Wat is de gemiddelde leeftijd hier?

17-08-2014 03:16 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier al langer mee maar ben ruim maandje lid en schrijf mee. Ik ben 19. Wat me opvalt is dat men hier over mijn leeftijd valt. Heb ook het idee dat de meerderheid hier 30, 40 plus is. Dus ben benieuw hoe oud is iedereen hier

Hoe oud ben jij?

Totaal aantal stemmen: 257

16-18 (1%)
19-24 (11%)
25-30 (25%)
31-36 (22%)
40-45 (21%)
46-55 (16%)
56-60 (3%)
60 of ouder (3%)
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:Linaisa schreef op 17 augustus 2014 @ 13:57:

[...]

Dit gaat niet over mij miss inuendo. Dus maak het aub niet te persoonlijk.

Dit is overigens weer zoiets hier, de mensen die zichzelf zo hoog hebben zitten gedragen zich net als kleuters en kunnen het niet laten om naar allerlei dingen uit het verleden (lees: loepen) te grijpen. Voorbeeld: dit topic. Lekker volwassen.

Ja, soms is het zondagmiddag en dan heb ik geen zin om volwassen te zijn .

Overigens hebben we hier genoeg volwassenen die soms ook behoorlijk grof/bot uit de hoek kunnen komen en die krijgen net zo´n commentaar als TO vaak krijgt.

Ik had vroeger een andere nick en ik heb geen idee welke anonieme benaming de mods er aan gegeven hebben. Maar heel soms kom ik nog wel eens iets tegen van mezelf van 15 jaar geleden en dan merk ik echt dat ik toen heel anders in het leven stond dan nu.
quote:Enn schreef op 17 augustus 2014 @ 09:24:

98Lekkere ouwe taart
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:AsoTut schreef op 17 augustus 2014 @ 11:26:

Jij had m''n dochter kunnen zijn Maar d'r vader wou niet?
De scholen beginnen bijna.
Wat is het hier gezellig.
quote:mwcactus schreef op 17 augustus 2014 @ 14:43:

De scholen beginnen bijna. Nog één nachtje slapen!
quote:Linaisa schreef op 17 augustus 2014 @ 14:34:

[...]

Ja hoor Doreia want alles wat jij hier schrijft is gebaseerd op persoonlijke ervaringen. En natuurlijk bezit jij ow zoveel kennis. Tell me more. Inderdaad is alles wat ik schrijf gebaseerd op ofwel onderbouwde kennis ofwel eigen ervaringen. Waar baseer jij je reacties op?
quote:Linaisa schreef op 17 augustus 2014 @ 13:43:

[...]

Als je met de meute meegaat is er natuurlijk niets aan de hand en word jouw bijdrage zelfs als wijs gezien. Doe je dat niet en strijk je bepaalde forummers tegen de haren in, dan ben je te jong, naief en dom en weet ik wat allemaal.

Wel nee joh!

Ik word regelmatig vervelend gevonden met mijn afwijkende mening maar dom of naief? Nooit gehoord.

(Wijs ook niet trouwens )
24
quote:rochel schreef op 17 augustus 2014 @ 17:07:

24Lijkt mij eerder 42.
en bedankt
quote:Linaisa schreef op 17 augustus 2014 @ 13:30:

Het beste is om je leeftijd hier niet te vermelden als je -30 bent.

Doe je dat dan word je leeftijd, in hun ogen naieviteit en onervarenheid in iedere discussie weer aangehaald. Want als je het niet me die ouwe wijven eens ben dan komt het vast omdat je te jong bent om het te begrijpen. Zij hebben namelijk ALTIJD gekijk. Frappant. Ik ben al m'n hele leven 30- (en heb dat ook weleens laten vallen), maar zulke reacties heb ik nog nooit gehad.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:Doreia schreef op 17 augustus 2014 @ 15:18:

[...]

Inderdaad is alles wat ik schrijf gebaseerd op ofwel onderbouwde kennis ofwel eigen ervaringen. Waar baseer jij je reacties op?Ja maar jij gelooft in elfjes
Je bent zelf een theepot
quote:mwcactus schreef op 17 augustus 2014 @ 14:43:

De scholen beginnen bijna. In een deel van het land, niet overal
Je bent zelf een theepot
45
Een topic van nwdesie waar Linaisa zich tegenaan komt bemoeien, dat moest wel een gezellige boel worden .

Ik ben trouwens een ouwe zurig ruikende uitgezakte taart van 45, met van die akelige kinderen ook nog waar ik de hele dag mee loop op te scheppen in het zwembad.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 augustus 2014 @ 17:31:

Ik ben trouwens een ouwe zurig ruikende uitgezakte taart van 45,

Broekie

met van die akelige kinderen ook nog waar ik de hele dag mee loop op te scheppen in het zwembad.Opscheppert
Je bent zelf een theepot
Volgens de poll is de meerderheid tussen de 25 en 30. Dat valt dan nog mee maar niet iedereen heeft gestemd dus denk toch dat meerderheid 30 en 40 plus is. Dat verklaart ook een hoop. Ondanks dit alles heb ik net zoveel recht als het groepje en de rest om lid te zijn en te reageren hoe ik wil binnen de huisregels, dat heb ik tot nu toe ook gedaan
Of eigenlijk denk ik dat de meerderheid 40 plus is dat verklaart nog meer. Ik zou er zelf ook moeite mee hebben.

Een topic van nwdesie waar Linaisa zich tegenaan komt bemoeien, dat moest wel een gezellige boel worden .

Ik ben trouwens een ouwe zurig ruikende uitgezakte taart van 45, met van die akelige kinderen ook nog waar ik de hele dag mee loop op te scheppen in het zwembad.

High five dear.

Behalve dat deel van die kinderen dan.

Hoewel ik hier nu wel een oppasbaby van 6 maanden heb, die volledig knock out ligt. Ik ben óf heel saai, of heel Zen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:nwdesie schreef op 17 augustus 2014 @ 17:42:

Volgens de poll is de meerderheid tussen de 25 en 30. Dat valt dan nog mee maar niet iedereen heeft gestemd dus denk toch dat meerderheid 30 en 40 plus is. Dat verklaart ook een hoop. Ondanks dit alles heb ik net zoveel recht als het groepje en de rest om lid te zijn en te reageren hoe ik wil binnen de huisregels, dat heb ik tot nu toe ook gedaan Je was een deel vergeten. De categorie 20-25 en 35-40 staat niet in je poll
quote:nwdesie schreef op 17 augustus 2014 @ 17:43:

Of eigenlijk denk ik dat de meerderheid 40 plus is dat verklaart nog meer. Ik zou er zelf ook moeite mee hebben.

Grappig is dat, dat op jouw leeftijd 'oud zijn' fout is.

Ik zou namelijk, met alles wat ik nu weet, niet meer terug willen naar de tijd dat ik eind tiener/begin twintiger was. Mijn huidige leeftijd is namelijk veel leuker.

Het bijkomende voordeel is ook dat je niet hoeft te vechten om serieus te worden genomen. Mensen nemen (echt waar) gewoon aan dat je volwassen bent
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 augustus 2014 @ 17:44:

[...]

Je was een deel vergeten. De categorie 20-25 en 35-40 staat niet in je poll 19-24 staat er wel bij. Volgens mij ben ik de categorie 35-40 idd vergeten.

Hier een 31 jarige zwangere met lekkende memmen die middagdutjes doet.

We krijgen een dochter.

Ik hoop overigens niet dat zij, als ze 19 is, op een zaterdagnacht op een vrouwenforum topics opent over de gemiddelde leeftijd hier.

Hopelijk is ze dan lekker op stap met haar vriendinnen.

Anders heb ik toch echt iets niet goed gedaan.
204 mensen hebben gestemd. dacht dat er hier zo ongeveer 30 actieve leden zaten.

of hoeveel mensen zou jij denken desi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven