Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Terug is lapje omdraaien hè. behalve dan weer bij een mutsje natuurlijk

Of bedoel je dat je alleen een rechtste steek kan?

Ach, voor zo'n kleintje is het zo klaar.

Maak het dasje eens met een valse patentsteek, dan wordt ie echt sjiek.
odi et amo
Ik ben een leek op het gebied van breien en haken, maar klopt dat ik wel eens een soort ring heb gezien om rond te breien? Of is dat voor haken?
Hallo Lamaatje

Vandaag zag ik een lama, en ik dacht aan jou!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zoiets:

Die zijn om te breien Winters, maar ik heb er nog nooit iets mee gedaan. Geen idee hoe het eruit komt te zien. Voor de rest werkt het net punniken geloof ik.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 25 augustus 2014 @ 17:24:

Die zijn om te breien Winters, maar ik heb er nog nooit iets mee gedaan. Geen idee hoe het eruit komt te zien. Voor de rest werkt het net punniken geloof ik.

Inderdaad!

Dag Lamaatje,

Wat fijn dat je nog een beetje kunt breien. Ik wens je alvast een prettige avond toe en heel veel sterkte.
Lijkt me niet zo prettig werken zo'n ringding. Geef mij maar de ouderwetse breipen
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik ben ook een breileek. Ben linkshandig, dus al mijn basisschool haak- en breiwerkjes zijn broddeldingen, omdat de handwerkmoeders mijn werkjes nooit konden corrigeren. Ik brei 1 pen, dan wissel ik de pennen weer om en brei een nieuwe pen.

Een valse patentsteek, dat klinkt vet tof! Dat ga ik eens opzoeken en proberen toe te passen!
Ik ben ook een leek op handwerkgebied, maar op zich lijkt het me wel heel leuk om het te proberen.

Ik heb wel eens bij het wol staan kijken maar toch niet gekocht. Maar misschien moet ik het maar gewoon eens doen. Nu heb ik nog tijd.
Ik weet niet of het wat is hoor Winters.

Het ziet er nogal grof uit.

Is dit niets voor je?

granny'square haken

Je hebt niets anders nodig dan een haaknaald en wat katoen.

Je kan ook haken met goedkope wol.
odi et amo
Zie ik hier een handwerkclubje ontstaan?

Slaap lekker voor dalijk!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Doreia schreef op 25 augustus 2014 @ 17:41:

Ik ben ook een breileek. Ben linkshandig, dus al mijn basisschool haak- en breiwerkjes zijn broddeldingen, omdat de handwerkmoeders mijn werkjes nooit konden corrigeren. Ik brei 1 pen, dan wissel ik de pennen weer om en brei een nieuwe pen.

Een valse patentsteek, dat klinkt vet tof! Dat ga ik eens opzoeken en proberen toe te passen!

Dat is niet nodig. Je kunt gewoon doorbreien.

linkshandig breien

averechts breien
odi et amo
quote:stala schreef op 25 augustus 2014 @ 21:20:

Zie ik hier een handwerkclubje ontstaan?

Slaap lekker voor dalijk!

Valt allemaal nog onder kopje inspiratie Stala.

Lekker slapen zo meteen.
odi et amo
eh dubbel
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hee lama. Vind je het heel erg als ik toegeef dat ik breien en haken vreselijk vind om te doen? Mijn oma heeft het geprobeerd, maar aan mij was geen eer te behalen. Veel te ongeduldig en driftig als het niet lukte. Ik vind het mooi om te lezen dat je meer forummers treft hier die ervan genieten! En ik ben oprecht blij voor je dat je toch mooie dingen maakt! Een goede nacht gewenst.
[quote]oudblond schreef op 25 augustus 2014 @ 21:55:

Dag Lama, ik kom nog even kijken hoe je dag ging en vind het leuk om te lezen dat je weer helemaal in het handwerken zit! Vind ik zelf ook heel fijn, ben zelf een breimuts. Ben vandaag begonnen aan de ' feestdagen setjes'. Al jaren brei ik setjes sjaals en mutsen (heel simpel) in alle mogelijke kleurtjes en tegen Kerst kunnen familie en vrienden die op bezoek komen een setje uitkiezen. (Intussen rekenen ze er op en krijg ik 'verzoekjes') Is zo leuk dat ik hen dan de hele winter zie met mijn gefreubelde verwarmertjes:) En budgetvriendelijk: leuk cadeau, (met liefde en aandacht gemaakt) fijn om mee bezig te zijn en ik brei met goedkope Wibrawol.
eh dubbel
Wens je een rustige nacht, Lamaatje, tot morgen!

quote:sistermoon schreef op 25 augustus 2014 @ 22:06:

Hee lama. Vind je het heel erg als ik toegeef dat ik breien en haken vreselijk vind om te doen? Mijn oma heeft het geprobeerd, maar aan mij was geen eer te behalen. Veel te ongeduldig en driftig als het niet lukte. Ik vind het mooi om te lezen dat je meer forummers treft hier die ervan genieten! En ik ben oprecht blij voor je dat je toch mooie dingen maakt! Een goede nacht gewenst.

Het zal me echt een worst zijn Sistermoon.

Dan heb je vast andere dingen om je mee bezig te houden. Ook prima toch. Het is juist leuk dat we allemaal verschillend zijn.

Ik ben een sportbarbaar op bergwandelen na.

En weer een dag voorbij. Lekker slapen allemaal.
odi et amo
Dat ziet er inderdaad heel leuk uit!

Hmm ik moet morgen toch nog even naar de winkel

Welterusten Lamaatjelief, slaap lekker!
Goeiemorgen Lamaatje, hier is alvast een bakkie koffie om de dag te beginnen

Goedemorgen!

Ik ben ook eens vroeg.

Goed geslapen in ieder geval.

En een Brintadagje vandaag. De tandarts is al om mijn gebit geweest om er een kunststoflaagje in te leggen.

Die van de vorige week ging los.

Het is even een noodzakelijk kwaad, zo'n dagje zonder gebit.
odi et amo
Goedemorgen Lamaatje! Fijn dat je goed geslapen hebt!

Ter afwisseling van de brinta: bij Lidl verkopen ze ingevroren fruit (aardbeien, bosvruchten of frambozen) voor niet zo gek veel geld (2,79 per flinke zak). Bevroren maar ook magnetron-ontdooid lekker icm met banaan en wat honing. Om te prakken maar evt ook om te blenderen (plens water of vruchtensap er bij).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven