Mode & Beauty alle pijlers

Is de badslipper weer hip?

15-08-2014 15:07 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan bedoel ik die blauw/wit gestreepte instapslipper. Ik kan geen foto plakken, maar ik denk dat iedereen wel weet welke ik bedoel.

Ik zie ze tegenwoordig weer overal. Zelfs bij mensen waarvan je het helemaal niet verwacht. Dus hippe mensen, die ze dragen bij leuke kleding.

Wat is de gedachte erachter? Mis ik iets?
Het schijnt weer hip te zijn inderdaad. Er worden zelfs modeshows mee gelopen zag ik een tijdje terug. Vraag me ook niet waarom.
Helaas wel ja.

De gedachte erachter is dat het in een of ander modeblaadje stond, een hipster dat heeft opgepakt en zijn fans dat ook zijn gaan dragen

Zoiets denk ik
Weer hip? Is het ding ooit hip geweest dan?

Ik zie ze gelukkig nooit behalve in het zwembad.

Kan me ook niet voorstellen dat iemand ze echt leuk kan vinden.

Maar goed las in een ander topic dat de MAG schoen ook weer terug is. En dan hebben we nog de uggs en crocs. Blijkbaar zijn er doelgroepen voor lelijke schoenen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik zag laatst ook iemand lopen op van die plastic watersandaaltjes.
Ik kom net terug uit portugal en zag hele volksstammen erop lopen inderdaad... Het viel mij ook op!
Lopen echt veel lekkerder dan die stomme teenslippers waar je kramp van in je voeten krijgt en blaren tussen je tenen. Die blauw witte zijn heel deugdelijk en hoef je maar een paar dagen in te lopen.
Ik associeer ze met psychiatrische patiënten
Heel leuk voor mensen die het niet erg vinden dat ze er niet uit zien.
Mooi, dan is mijn man eindelijk hip.
quote:Ginevra schreef op 15 augustus 2014 @ 15:27:

Ik associeer ze met psychiatrische patiënten Ik associeer ze hiermee: http://www.uniqueradio.nl ... oads/2012/03/New_Kids.jpg

Hier mag je me niet eens in begraven.
Ja, hier lopen veel van die scooter jochies er op, uiteraard met sokken er onder aan. Charmant..
quote:nerdopviva schreef op 15 augustus 2014 @ 15:38:

[...]

Ik associeer ze hiermee: http://www.uniqueradio.nl ... oads/2012/03/New_Kids.jpgOh ja, nog erger, met witte sokken er in.....
quote:parbleumondieu schreef op 15 augustus 2014 @ 15:37:

Mooi, dan is mijn man eindelijk hip.Geen ouwe slippers wegdoen voor je nieuwe hebt en je (man) wordt vanzelf weer hip!
Ze lopen wel heerlijk, nu de Crocks en Birckenstocks weer terug en iedereen happy.
Dan mag de witte legging ook wel weer terug.
quote:Lucky_Birdie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 15:39 Ja, hier lopen veel van die scooter jochies er op, uiteraard met sokken er onder aan. Charmant..Precies wat ik wilde schrijven, hier hebben ze vaak een adidas trainingspak aan met van die adidas slippers met dikke sokken. Schoudertasje en n pet. Ik vind het niet echt charmant.
Bi sonraki hayatimda gel.
Birkie's zijn echt mijn favo teenslippers! Beter dan die wegwerp dingen.
Bi sonraki hayatimda gel.
quote:ime21 schreef op 15 augustus 2014 @ 16:22:

[...]

Precies wat ik wilde schrijven, hier hebben ze vaak een adidas trainingspak aan met van die adidas slippers met dikke sokken. Schoudertasje en n pet. Ik vind het niet echt charmant.Ja, hier dragen die jongens ook vaak een schoudertasje, schuin gedragen, zo kort mogelijk.
Badslippers! Ik maak me daar ook schuldig aan. Ik heb zo een met bloemetjes en kleurtjes van Ipanema. Wat lopen die dingen heerlijk zeg, zeker als het buiten temperatuur hoog is. Ik was al bang dat de modepolitie het niks zou vinden
Badslippers vind ik brrr, maar je kunt me uittekenen op mijn havaianna's. Ik trek ze jog net niet in bed aan.
quote:Noah_ schreef op 15 augustus 2014 @ 16:33:

Badslippers vind ik brrr, maar je kunt me uittekenen op mijn havaianna's. Ik trek ze jog net niet in bed aan.Ik moet lachen als ik dit lees. Ik lig serieus op de bank met een dekentje en badslippers aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven