Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 21 augustus 2014 om 22:56
quote:rochel schreef op 21 augustus 2014 @ 22:54:
pff en nu pas door dat het niet kee-ausje is maar koosje
Nahja.... dat je wel lekker vlot bent.
Trek een nummertje en sluit achter mij aan in de rij.
Ken je ClaudeFiolle ook a?
pff en nu pas door dat het niet kee-ausje is maar koosje
Nahja.... dat je wel lekker vlot bent.
Trek een nummertje en sluit achter mij aan in de rij.
Ken je ClaudeFiolle ook a?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

donderdag 21 augustus 2014 om 23:03
donderdag 21 augustus 2014 om 23:04

donderdag 21 augustus 2014 om 23:06
donderdag 21 augustus 2014 om 23:06

donderdag 21 augustus 2014 om 23:08
Hm adora geloofde ik niet meer na haar 'ik vind mijn man zo geweldig als is hij lelijk en saai en slecht in bed en die geile kerel die me wil weersta ik wel'
Bladora heb ik nooit geloofd. Volgens mij was zij hier eerder onder een andere Nick met allerlei vergelijkbare verhalen, een nichtje opgevangen die ze een soort droomweekend ging bezorgen, ook té fantastisch. Of ik haal dingen door elkaar. Maar er klopt iets niet. Delen zullen wel waar zijn, de rest is verzonnen om het op te leuken en een tof virtueel fantasieleven te creëren vermoed ik.
Die 'ter' van Eldorado verbaast me nog het meest. En dat terwijl we soulmates zijn enzo. Teleurstellend.
En die emmer, waarom hing die nou uit het raam?
Bladora heb ik nooit geloofd. Volgens mij was zij hier eerder onder een andere Nick met allerlei vergelijkbare verhalen, een nichtje opgevangen die ze een soort droomweekend ging bezorgen, ook té fantastisch. Of ik haal dingen door elkaar. Maar er klopt iets niet. Delen zullen wel waar zijn, de rest is verzonnen om het op te leuken en een tof virtueel fantasieleven te creëren vermoed ik.
Die 'ter' van Eldorado verbaast me nog het meest. En dat terwijl we soulmates zijn enzo. Teleurstellend.
En die emmer, waarom hing die nou uit het raam?