Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 augustus 2014 @ 21:16:

[...]

Ja of De Ikea gehaktballetjes van rendier uit Finland vs de gehaktballetjes van hond uit China, welke te nemen voor de verjaardagsborrel?
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2014 @ 21:15:

[...]

Mijn man snapte het prima, die deed zelfs mee met het verzinnen van smulsteen-spreekwoorden . En die TO inderdaad, met d'r 'ik hoop dat jullie allemaal lekker aan de schijterij raken van je eigen vreten met de kerst' . En toen liet ze zich meteen anonimiseren ook.Die opmerking over de schijterij, ik stikte er bijna in en hoe kwader ze werd hoe meliger wij werden. Vond het bijna zielig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2014 @ 21:15:

[...]

Mijn man snapte het prima, die deed zelfs mee met het verzinnen van smulsteen-spreekwoorden . En die TO inderdaad, met d'r 'ik hoop dat jullie allemaal lekker aan de schijterij raken van je eigen vreten met de kerst' . En toen liet ze zich meteen anonimiseren ook.Ik ga alweer stuk van het lachen Wie had dat nou als motto, was jij dat?
quote:*Ginger* schreef op 24 augustus 2014 @ 21:12:

Oh die TO werd echt pissed, maar het was een erg leuk topic. Mijn man snapte niet waarom ik steeds zo moest lachen.De smulsteen

Ik dacht dat het langer was geleden trouwens
Je bent zelf een theepot
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:18:

[...]

Ik ga alweer stuk van het lachen Wie had dat nou als motto, was jij dat?Dat was ik ja. Vandaar dat ik hem nog uit mijn hoofd kende .
Dolletjes hoor :Imao:
quote:SuzanneSuus schreef op 24 augustus 2014 @ 21:18:

[...]

De smulsteen

Ik dacht dat het langer was geleden trouwens

December 2013

Ik dacht dat dit al 2 jaar geleden was.
quote:SuzanneSuus schreef op 24 augustus 2014 @ 21:13:

[...]

Raar ingredient, zeldzaam dier, liefst met uitsterven bedreigd.

Raw food lokt ook denk ik iets uitJaaa! Raw food en ander soortgelijke eetregimes lokken inderdaad heftige emoties uit. Uiterlijk en leeftijd trouwens ook heb ik gemerkt.
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:16:

Dat smulsteen topic kwam ter sprake in een ander topic. Dus ik vroeg waarom dat topic zo grappig was. Iemand was zo lief dat linkje te plaatsen en ik heb het in één ruk uitgelezen met af en toe een pauze om de tranen van mijn wangen te vegen. Ik vind dat echt het ultieme oppep-topic. Mocht je down and out voelen...smulsteen is the cure!

En wat denk je, met (afgelopen) oud en nieuw sliep ik een paar dagen bij forumster Roos en had ik een eigengemaakte smulsteen gemaakt met gans (geen geintje). Mislukte het ook nog eens hahahahahaha.

*het vlees is donker omdat het in de rode wijn baddert*

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2014 @ 21:19:

[...]

Dat was ik ja. Vandaar dat ik hem nog uit mijn hoofd kende .Moet je nagaan hé...ik zag jouw motto en vroeg me iedere keer af:"Waar komt haar motto toch vandaan?". Ik had het je ook kunnen vragen, maar ik was bang voor je. Voldemort enzo. Eng...brrr....
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:21:

[...]

Jaaa! Raw food en ander soortgelijke eetregimes lokken inderdaad heftige emoties uit. Uiterlijk en leeftijd trouwens ook heb ik gemerkt.

Maar dat laatste is meer voor lijf en leden vinnik.

Met raw food krijg je een hoop mensen op de kast. Recepten vragen

Of hoe je de aangereden wolf ( ik kijk ned1) kunt klaarmaken voor kerst
Je bent zelf een theepot
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 augustus 2014 @ 21:23:

[...]

En wat denk je, met (afgelopen) oud en nieuw sliep ik een paar dagen bij forumster Roos en had ik een eigengemaakte smulsteen gemaakt met gans (geen geintje). Mislukte het ook nog eens hahahahahaha.

*het vlees is donker omdat het in de rode wijn baddert*

[afbeelding]Komt door smulsteen-karma hahaha!
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:25:

[...]

Komt door smulsteen-karma hahaha!Er was vast een vloek over mij uitgesproken
Je hebt de kat van de buren aangereden en omdat je van het bewijs af moet, vraag je hier recepten.
quote:SuzanneSuus schreef op 24 augustus 2014 @ 21:25:

[...]

Maar dat laatste is meer voor lijf en leden vinnik.

Met raw food krijg je een mensen op de kast. Recepten vragen

Of hoe je de aangereden wolf ( ik kijk ned1) kunt klaarmaken voor kerst

Haai Viva-mensen,

Afgelopen nacht was ik samen met me vriend onderweg van Antwerpen naar Rotterdam. Onderweg hebben we een hert aangereden. Ik ben nog helemaal van slag en me vriend niet: hij wil de hert opeten. Ik vind het zielig voor het beest en voel me zo schuldig maar me vriend is ondertussen de messen aan het slijpen om het beessie te villen en in stukken te snijden. Stel ik me aan en heeft vriend gelijk dat de één z'n dood de ander z'n brood is of zouden jullie dit ook echt not done vinden?
Hoorde ik daar het S-woord?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 augustus 2014 @ 21:26:

[...]

Er was vast een vloek over mij uitgesproken Maar jij ging ook echt hard met de grappen, compleet met plaatjes en teksten. Ik snap dat karma zijn weg sneller naar jou vond, je was TE zichtbaar
quote:Scamp schreef op 24 augustus 2014 @ 21:26:

Je hebt de kat van de buren aangereden en omdat je van het bewijs af moet, vraag je hier recepten.Ik heb ooit een paar jaar geleden wat woorden gehad met een forumster over haar gedrag toen ze een kat had doodgereden. Bloedlink werd ik door haar nare postingsgedrag en wat ze verkondigde. Bleek het een troll te zijn .
quote:himalaya schreef op 24 augustus 2014 @ 21:31:

Hoorde ik daar het S-woord?!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:32:

[...]

Maar jij ging ook echt hard met de grappen, compleet met plaatjes en teksten. Ik snap dat karma zijn weg sneller naar jou vond, je was TE zichtbaar Hahahah, ja aankomende kerst zal ik mij inhouden (tvp om het niet te vergeten).
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 augustus 2014 @ 21:32:

[...]

Ik heb ooit een paar jaar geleden wat woorden gehad met een forumster over haar gedrag toen ze een kat had doodgereden. Bloedlink werd ik door haar nare postingsgedrag en wat ze verkondigde. Bleek het een troll te zijn .Soms zijn ze goed, die Noorlingen! Vooral als het een topic is wat persoonlijk wordt
"Ik keek met me vriend naar een hele ouwe film, the war of the roses ofzo? En in die film deden ze paté maken van de chiwuawua. En nu wil me vriend dat ook wel eens proberen maar die chiwuawua puppies zijn hartstikke duur! Denken jullie dat het ook wel met eentje uit het asiel kan? Of proef je dan dat het ouwe paté is?
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:29:

[...]

Haai Viva-mensen,

Afgelopen nacht was ik samen met me vriend onderweg van Antwerpen naar Rotterdam. Onderweg hebben we een hert aangereden. Ik ben nog helemaal van slag en me vriend niet: hij wil de hert opeten. Ik vind het zielig voor het beest en voel me zo schuldig maar me vriend is ondertussen de messen aan het slijpen om het beessie te villen en in stukken te snijden. Stel ik me aan en heeft vriend gelijk dat de één z'n dood de ander z'n brood is of zouden jullie dit ook echt not done vinden?

Niks hoe sneu het is( op de etenspijler hè?) maar gewoon om een recept vragen. Maar ok dat recept kùn je nog googlen.

Een raar ander beest, idd de kat van de buren, de wolf, per ongeluk een visarend neergeknald, je hebt een stuk van de walvis ( Katwijk verleden week) afgesneden.
Je bent zelf een theepot
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 augustus 2014 @ 21:32:

[...]

Ik heb ooit een paar jaar geleden wat woorden gehad met een forumster over haar gedrag toen ze een kat had doodgereden. Bloedlink werd ik door haar nare postingsgedrag en wat ze verkondigde. Bleek het een troll te zijn .Een goede trol krijgt de meeste mensen hoog op de kast. En jij als über-kattenliefhebster bent natuurlijk meteen de pineut met dat topic. Ik denk dat ik daarom geen goede trol kan zijn; ik kan mensen niet bewust zo raken en een goede trol is daar juist op uit.
quote:NummerZoveel schreef op 24 augustus 2014 @ 21:37:

"Ik keek met me vriend naar een hele ouwe film, the war of the roses ofzo? En in die film deden ze paté maken van de chiwuawua. En nu wil me vriend dat ook wel eens proberen maar die chiwuawua puppies zijn hartstikke duur! Denken jullie dat het ook wel met eentje uit het asiel kan? Of proef je dan dat het ouwe paté is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven