Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:rochel schreef op 20 augustus 2014 @ 21:31:

nee joh, dat is funky niet

en stel als wel, dan ga je dat toch niet in een/dat topic roepen

stel je voor ik schrijf onder mn andere naam dat ik zweren aan mn kut heb en jij komt enthousiast zwaaien en van hee rochel!

dat doe je toch nietdat was toch over? is het weer terug? vervelend hoor, dat wordt weer op een zwembandje zitten
quote:rochel schreef op 20 augustus 2014 @ 21:45:

das toch bullshitDa's dan dus AdoraBullshit?
niet over, bleef krabben en nu komt de pus er weer uit

(sworry ginger)
Zo, mijn visueel denkvermogen is inmiddels weer wat hersteld

Vroeg me af huh Adora, maar ik las alweer wat postings. Heb het allemaal niet enorm gevolgd, damn you real life!
Ze heeft bekenden op de MH17 verloren schreef ze toen men over haar schreef. Ik heb toen even gevraagd hoe het ging, maar nooit iets op weer gehoord...
Waar is Cateau eigenlijk? Of heeft ze zaterdagmorgen geen dienst meer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Doreia schreef op 21 augustus 2014 @ 21:54:

Ze heeft bekenden op de MH17 verloren schreef ze toen men over haar schreef. Ik heb toen even gevraagd hoe het ging, maar nooit iets op weer gehoord...Sorry, ik weet dat er veel forummers met haar weglopen maar daar geloof ik echt geen drol meer van.
quote:Nouschi schreef op 21 augustus 2014 @ 21:54:

Waar is Cateau eigenlijk? Of heeft ze zaterdagmorgen geen dienst meer?Nou Nouschi, daar ligt een mooie uitdaging voor je!
Dat vroeg ik me ook al af Nouschi.
Huts!
quote:StoraHuntur schreef op 21 augustus 2014 @ 21:57:

[...]

Sorry, ik weet dat er veel forummers met haar weglopen maar daar geloof ik echt geen drol meer van.Na het Turkije ziekenhuis verhaal kreeg ik het ook niet meer zo goed gerijmd....
quote:StoraHuntur schreef op 21 augustus 2014 @ 21:57:

[...]

Sorry, ik weet dat er veel forummers met haar weglopen maar daar geloof ik echt geen drol meer van.Ik geloofde er al lang geen drol meer van. Maar ja, dat mag je niet zeggen he, in dit land.
quote:*Ginger* schreef op 21 augustus 2014 @ 21:50:

Zo, mijn visueel denkvermogen is inmiddels weer wat hersteld

Vroeg me af huh Adora, maar ik las alweer wat postings. Heb het allemaal niet enorm gevolgd, damn you real life!Waardeloos inderdaad, dat echte leven. Ik wilde mijn baan al opzeggen, maar mijn man vond dat niet goed .
" Sorry, ik weet dat er veel forummers met haar weglopen maar daar geloof ik echt geen drol meer van. "

Ik las haar ook graag maar weet het nu ook niet.

En ik heb het nu met een andere forummer.

Eentje waar ik altijd mee begaan ben geweest. Al jaren.

En die nu een topic opent waarvan ik denk...ja dahaag. Nu wordt het ongeloofwaardig.
Huts!
Nou Bella, doe es opening van zaken geven? Dat geheimzinnige gedoe hier altijd .

Ik was het alvast niet, want het laatste topic dat ik heb geopend ging over roze was en dat was echt, echt waar.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 21 augustus 2014 @ 22:01:

En die nu een topic opent waarvan ik denk...ja dahaag. Nu wordt het ongeloofwaardig.En de nicks lijken ook nog enigszins op elkaar.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 augustus 2014 @ 22:00:

[...]

Ik geloofde er al lang geen drol meer van. Maar ja, dat mag je niet zeggen he, in dit land.Ik vind het nu ook wat ongeloofwaardig worden.
Life is short. Eat dessert first.
Bella, bedoel je diegene die nu een offer you can't refuse krijgt? Vond het wel vrij toevallig namelijk, weer iets prachtig nieuws en spectaculairs...
quote:StoraHuntur schreef op 21 augustus 2014 @ 22:04:

[...]

En de nicks lijken ook nog enigszins op elkaar. Ja dus!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 21 augustus 2014 @ 22:01:

" Sorry, ik weet dat er veel forummers met haar weglopen maar daar geloof ik echt geen drol meer van. "

Ik las haar ook graag maar weet het nu ook niet.

En die nu een topic opent waarvan ik denk...ja dahaag. Nu wordt het ongeloofwaardig.Ah, dat had ik ook al. Het kan natuurlijk de waarheid zijn, maar ik begin nu wel heel hard te twijfelen.
Life is short. Eat dessert first.
Ik neem nog een komkommer!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heel irritant dat ik nu geen idee heb over wie jullie het hebben
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Doreia en Doornroosje...

Douze points!

Oh en Enn ook!
Huts!
Saaar ik heb het met rooksignalen naar je toegestuurd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bella! Dorie! Nu heb je me erbij gelapt!

Oke oke oke, ik beken. Eigenlijk ben ik een vent van 65 die in touch wil komen met vrouwen, daarom doe ik me voor als lief en leuk en aardig in de hoop dat ze me mailen. Zucht, ik ga wel weer naast ME vrouwtjuh ligge, ut spel is uit...
gaat het nou over die dikke gans?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven