Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 18 augustus 2014 om 16:31
Mijn bedrage, een grote tas met kattenvoer.
Harde/krokante brokjes, wel aangebroken maar er zit nog veel in en maaltijdzakjes/blikjes, diverse smaken/merken.
Mail naar lavendel@gmx.us
Harde/krokante brokjes, wel aangebroken maar er zit nog veel in en maaltijdzakjes/blikjes, diverse smaken/merken.
Mail naar lavendel@gmx.us
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
maandag 18 augustus 2014 om 18:04
Update kattenvoer: het gaat naar een goed adres, voor de 2e die reageerde, geen nood, mijn kat is een hele slechte eter, vandaar mijn tas
Als je mail toch nog binnen komt, ik zie het nog steeds niet, mail ik je!!
Als je mail toch nog binnen komt, ik zie het nog steeds niet, mail ik je!!
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
woensdag 20 augustus 2014 om 11:54
quote:Marthe. schreef op woensdag 20 augustus 2014 11:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Het Grote weggeeftopic"" class="messagelink">Fame schreef op 18 augustus 2014 @ 17:17</a>:</b>
Marthe, hoe kan ik je bereiken?</div></blockquote>Heb je mijn privebericht ontvangen? Ik moet even een laptop scoren. Vanavond reageer ik.
Marthe, hoe kan ik je bereiken?</div></blockquote>Heb je mijn privebericht ontvangen? Ik moet even een laptop scoren. Vanavond reageer ik.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 20 augustus 2014 om 11:59
Gratis stapelbed af te halen uit Almelo. Zelf uit elkaar halen en naar beneden slepen. Ziet er nog heel goed uit en de matrassen die er bij horen zijn bijna nooit gebruikt omdat we zelf andere matrassen erin gelegd hebben. Foto op verzoek. Grijs metaleb frame, gekocht bij Ikea
Don't complain, don't explain.
zaterdag 23 augustus 2014 om 10:10
zondag 24 augustus 2014 om 15:31
Positiebroek mamalicious w/30 l/32.
http://instagram.com/p/rt8bNDHPM4/
A'doorn Gld
Evt verzenden (kosten voor de koper)
Broek is 3x gebruikt.
http://instagram.com/p/rt8bNDHPM4/
A'doorn Gld
Evt verzenden (kosten voor de koper)
Broek is 3x gebruikt.