Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:loquase schreef op 13 augustus 2014 @ 21:58:

[...]

Wat Lady-Voldemort en Yasmijn dus zeggen.Ja
Geen bijzonderheden
Ah, duidelijk.

Ik moet soms weer schakelen naar dìt forum. Gelukkig zijn jullie nooit beroerd om uitleg te geven
Je bent zelf een theepot
quote:Tommy_Gun schreef op 13 augustus 2014 @ 17:09:

Om met een oud wijsgeer te spreken: walchelijk. Iemand nog een motto nodig?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 13 augustus 2014 @ 22:29:

[...]

Iemand nog een motto nodig?
Geen bijzonderheden
En? Is het zo'n gezellig napraattopic geworden als verwacht? ( Ben even weggeweest)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Apart trouwens dat er in de beginjaren van de internetfora zo vaak dramatische verhalen over dood geboren kinderen zijn verzonnen. Ik kan me zelf ook nog een paar van zulke verhalen en ontmaskeringen herinneren, op verschillende fora. Vraag me eigenlijk af of het dan misschien steeds dezelfde persoon was.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 13 augustus 2014 @ 22:37:

Apart trouwens dat er in de beginjaren van de internetfora zo vaak dramatische verhalen over dood geboren kinderen zijn verzonnen. Ik kan me zelf ook nog een paar van zulke verhalen en ontmaskeringen herinneren, op verschillende fora. Vraag me eigenlijk af of het dan misschien steeds dezelfde persoon was.Zou zomaar kunnen. Geen idee of het zo is, maar in den beginnen wat het inderdaad schering en inslag.
Geen bijzonderheden
quote:Nouschi schreef op 13 augustus 2014 @ 22:34:

En? Is het zo'n gezellig napraattopic geworden als verwacht? ( Ben even weggeweest)He welkom back, lekkere vakantie gehad?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 augustus 2014 @ 22:41:

[...]

He welkom back, lekkere vakantie gehad?Héérlijk, dank je!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dana schreef op 13 augustus 2014 @ 22:37:

Apart trouwens dat er in de beginjaren van de internetfora zo vaak dramatische verhalen over dood geboren kinderen zijn verzonnen. Ik kan me zelf ook nog een paar van zulke verhalen en ontmaskeringen herinneren, op verschillende fora. Vraag me eigenlijk af of het dan misschien steeds dezelfde persoon was.

Ik ken het in ieder geval van een mailinglijst waar dit werd geschreven door iemand. Ze had meerdere doodgeboren kinderen gehad, dat wat nog leefde was zwak ziek en gehandicapt. Het gezin had geen geld.

Veel mensen van die lijst hadden spullen en geld gestuurd in een periode van 2 jaar

Het bleek helemaal niet waar te zijn, niets was waar ( mensen wisten haar op te sporen en zijn langs geweest)

Vrij snel hierna verscheen ze op een forum, hield hetzelfde verhaal op. Ze had niet eens de moeite genomen een andere nick te nemen.

Het forum heeft toen ingegrepen.

Een lid van de mailinglijst die haar veel spullen had gestuurd ( en het zelf verre van breed had) heeft nog aangifte van oplichting gedaan. Geen idee wat daar mee is gedaan.

Speelde een jaar of 13-14 terug, misschien nog wel langer geleden
Je bent zelf een theepot
Wat een verhalen. Hoe halen mensen zoiets in hun hoofd?
quote:ismene schreef op 13 augustus 2014 @ 23:39:

Wat een verhalen. Hoe halen mensen zoiets in hun hoofd? Je wilt niet weten wat voor verhalen op dit forum voorbij zijn gekomen.
Geen bijzonderheden
Denk het ook niet. Ben veel te goedgelovig.
En er zijn op dit moment vele, vele trollen actief.

Ik hunt niet, ik hint.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2014 @ 23:53:

En er zijn op dit moment vele, vele trollen actief.

Ik hunt niet, ik hint.Gossakke nou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
welke verkeerde?
Een plaatje... ik had op de één of anderen wijze een kind van drie dat zijn middelvinger opsteekt geplakt. Te aso voor woorden vandaar.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaa

Wat heb je.
kmoest lache
Ow ... schrik me stijf.
waar is ie nu? die gif?
o, hij staat er nog

(ik ben niet dronken hoor)
Die staat er nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven