vakantie Turkije
vrijdag 22 augustus 2014 om 12:41
Ik was van plan om begin oktober naar Turkije te gaan, maar is het dan nog wel een mooi weer garantie? (geen regen en lekker bruin bakken).
En heeft iemand verder tips?? Denk zelf aan bodrum of side, maar iemand ervaringen met alanya of antalya?
Ik ga alleen op vakantie, en het liefst iets all inclusieve en wil graag een aantal excursies gaan doen om toch wat te zien.
Alvast bedankt!!
En heeft iemand verder tips?? Denk zelf aan bodrum of side, maar iemand ervaringen met alanya of antalya?
Ik ga alleen op vakantie, en het liefst iets all inclusieve en wil graag een aantal excursies gaan doen om toch wat te zien.
Alvast bedankt!!
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:24
http://www.waarschijntdezonwel.nl/zonvakantie-oktober
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:49
Bodrum is super leuk maar in okt zou ik ook eerder voor de turkse riviera gaan. Was afgelopen mei in Alanya in Hotel Panorama.
Prima hotel all inclusive. Prijs-kwaliteit is prima.
Mocht je toch naar Bodrum willen kan ik je van harte Club Voyage Bodrum aanbevelen. Heel goed hotel tussen bodrum en gumbet in prachtig uitzicht een geen kleine kinderen.
Prima hotel all inclusive. Prijs-kwaliteit is prima.
Mocht je toch naar Bodrum willen kan ik je van harte Club Voyage Bodrum aanbevelen. Heel goed hotel tussen bodrum en gumbet in prachtig uitzicht een geen kleine kinderen.