraaien ze hem nog...

Het kan een tijd lang echt goed gaan maar in eens als Israël weer in het nieuws is dan slaan zelfs die leuke modern geklede vrouwen om in een gif kikker met praat waar je bang van wordt.Dat zie je hier op het forum in zijn algemeenheid en in dit topic in het bijzonder dat het woord ´joden´ een rode waas voor de ogen veroorzaakt bij die zogenaamde gematigde moslims. Ieder vermogen om te relativeren is totaal afwezig.
In Londen is het ook ISIS feest (maar hier ook op dit topic zouden dus Engelse tegenstanders 'islamofoben' en 'Wilders aanhang' worden genoemd), er worden openlijk flyers uit gedeeld en posters geplakt, let op dit plaatje, enkel aan de Top Shop uiterst rechts te zien dat het Engeland is: http://edge.liveleak.com/ ... 14447dcd161ec&ec_rate=230

http://www.liveleak.com/view?i=56a_1407907541 (meer plaatjes en tekst).
quote:malu3 schreef op 13 augustus 2014 @ 15:07:

[...]

Dat zie je hier op het forum in zijn algemeenheid en in dit topic in het bijzonder dat het woord ´joden´ een rode waas voor de ogen veroorzaakt bij die zogenaamde gematigde moslims. Ieder vermogen om te relativeren is totaal afwezig.

+ 1

Tijdens de demonstraties lopen ze met hakenkruisvlaggen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:strikjemetstippels schreef op 13 augustus 2014 @ 15:22:

In Londen is het ook ISIS feest (maar hier ook op dit topic zouden dus Engelse tegenstanders 'islamofoben' en 'Wilders aanhang' worden genoemd), er worden openlijk flyers uit gedeeld en posters geplakt, let op dit plaatje, enkel aan de Top Shop uiterst rechts te zien dat het Engeland is: http://edge.liveleak.com/ ... 14447dcd161ec&ec_rate=230

http://www.liveleak.com/view?i=56a_1407907541 (meer plaatjes en tekst).In Engeland is het nog een graadje erger als hier daar is in 2008 officieel de sharia ingevoerd.
quote:mika65 schreef op 13 augustus 2014 @ 14:13:

Premier Howard: ‘De immigranten en niet de Australiërs moeten zich aanpassen’

4 augustus 2014

Moslims die onder de Sharia-wet wensten te leven werden woensdag gevraagd om Australië te verlaten, toen de regering zich richtte tot de radicalen in een poging om potentiële terreur- aanvallen te verijdelen.

Premier Howard: Aanvaard dit of vertrek. Ik ben het beu dat deze natie zich ongerust maakt of we een individu of een cultuur beledigen.

Sinds de terreur aanslagen op Bali, hebben we een grote toename meegemaakt van patriottisme bij de meerderheid van de Australiërs, zoals we dat voordien nog nooit hebben meegemaakt.’

‘Deze cultuur heeft zich ontwikkeld gedurende twee eeuwen van strijd, proberen en overwinningen door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid nastreefden.’

‘Wij spreken voornamelijk ENGELS. Niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japans, Russisch, of welke andere taal dan ook. Daarom zeg ik U; als je deel wilt uitmaken van onze samenleving, dan hebben jullie geen andere keuze dan ONZE taal te leren.’

‘De meeste Australiërs geloven in God. Dit is geen rechtse radicale politieke praat maar een vaststaand feit, omdat christelijke mannen en vrouwen deze natie gesticht hebben, gefundeerd op christelijke principes, en dit is duidelijk gedocumenteerd. En het is zeer zeker gepast om dit feit te tonen op de muren van onze scholen. Als God u beledigt, dan stel ik voor dat u overweegt om een ander deel van de wereld uw thuis te noemen, want God maakt deel uit van onze cultuur.’

‘Wij aanvaarden jullie geloof, en zullen ons niet afvragen waarom. Het enige dat we van jullie vragen is dat jullie ons geloof accepteren en vredig en harmonieus met ons wilt samenleven.’

‘Dit is ONS LAND, ONZE GROND, en ONZE MANIER VAN LEVEN, en we willen jullie alle mogelijkheden geven om hiervan te genieten. Maar als jullie nu eens eindelijk ophouden met klagen, jammeren, onze vlag te verscheuren, onze EED, ons christelijk Geloof en onze levenswijze onderuit te halen, raad ik jullie ten zeerste aan om gebruik te maken van nog een ander Australisch voorrecht, …’

‘HET RECHT OM OP TE STAPPEN!’

‘Als je niet gelukkig bent STAP DAN OP. Wij hebben jullie niet gedwongen om naar hier te komen. Jullie hebben zelf gevraagd om naar hier te komen. Aanvaard dan ook het land dat jullie aanvaardde.’

Zou mooi zijn als onze premier ook eens met zo'n standpunt kwam. Maar ach daar is hij te laf voor

Ja maar hier discrimineer je en lieg je als je dit als autochtoon zegt.

Ik ben het helemaal eens met Howard, hij zegt hetzelfde als veel nederlanders incl mij in de jaren 80 al deden.
quote:ronniemitchel schreef op 13 augustus 2014 @ 16:23:

[...]

Ik ben het helemaal eens met Howard, hij zegt hetzelfde als veel nederlanders incl mij in de jaren 80 al deden.En dat heeft weer geleid tot het multiculturele drama waar heel beschaafd Europa mee kampt. En nog steeds wordt er weggekeken van alle ellende die de import van niet westerse allochtonen oplevert.
Hier staan allerlei subsidieclubjes en struisvogels direct te steigeren als je zoiets zegt. Kijk maar naar wat er gebeurde toen de VVD in Rotterdam zei dat er in Rotterdam Nederlands gesproken moest worden. Racisme, belachelijk, bekrompen etc. Terwijl het mijns inziens heel normaal is.

Nee, in Nederland kijkt de politiek weg als er een pro-ISIS demonstratie is, laten we haatpredikende imams gewoon binnen en faciliteren we de terugkomst van Syriëgangers. We worden compleet gegijzeld door de radicale Islam en er kan niets van gezegd worden, want dan slaat de vlam in de pan. Dus lopen we om de lange tenen heen, gooien er nog wat extra geld tegenaan en gaan we over tot de orde van de dag.
quote:malu3 schreef op 13 augustus 2014 @ 16:28:

[...]

En dat heeft weer geleid tot het multiculturele drama waar heel beschaafd Europa mee kampt. En nog steeds wordt er weggekeken van alle ellende die de import van niet westerse allochtonen oplevert.Hoe kom je erbij ;)
quote:nessemeisje schreef op 13 augustus 2014 @ 16:32:

Hier staan allerlei subsidieclubjes en struisvogels direct te steigeren als je zoiets zegt. Kijk maar naar wat er gebeurde toen de VVD in Rotterdam zei dat er in Rotterdam Nederlands gesproken moest worden. Racisme, belachelijk, bekrompen etc. Terwijl het mijns inziens heel normaal is.

Nee, in Nederland kijkt de politiek weg als er een pro-ISIS demonstratie is, laten we haatpredikende imams gewoon binnen en faciliteren we de terugkomst van Syriëgangers. We worden compleet gegijzeld door de radicale Islam en er kan niets van gezegd worden, want dan slaat de vlam in de pan. Dus lopen we om de lange tenen heen, gooien er nog wat extra geld tegenaan en gaan we over tot de orde van de dag.

Niet alleen de politiek, ook de bevolking was uber politiek correct.

De SP heeft in de jaren 80 ook het een en ander gezegd, en dat word nu door de VVD en Geert Wilders overgenomen, toen werd er ook raar gedaan over de SP.
Het blijkt dus hier voor de zoveelste keer dat de mensen die hier in de Nederlandse politiek zitten, en dan bedoel ik natuurlijk de allochtonen , dat zij dus duidelijk een dubbele agenda erop na houden. Net als die dubbele paspoorten. Geert Wilders heeft al zo vaak gezegd dat deze mensen om de een of andere reden toch hun loyaliteit naar hun " eigen roots" , boven het land stelt wat hun te eten geeft. Is hun goed recht, maar dan moet je geen volksvertegenwoordiger of een andere hoge functie bekleden waar neutraliteit van je verwacht wordt. En dit is niet de eerste keer dat de PvdA zijn handen brandt aan een allochtoon vanuit hun eigen gelederen. Zullen ze hiervan leren ?? Denk het niet.
quote:ronniemitchel schreef op 13 augustus 2014 @ 16:23:

[...]

Ik ben het helemaal eens met Howard, hij zegt hetzelfde als veel nederlanders incl mij in de jaren 80 al deden.

In de jaren 80 was racisme not done, ik was echt fel tegen racisme, discriminatie. En nu word ik ouder, misschien banger en ga me verzetten tegen dat knuffelen.

Lees nu net dat er iets van 500 Fransen naar Syrië zijn vertrokken om met isis te gaan vechten. De EU wil graag 1 natie zijn laat ze dan nu 1 standpunt innemen tegen die Syriëgangers dat ze daar mooi moeten blijven
De moslims hebben totaal een gebrek aan zelfreflectie, dat blijkt maar weer...
Als er nu eens verkiezingen zouden zijn......
quote:lammy schreef op 13 augustus 2014 @ 18:41:

Als er nu eens verkiezingen zouden zijn......

Dan gaat men gewoontegetrouw stemmen op D66, PvdA, SP en VVD. Simpelweg omdat de meeste mensen geen notie hebben van wat er speelt.

D66 is al helemaal een domme keuze want dat is de partij die Nederland in de uitverkoop gooit en kwijlt bij de gedachte aan de EU. Als het aan bovengenoemde partijen ligt worden er nog meer kansarme immigranten opgenomen terwijl we al niet eens weten wat me met de al aanwezige ´immigranten´ aanmoeten.
Gematigde moslims bestaan bijna niet. Als er een keuze moet komen tussen je eigen "geloofsgenoot" of een ander gelovige dan kiest men toch voor de moslim.

Immers de slechtste moslim is nog beter dan de beste kaffir.

Ik zie om mij heen dat jongeren steeds meer radicaliseren.

De afgunst word er van jongs af aan in gedreund, zie dat maar eruit te halen.

Verder geloven heel veel Marokkanen in dezelfde theorie als deze dame. Ze zijn erg gevoelig voor complot theorieën en ook dat krijg je er bijna niet uit hun hoofd gepraat.
Als de Islam zo eng was, had het geen 1435 jaar overleefd. Sterker nog, de Islam is met Gods wil alleen maar aan het groeien.

Wat eng is, of wie eng zijn, zijn degenen die de Islam de oorlog hebben verklaard! Daar moeten we allemaal doodsbang voor zijn!

Open je ogen mensen en ga op zoek naar de waarheid. Naar wat er echt op de wereld gebeurt en welke krachten daar achter zitten.
quote:mariamm schreef op 13 augustus 2014 @ 23:51:

Als de Islam zo eng was, had het geen 1435 jaar overleefd. Sterker nog, de Islam is met Gods wil alleen maar aan het groeien.

Wat eng is, of wie eng zijn, zijn degenen die de Islam de oorlog hebben verklaard! Daar moeten we allemaal doodsbang voor zijn!

Open je ogen mensen en ga op zoek naar de waarheid. Naar wat er echt op de wereld gebeurt en welke krachten daar achter zitten.Ik vind jou heel erg eng! Open zelf je ogen eens en kijk wat die 1435 jaar Islam voor ellende heeft gebracht. Die moslimlanden zijn zo fijn om te wonen, dat jij ook liever in Nederland zit. Ik ben die Islam zo ondertussen spuugzat. De denkbeelden die veel moslims in Nederland hebben, geven in ieder geval weinig hoop voor de toekomst. Islam is de meest onverdraagzame godsdienst die er is en geeft overal problemen. Ook in Nederland.

Open je ogen mensen en ga op zoek naar de waarheid. Naar wat er echt op de wereld gebeurt en welke krachten daar achter zitten.

Laat me raden. DE JODEN!!

.

Alweer DE JODEN!!
Enge mensen zijn diegenen die de islam blijven verdedigen. Die zijn pas eng, want die lopen met open ogen het gevaar in. Barbaars en wreed geloof, zonder een spoortje van liefde. En ik snap al helemaal niet waarom dit nu gebeurd? En dit is al even bezig, ook tijdens die ramadan van jullie. Zo zie je maar , het stelt geen ene fluit voor. Het is een krankzinnig geloof, ach ja, wie heeft dit sprookje ook alweer de wereld binnen gebracht? Als er alleen maar overlevingen kunnen plaatsvinden door moord en doodslag, is er iets niet goed aan de basis van dit geloof. Denk zelf eens na en stap uit die ellende. Ga eens met een stel vriendinnen stappen , gezellig een drankje doen, en de wereld ziet er gelijk een heel stuk gezelliger uit. Dan leer je je misschien eens een keer ontspannen. Dat heb je hard nodig meid. Maar o nee, dat mag weer niet van die profeet van jullie. Jullie mogen niets, echt helemaal niets. Het geloof drukt bij jullie een zware stempel op jullie leven, en dat stralen jullie ook uit. Ik denk dat ieder weldenkend mens krankzinnig wordt op den duur. Mijn advies is : Ga zelf eens verder kijken dan je neus lang is en of je werkelijk zo gelukkig bent met je dwanggeloof. / quote]mariamm schreef op 13 augustus 2014 @ 23:51:

Open je ogen mensen en ga op zoek naar de waarheid. Naar wat er echt op de wereld gebeurt en welke krachten daar achter zitten.[/quote]
quote:tutti_frutti schreef op 13 augustus 2014 @ 19:26:

Gematigde moslims bestaan bijna niet. Als er een keuze moet komen tussen je eigen "geloofsgenoot" of een ander gelovige dan kiest men toch voor de moslim.

Immers de slechtste moslim is nog beter dan de beste kaffir.

Ik zie om mij heen dat jongeren steeds meer radicaliseren.

De afgunst word er van jongs af aan in gedreund, zie dat maar eruit te halen.

Verder geloven heel veel Marokkanen in dezelfde theorie als deze dame. Ze zijn erg gevoelig voor complot theorieën en ook dat krijg je er bijna niet uit hun hoofd gepraat.Volgens mij ben jij ook als moslim opgevoed maar heb jij je ogen geopend en dat geloof achter je gelaten. Ik put hoop uit mensen zoals jij die zelf na gaan denken want dat zal best een hele kluif zijn als je van baby af aan geïndoctrineerd bent met deze kwaadaardige ideologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven