Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35

vrijdag 15 augustus 2014 om 09:46
quote:saszzje schreef op 15 augustus 2014 @ 09:10:
Jaaaaaaa, wij krijgen er ook een kleintje bij. Dus ik droom al lekker weg over namen maar DE naam zit er niet tussen of vindt VL niet leuk.
Welke namen vinden jullie passen bij Dana?
VL.? Vriendlief? Dat is wel heel erg hoor
Maar goed wat ik vind passen bij Dana:
Laure
Lori
Félice
Aline
Demi
Vivian(ne)
Dionne
Viënna
Elin
Elif
Jonne
Janne
Romee
Stella
Estee
Elvi
Madelon
Mironne
Ella
Jora
Jaline
Jorinne
Nikee
Kiki
Joas
Lars
Timme
Joppe
Rory
Vic
Boaz
Quint
Cas
Jorn
Xander
Len
Mart
Nick
Mick
Oscar
Alec
Fender
Pascal
Ralph
Yorick
Jarick
Kasper
Zit er iets in de goede richting tussen? Dan kan ik misschien nog verder denken. Nu is alles een wilde gok omdat ik niet weet wat je smaak is.
Jaaaaaaa, wij krijgen er ook een kleintje bij. Dus ik droom al lekker weg over namen maar DE naam zit er niet tussen of vindt VL niet leuk.
Welke namen vinden jullie passen bij Dana?
VL.? Vriendlief? Dat is wel heel erg hoor
Maar goed wat ik vind passen bij Dana:
Laure
Lori
Félice
Aline
Demi
Vivian(ne)
Dionne
Viënna
Elin
Elif
Jonne
Janne
Romee
Stella
Estee
Elvi
Madelon
Mironne
Ella
Jora
Jaline
Jorinne
Nikee
Kiki
Joas
Lars
Timme
Joppe
Rory
Vic
Boaz
Quint
Cas
Jorn
Xander
Len
Mart
Nick
Mick
Oscar
Alec
Fender
Pascal
Ralph
Yorick
Jarick
Kasper
Zit er iets in de goede richting tussen? Dan kan ik misschien nog verder denken. Nu is alles een wilde gok omdat ik niet weet wat je smaak is.
Ik spreek toch geen Chinees?!
vrijdag 15 augustus 2014 om 10:13
vrijdag 15 augustus 2014 om 19:34
Cejo heeft echt de namen die ik leuk vind. Suze is voor mij DE naam die ik er dus niet door krijg. En ik zie verder veel namen die ik ook leuk vind en heb voorgesteld.
Cato heeft echter een serieuze kanshebber ertussen. Ik kende m niet. Erg leuk. En net aan vriend voorgesteld en die is ook enthousiast! Dus de eerste naam die echt op de lijst komt!
Cato heeft echter een serieuze kanshebber ertussen. Ik kende m niet. Erg leuk. En net aan vriend voorgesteld en die is ook enthousiast! Dus de eerste naam die echt op de lijst komt!
zaterdag 16 augustus 2014 om 15:19
zaterdag 16 augustus 2014 om 17:18
@marjaneke
Zonder een idee van welke namen er al de revue zijn gepasseerd maar het nét niet zijn wordt het lastig meedenken. Maar ik doe een poging.
Pieter
Quinten
Wouter
Florian
Christian
Sebastiaan
Kasper
Karsten
Lasse
Fedde
Boris
Nick
Lars
Timo
Xander
Yorick
Jurgen
Jurre
Jorg
Björn
Twan
Daniël
Dennis
Zonder een idee van welke namen er al de revue zijn gepasseerd maar het nét niet zijn wordt het lastig meedenken. Maar ik doe een poging.
Pieter
Quinten
Wouter
Florian
Christian
Sebastiaan
Kasper
Karsten
Lasse
Fedde
Boris
Nick
Lars
Timo
Xander
Yorick
Jurgen
Jurre
Jorg
Björn
Twan
Daniël
Dennis
Ik spreek toch geen Chinees?!
zaterdag 16 augustus 2014 om 17:23

zondag 17 augustus 2014 om 19:00
dinsdag 19 augustus 2014 om 09:11
@ marjaneke
Zou inderdaad uit ervaring voor een andere beginletter kiezen en het moet 'bekken' met de achternaam... Hier beginnen de naam van (inmiddels ex-) man en zoon met dezelfde letter en dat was af en toe wat lastig met de post. Maar doe vooral wat je wil, wat goed voelt.
Stan, Roan, Noah, Armin, Niels, Ruben, Rick, Julian, Jesper...
Zou inderdaad uit ervaring voor een andere beginletter kiezen en het moet 'bekken' met de achternaam... Hier beginnen de naam van (inmiddels ex-) man en zoon met dezelfde letter en dat was af en toe wat lastig met de post. Maar doe vooral wat je wil, wat goed voelt.
Stan, Roan, Noah, Armin, Niels, Ruben, Rick, Julian, Jesper...
dinsdag 19 augustus 2014 om 20:52