waarschijnlijk longkanker
vrijdag 1 maart 2013 om 02:18
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
donderdag 28 augustus 2014 om 01:04
Ik ben nieuw op het forum en heb net in 2 dagen deze 183 pagina's doorgelezen. Wat een emotionele achtbaan zeg!
Eerst las ik de OP en daarna de laatste 2 of 3 pagina's. En toen vanaf het begin. En toen was daar ineens goed nieuws, maar ik wist al dat het niet goed zou aflopen gezien de benauwdheid deze laatste pagina's.
Wat ik heel erg waardeer in je verhalen is je gevoel voor humor in iedere situatie die je mee maakt. Heerlijk! Dat geeft lucht. - maar niet te veel he? Wel blijven afbouwen- Hoe je alles hier gewoon opschrijft, zo knap. Ik heb verder nog niets van je gelezen, maar ik begrijp helemaal dat je een inspiratie bent voor velen en de reacties in dit topic zijn echt hartverwarmend. Ik blijf meelezen.
Kuddos voor jou. En ook voor doreia, omdat zij ook altijd goed advies lijkt te geven in iedere situatie.
Helaas nog lang geen plaatjesplakrechten, dus hier een link naar een lama in mijn favoriete internetspelletje: Lama close-up.
Maar omdat ik niet helemaal kon kiezen welke van deze drie mijn favoriet was krijg je er nog twee: In Soviet Russia llama radiates you.
en: Lama met hoedje.
Welterusten!
Eerst las ik de OP en daarna de laatste 2 of 3 pagina's. En toen vanaf het begin. En toen was daar ineens goed nieuws, maar ik wist al dat het niet goed zou aflopen gezien de benauwdheid deze laatste pagina's.
Wat ik heel erg waardeer in je verhalen is je gevoel voor humor in iedere situatie die je mee maakt. Heerlijk! Dat geeft lucht. - maar niet te veel he? Wel blijven afbouwen- Hoe je alles hier gewoon opschrijft, zo knap. Ik heb verder nog niets van je gelezen, maar ik begrijp helemaal dat je een inspiratie bent voor velen en de reacties in dit topic zijn echt hartverwarmend. Ik blijf meelezen.
Kuddos voor jou. En ook voor doreia, omdat zij ook altijd goed advies lijkt te geven in iedere situatie.
Helaas nog lang geen plaatjesplakrechten, dus hier een link naar een lama in mijn favoriete internetspelletje: Lama close-up.
Maar omdat ik niet helemaal kon kiezen welke van deze drie mijn favoriet was krijg je er nog twee: In Soviet Russia llama radiates you.
en: Lama met hoedje.
Welterusten!
There isn't a way things should be. There's just what happens, and what we do. Terry Pratchett, A Hat Full of Sky
donderdag 28 augustus 2014 om 10:19
Goedemorgen allemaal.
Lekker vroeg onder de wol gegaan en niet meer wakker geweest.
Beetje op mijn energie passen vandaag, zodat niet hetzelfde gebeurd als gisteren. Niet teveel praten achter elkaar, want dan moet ik constant hoesten.
Het gaat allemaal wat minder worden. Komt ook door de tweede morfinepleister. Scrabbelen kost me ook meer energie.
We maken er het beste van.
Voor jullie ook een fijne dag allemaal.
Lekker vroeg onder de wol gegaan en niet meer wakker geweest.
Beetje op mijn energie passen vandaag, zodat niet hetzelfde gebeurd als gisteren. Niet teveel praten achter elkaar, want dan moet ik constant hoesten.
Het gaat allemaal wat minder worden. Komt ook door de tweede morfinepleister. Scrabbelen kost me ook meer energie.
We maken er het beste van.
Voor jullie ook een fijne dag allemaal.
odi et amo
donderdag 28 augustus 2014 om 11:19
donderdag 28 augustus 2014 om 18:16
Wat vervelend dat je toch echt bemerkt dat je steeds een stukje in moet leveren Lamaatje. Dat je nu zelfs bemerkt dat teveel praten problemen oplevert. En voel je je veel suffer met de 2e pleister?
Ik hoop dat vandaag een betere dag voor je was dan gisteren.
Wel fijn dat je goed kunt slapen en ik hoop ook goed kunt eten, zodat je in ieder geval wat energie op kunt doen.
Wens je een fijne avond. En hopelijk weer een goede nacht voor voldoende energie om morgen weer een stukje te breien of wat te scrabbelen.
Ik hoop dat vandaag een betere dag voor je was dan gisteren.
Wel fijn dat je goed kunt slapen en ik hoop ook goed kunt eten, zodat je in ieder geval wat energie op kunt doen.
Wens je een fijne avond. En hopelijk weer een goede nacht voor voldoende energie om morgen weer een stukje te breien of wat te scrabbelen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
donderdag 28 augustus 2014 om 21:21
donderdag 28 augustus 2014 om 22:05
quote:lizzy75 schreef op 28 augustus 2014 @ 21:21:
Ach Lamaatje, wat vervelend dat je steeds meer problemen ondervindt. De laatste dagen reageer je ook minder. Snap ik ook goed. Daaraan is wel te merken dat het momenteel niet zo lekker meer gaat.
Hoop dat je een goede nacht gaat hebben, meid.
Ik heb ook niet zoveel te vertellen Lizzy.
Ben ook veel aan het overdenken over van alles en nog wat.
Ach Lamaatje, wat vervelend dat je steeds meer problemen ondervindt. De laatste dagen reageer je ook minder. Snap ik ook goed. Daaraan is wel te merken dat het momenteel niet zo lekker meer gaat.
Hoop dat je een goede nacht gaat hebben, meid.
Ik heb ook niet zoveel te vertellen Lizzy.
Ben ook veel aan het overdenken over van alles en nog wat.
odi et amo