vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Super Tink!
En marleen natuurlijk ook toppie een goede echo☺️..en ik nu weer heel snel aan het werk..plicht roept!
Ja, Marleen sorry, was even vol van mijn goede score. Maar ook jij van harte met je mooie termijnecho!!!
@roken: bij de 1e ook in de zwangerschap gestopt en mu weer maar heb het er wel moeilijk mee hoor! Maar is voor een goed doel!

@ 1e bevalling: ook die was hier helemaal prima, tijdens de rugweeen een pompje en dat was heerlijk:-)

Hoop op weer zo'n bevalling maar dan zonder rugweeen.

Gefeliciteerd missT met de goede uitslag! Ik heb vandaag bloed geprikt en volgende week dinsdag de echo, ben dan precies 13 weken.

Marleen gefeliciteerd met de goede echo!

@kamer: ik heb geen kamer meer over dus word alleen wiegje kopen en ladekast voor bij ons op de kamer!

Eerst nog 2 huizen te verkopen dus ga er maar niet vanuit dat dat lukt voor Februari:-)

Maar heb ruime kamers in het appartement dus komt allemaal goed!

@kraamzorg ga ik deze week ook maar een regelen!
marleen, ook gefeliciteerd. Je lees inderdaad makkelijk over iets heen niet bij te houden soms haha.
Wat een goed nieuws miss tinkerbel!!!

En wat fijn toch weer he marleen een goede echo!!

gelukkig gaat alles goed met onze babies in de groep!

Wat grappig dat ze bij jou ook een jongetje dachten te zien ik had er zelf niet eens om gevraagd bij mij kwam ze er zelf mee , ik kan nu niet wachten tot 3 september dan weet ik mee wat het gaat worden ik twijfel nog wel of ze gelijk heeft denk toch nog dat het een meisje word ;) Verder gaat alles gelukkig goed ik krijg al een buikje (mini bolletje) ben veder nog wel erg moe maar verder voel ik me geweldig ben nog steeds in ongeloof dat ik echt een kindje in mijn buik heb kan niet wachtten tot ik hem of haar kan voelen
Herkenbaar? De stofzuiger staat me al uren aan te kijken, maar ik heb geeeeeeeen zin en energie om stof te zuigen... Ben ook al niet gaan zwemmen, pffffff. Overdag gaat het op mijn werk goed qua energie, maar vanaf 16 uur stort ik in en 's avonds heb ik nergens zin in.
Gefeliciteerd met alle goede echo;s en combitesten. MissT relax dat je geen NIPT hoeft te doen, scheelt toch weer een hoop geld.

MissT: ja heel herkenbaar. Vanaf een uurtje of 3 ben ik op. Ik wordt ook standaard 's nachts rond 4 uur wakker en lig dan best lang daarna nog wakker. Gaap, de slapeloze nachten beginnen nu al.

Heel blij met onze schoonmaakster Ik heb ook last van opruimwoede: kledingkast opgeruimd, gedeelte weg gedaan wat ik al lang niet meer aangehad heb. Speelgoed van zoontje moet er nu ook aan geloven Heerlijk!

Vanaf 11 weken werden de klachtjes wel wat minder bij mij, maar de moeheid en (lichte) misselijkheid 's morgens en 's avonds blijven nog.

Bobby, ik vind het zo bijzonder voor jullie!

Vandaag maar eens bellen voor kraamzorg en kraampakket.
Medezwangeren,

Lang niets van me laten horen, wel meegelezen.

Ik ben de hele zwangerschap al ongerust geweest over de kleine.

Tot nu toe zag alles er goed uit.

Maar vanochtend echo gehad en slecht nieuws.

De blaas van de baby is veel te groot en de baby kan zoals het er nu naar uitziet de urine niet kwijt doordat iets de plasbuis belemmert. De overlevingskans van de kleine is erg klein. Doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar is dit bevestigd. Over twee weken in het ziekenhuis herhaling en verdere prognose bekijken. Het voelt zo raar om te weten dat kans dat je kindje het niet gaat halen erg groot is, terwijl je volop zwanger bent. Héél verdrietig, maar ook onwerkelijk.

Het gaat om de afwijking LUTO, zie link internet.

Waarschijnlijk moeten we binnenkort veel moeilijke keuzes maken.

Ik hou jullie op de hoogte.

Vrijdag de combinatietest, omdat de afwijking ook met trisomie 13 of 18 te maken kan hebben. De nekplooi is vanmiddag ook al gemeten en was 2,7 mm. Zit nog net in de veilige zone, maar ik twijfel enorm. Dat is ook het nadeel van veel weten omdat je zelf in een verloskundigenpraktijk werkt.

http://www.fetusned.nl/zorgverlener/zie ... ction-luto
Oh bah wat een rot nieuws!

Ik wens je veel sterkte met alle beslissingen.
Warsk...wat een ellende, en keuzes moeten jullie gaan maken.

Sterkte en dikke knuffel
Heel veel sterkte warsk. Kan me voorstellen dat je je raar voelt. Wie weet biedt de combinatie test meer duidelijkheid en zekerheid. Succes de komende periode en houd ons op de hoogte

Och, nee!!! Warsk, dat is echt niet leuk! Ik vind het echt zo erg voor jullie.

Ik heb het linkje gelezen. Moeilijke keuzes zeg. Komen jullie in aanmerking voor een operatie?

Loop je bij een academisch ziekenhuis? Daar doen ze de NIPT nu. Dan weet je zeker of je met een trisomie 13, 18 of 21 hebt.

Als je zegt dat de nekplooi nu al dikker is, dan is de kans erg groot dat uit de combi test ook een hogere waarde komt, en dat is dan eigenlijk niet zo betrouwbaar omdat het ook aan het syndroom kan liggen. Dus hou ook rekening met dat ze zullen vragen of je een vlokkentest wil. Heel erg veel sterkte
Jeetje wat naar...
Oh Warsk, ik schrik van je nieuws! En wat kun je soms iets goed aanvoelen he? Ik kan me herinneren dat je vanaf dag 1 ongerust was en al heel vroeg zelf echo's maakte. Ergens wist je toen al dat er iets niet goed was... Maar dit is wel erg uitzonderlijk. Ik zou willen dat ik kon zeggen: alles komt goed. Maar dit ziet er ernstig uit en er zijn belangrijke beslissingen te nemen. Ook voor je 3 knullen zal dit een moeilijke tijd worden, het is niet leuk om je moeder verdriet te zien hebben. Helaas hoort het wel bij het leven. Ik wens jou en je man en je gezin ontzettend veel sterkte de komende tijd. En ik duim voor een wonder. Ze bestaan, maar helaas zijn ze ongrijpbaar en heb je er geen invloed op. Dikke knuffel en hou ons op de hoogte!
@ Ozoz: Ook zoiets meegemaakt? Wat heftig zeg. Bij 16 weken bevallen lijkt me een zware opgave. Ik ben blij dat je weer zwanger bent en alles goed gaat!
Oh Warsk wat naar voor jullie! Ik wens je veel sterkte de komende tijd. Het voelt alsof je al zo ver in de zwangerschap bent, zo zeer heb je al een voorstelling van hoe het zou zijn over 6 maanden. Erg verdrietig nieuws :(

MissT en Marleen gefeliciteerd met jullie goede nieuws.

Ik zal morgen de tabel aanpassen voor degenen die dat zelf niet lukt.

Ik hoop eind deZe week de uitslag van de combinatietest binnen te krijgen, maar dat kan ook nog na het weekend pas gebeuren.

Ik heb last van wat steken aan de zijkanten van mijn onderbuik, bandenpijn wellicht? En weinig energie om veel te ondernemen helaas. Ik hoop dat het energieke tweede trimester zich snel zal openbaren ;) nu 12 weken en 5 dagen ver.

Nog twee weken dan vertel ik het mijn werkgever en daarna mag iedereen het weten. Daar heb ik erg veel zin in!
De tabel is aangepast, als anderen nog wijzigingen willen, laat het dan even weten in dikke tekst!
Lizz23 schrijf je nog mee?
Phloxie, bedankt voor het aanpassen van de tabel👍..vooral die smiley ..haha...

Nog een mooi nieuwtje vanuit mijn buik...ik voel het al!! Ik weet het nu zeker..twijfel omdat het vroeg is, maar kan gewoon niet anders.

Voel regelmatig plopjes ze zeggen ook hoe meer zwangerschappen hoe eerder je het kunt voelen! Mijn dochter voelde ik met 15 weken en deze dus nog iets eerder, jullie ook al wat gevoeld? Ben zo benieuwd? Kan het eigenlijk amper geloven..

Kleintje heeft lange benen en is op echo's erg beweeglijk dus ik schat voetballer
Wow Islaaa, wat vroeg! Ik voel nog niks, kon zelfs zijn hartje niet vinden met de doppler gisteren. Maar ik stress daar niet van hoor, hij had zich gewoon verstopt, haha!

Sinds de echoscopist heeft gezegd dat het 70% zeker een jongetje is, praat ik alleen nog maar over hij en hem, haha. Heb het al helemaal omarmd dat het een jongetje is. Op 4 sept de geslachtecho en dan weten we het zeker. Wel gisteren al een stoer boxpakje van Imps & Elfs besteld, voor een jongen. Of een heel stoer meisje

Mijn werkweek zit erop, lig uitgeteld op de bank. Ik kan niet meer.... Hopelijk slaapt mijn zoontje goed, die zit in een enorme groei-stuip geloof ik. Onvoorspelbaar gedrag, pffff.
Ja ik weet het, daarom twijfelde ik ook, maar tis zo herkenbaar!

Onder in mijn buik, gefladder en plopjes! Krijg het er gewoon warm van zo prettig😍...buik is ook echt aan het groeien nu! Ben benieuwd wanneer de eerste bewegingen gevoeld worden...ben maandag 14 weken...dus ook iets verder als sommige hier.
Aah verhaaltje getypt en het is weer weg.. fijn haha.

Warsk, wat naar.. Ik wens je veel sterkte!

Islaa, wat mooi dat je al wat voelt zeg! Bij mij zie je ook echt nog niets hoor.. Ja VET op mijn buik ;) haha ben benieuwd wanneer er echt een buikje tevoorschijn komt. Ben nu 13w2d maar het is mijn eerste dus dat scheelt waarschijnlijk ook. Zal 1 deze weken wel een beetje beginnen denk ik.

Gisteren combitest gehad en was allemaal in orde. Ook leuk om te zien hoe die kleine in een week tijd groeit. Helaas pas 22/9 weer een controle en die week ook de 20 weken echo, erg benieuwd naar wat het wordt! Gelukkig gaan we in de tussentijd op vakantie dus dan is die lange tijd zonder VK nog wel uit te houden ;). Mijn suiker blijkt na opnieuw testen gewoon helemaal goed.

@MissT @Marleen: Ik studeer rechten en begin dus in september aan mijn master. Ik ga gewoon beginnen en zie wel hoe ver ik kom! Heb getwijfeld om studie 1 jaar uit te stellen maar ik heb een vaste parttime baan dus dan zou ik voor deze periode een baan erbij moeten vinden terwijl ik zwanger ben. Denk niet dat er veel werkgevers zitten te wachten op een zwangere die maar 2/3 daagjes en t/m december/januari kan komen werken ;). We gaan er gewoon voor!

Ik heb trouwens het nieuws verteld aan ouders/familie etc en ze reageerden allemaal leukk! Ik kon het daarna niet meer voor me houden en ook op mijn werk verteld. Ook heel positief op gereageerd dus ik ben blij!
@Roken, ik rookte 7 jaar geleden 2 pakjes per dag! Toen moest ik geopereerd worden en toen ben ik gestopt omdat ik toch een paar dagen niet kon roken in het ziekenhuis en met het oog op een toekomstige zwangerschap. Nooit verwacht dat ik het kon maar ik heb nooit meer een sigaret aangeraakt.

@Geslacht, wij gaan toch een geslachtsbepaling proberen met 14+3. Een ander moment kon niet, mocht het niet lukken dat hebben we de baby weer even gezien. Ik denk een jongetje en mijn man denkt een meisje.

@Kamer, wij zijn net verhuisd naar een huis met vier slaapkamers dus ruimte genoeg. Ik ken genoeg mensen die nog verhuizen tijdens de zwangerschap maar ik zou dat niet kunnen. We willen wel nog een nieuwe vloer boven en dat is al even chaos genoeg, kan niet tegen troep haha.

@ozoz, jeetje dat is ook heftig. Weet je wat de reden was dat het misging?

@Phloxie, al uitslag?

@Islaa, ik heb ook al het idee dat ik plopjes voel die niet van mijn darmen komen, schijnt niet te kunnen maar mijn moeder had hetzelfde. Mijn zwangerschap lijkt sowieso enorm op die van mijn moeder, hoe zit dat bij jullie?

@Warsk, heb je al nieuws?

@Buik, het wordt allemaal iets harder en ronder maar dat is alleen voor mij te zien.

@Laupie, klinkt allemaal positief. Een bachelor rechten is een goede basis toch, helemaal niet gek om nu een kind te krijgen en gelukkig was je familie positief.

Ik heb behoorlijk last van mijn buik/blaas, zeker niet mijn baarmoeder. Vanmorgen urine laten testen maar via die strips kwam er niets uit, helemaal schoon. Ze gaan het ook kweek zetten maar mijn huisarts zei dat het zo schoon was dat hij niks verwacht. Toch gek ik had vannacht echt pijn en ik heb steeds druk in mijn blaas, nou had ik altijd al een zwakke blaas maar ik wil niet weten hoe het in het derde trimester moet. Verder voel ik me een beetje futloos.

Hebben jullie al naar kinderwagens gekeken? Ik wil graag een Bugaboo maar mijn schoonmoeder kent iemand bij Joolz en kan korting krijgen dus nu twijfel ik weer. Mijn neefjes hadden veelal en Bugaboo en die vond ik altijd fijn.
Hier een Bugaboo-fan! Ik heb er destijds 1 op MP gekocht voor 300 euro en ben daar tot op de dag van vandaag ontzettend blij mee. Juist omdat hij 2ehands is. Ik ben nooit super zuinig op spullen namelijk, dus hij is behoorlijk uitgewoond inmiddels, haha. Maar toch zal Baby 2 het ermee moeten doen. Misschien laat ik 'm opnieuw bekleden, want de denim is wel erg vaal geworden. Geen Joolz ervaring dus. Bugaboo is super degelijk en stevig, mijn zoontje van 20 maanden zit er nog steeds in.

Maar ik ga voor Baby 2 eerst een lange tijd de draagzak gebruiken. Dat vind ik wel zo handig met een peuter aan de hand of in de wagen. En ik koop zo'n treetje voor op de Bugaboo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven