Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Enn schreef op 24 augustus 2014 @ 20:32:

Ik vind het een geweldige nick! Ze had ervoor ook een geweldige nick, zeker net zo leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:*Ginger* schreef op 24 augustus 2014 @ 20:29:

Ah, nou snap ik het! Het forum heeft tegenwoordig ook een Zuigstengel-van-het-jaar-award, .

Waar is dat topic? Niet gezien.

Forummer zuigstengel heeft ongeveer dezelfde ava als patsy ( want die ava), zou het dezelfde zijn?
Je bent zelf een theepot
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 augustus 2014 @ 19:31:

[...]

Heb je er nu eentje geopend met `ik vind het creepy`?Nee, ik denk dat dat topic écht is. Als ik zou trollen dan zou ik een onderwerp bedenken voor een pijler waar ik nauwelijks actief ben. Psyche, Relaties, Actueel en Overig vallen af
quote:Bieb2.0 schreef op 24 augustus 2014 @ 17:30:

[...]

Dan is anonimiseren een makkelijkere oplossing.

Dan staan de reacties er nog wel maar ben je niet te loepen en zijn al je reacties samen ook niet tot één persoon te herleiden.

Scheelt een hoop in herkenbaar zijn.Dank je wel voor de tip. Ik ben alleen te gehecht aan mijn zorgvuldig gekozen nick Dat geanonimiseer vind ik irritant. Zo'n reactie van anoniem-driemiljoen zegt me dan zo weinig.
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 20:54:

[...]

Nee, ik denk dat dat topic écht is. Als ik zou trollen dan zou ik een onderwerp bedenken voor een pijler waar ik nauwelijks actief ben. Psyche, Relaties, Actueel en Overig vallen af

Ksssttttttttttttttttt wegblijven bij de etenspijler he

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 20:56:

[...]

Dank je wel voor de tip. Ik ben alleen te gehecht aan mijn zorgvuldig gekozen nick Dat geanonimiseer vind ik irritant. Zo'n reactie van anoniem-driemiljoen zegt me dan zo weinig.Als je terug komt als Sensy13 met dezelfde avatar weet iedereen wie je bent maar je geschiedenis is niet meer te loepen.
Even for the record, voor de ervaringsdeskundigen onder ons: stel nou dat je gaat zitten trollen onder een andere nick, en je valt door de mand. Krijg je dan een IP ban of gewoon een perma op je trolnick?
quote:Lady-Voldemort schreef op zondag 24 augustus 2014 21:03 Even for the record, voor de ervaringsdeskundigen onder ons: stel nou dat je gaat zitten trollen onder een andere nick, en je valt door de mand. Krijg je dan een IP ban of gewoon een perma op je trolnick?Volgens mij een perma op de trol en een normale op de eigen?
quote:Bieb2.0 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:01:

[...]

Als je terug komt als Sensy13 met dezelfde avatar weet iedereen wie je bent maar je geschiedenis is niet meer te loepen.Dank je wel! Dat wist ik niet. Mocht ik weer in zo'n bui terechtkomen dan doe ik het op die manier.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 augustus 2014 @ 20:57:

[...]

Hmmmm. Trollen op Eten, dat zou wel weer eens iets nieuws zijn .
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 augustus 2014 @ 20:57:

[...]

Ik zou niet dúrven om op de etenspijler te trollen! Hebben jij en andere forummers daar toen niet één topic compleet weggelachen? Smullen of wat was het nou...smulsteen! Dat was 'm!
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2014 @ 21:08:

[...]

Hmmmm. Trollen op Eten, dat zou wel weer eens iets nieuws zijn .Ja joh, er zijn zelfs wel eens rellen geweest op die pijler, hoe verzin je het he?

[...]

Hmmmm. Trollen op Eten, dat zou wel weer eens iets nieuws zijn .Topic openen dat je een stukje poep in je AH-stoommaaltijd hebt gevonden, zoiets?
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:08:

[...]

Ik zou niet dúrven om op de etenspijler te trollen! Hebben jij en andere forummers daar toen niet één topic compleet weggelachen? Smullen of wat was het nou...smulsteen! Dat was 'm!

Hahhaahahah, ja maar eerst hadden we wel eerst serieus geantwoord hoor!!!!!!

Maar wat hebben we toen gelachen.
Hebben ze ook gehaktballetjes in roomsaus in Noorwegen?
De smulsteen
LV dat vroeg ik me dus ook af. Een IP ban lijkt me echt niks. Ik forum nog steeds voor de lol.
Dat was een geweldig topic, over de smulsteen.
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:08:

[...]

Jaaaaaaaaahhhh, dat smulsteentopic

MV d'r zelfgebakken plaatjes staan nog steeds bovenaan als je op 'smulsteen' googelt . Man, wat heb ik gelachen!
Oh die TO werd echt pissed, maar het was een erg leuk topic. Mijn man snapte niet waarom ik steeds zo moest lachen.

[...]

Hmmmm. Trollen op Eten, dat zou wel weer eens iets nieuws zijn .

Raar ingredient, zeldzaam dier, liefst met uitsterven bedreigd.

Raw food lokt ook denk ik iets uit
Je bent zelf een theepot
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:09:

[...]

Topic openen dat je een stukje poep in je AH-stoommaaltijd hebt gevonden, zoiets?Of dat je alleen maar kant en klaar maaltijden eet en mensen die vers eten maar verwende en arrogante aanstellers zijn.
quote:*Ginger* schreef op 24 augustus 2014 @ 21:12:

Oh die TO werd echt pissed, maar het was een erg leuk topic. Mijn man snapte niet waarom ik steeds zo moest lachen.Mijn man snapte het prima, die deed zelfs mee met het verzinnen van smulsteen-spreekwoorden . En die TO inderdaad, met d'r 'ik hoop dat jullie allemaal lekker aan de schijterij raken van je eigen vreten met de kerst' . En toen liet ze zich meteen anonimiseren ook.
quote:Scamp schreef op 24 augustus 2014 @ 21:11:

Hebben ze ook gehaktballetjes in roomsaus in Noorwegen? Ja of De Ikea gehaktballetjes van rendier uit Finland vs de gehaktballetjes van hond uit China, welke te nemen voor de verjaardagsborrel?
Dat smulsteen topic kwam ter sprake in een ander topic. Dus ik vroeg waarom dat topic zo grappig was. Iemand was zo lief dat linkje te plaatsen en ik heb het in één ruk uitgelezen met af en toe een pauze om de tranen van mijn wangen te vegen. Ik vind dat echt het ultieme oppep-topic. Mocht je down and out voelen...smulsteen is the cure!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven