Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
Hai meiden,

De " verse" moeders onder ons schrijven vaker dan ik. (schaam, schaam)

Toevallig Purper dat jij schrijft over het huidflapje, ik dacht dat ik de enige was, ik heb het ook. Ik ontdekte het alleen wat later en dacht eerst dat het een aambeitje was... Goed te lezen van Moon dat je er wat aan kan doen, vindt het toch raar dat het er zit al heb ik er geen last van. Ik wilde nog naar de huisarts ervoor maar heb mn buik vol van dat artsen mijn onderste bestuderen. (na mn bevalling moest ik een paar x terug omdat ik helemaal uitgescheurd was en ik heb eind vorig jaar een spiraal laten zetten) Misschien moet ik toch maar eens een afspraak maken.

Verder alles goed hier, volgende week zondag vieren we alweer de eerste verjaardag van Joost!!! Wat gaat de tijd toch snel.

Heb de afgelopen dagen Josephine gestalkt op Hyves over een hobbelpaard!!! Maar dankzij haar hebben we er een gevonden die super is en te betalen.

Sinds 2 weken heeft Joost zijn vooruit ontdekt en verkent de wereld opnieuw. Ook probeert ie nu te staan maar dat wil nog niet echt.

3 weken geleden is ie naar het cb geweest en woog 11.250 en was 78 cm. Al echt een dreumes.

Al lijken de verhalen van Moon en Purper nog zo dichtbij, het is toch al weer even geleden.

Soms denk ik alweer over een 2e, wel of niet. Erg he, ik wilde eigenlijk (als dat ons gegeven is) 2 kindjes dicht op elkaar. Bij mij en mn broertje zit er 4 jaar tussen. Maar nu denk ik eerst maar genieten van Joost en we zien over een jaar of 2 wel. Zeker nu Joost zijn eigen wil (en ook wel driftigheid) laat zien is het toch wel fijn dat je je op 1 kind kunt focussen.

Het is alleen zo dat ik zooo onzeker was de 1e maand dat Joost er was dat ik dat heel graag over zou doen en meer wil vertrouwen op mn eigen gevoel. Maar goed dat is natuurlijk achteraf.

Nou ga even baby's wil is wet kijken, vindt het ongelooflijk wat die man allemaal kan en wat die kleintjes al weten en voelen.

Volgende keer reageer ik op jullie persoonlijk hoor!

Groetjes en fijne avond.
Hoi meiden,

Pff ben ik ff blij dat ik niet de enige ben met een "huidflapje". Daar hoor/lees je nooit wat over. Ik heb gisteren ff met de VK gebeld en het schijnt best vaak voor te komen, waarom staat dat dan nergens...grrr...ik maar denken dat ik iets ernstigs heb. De VK zei dat je het inderdaad met zilvernitraat kan laten aanstippen bij de huisarts. Maar daar kan ik het beste nog ff mee wachten, de huid daarbeneden is nu nog erg gevoelig. Ik moet toch nog naar de gyn dan kan hij het ook doen. Swane ik snap dat ook helemaal...genoeg volk tussen de benen gehad!!!

Tijger; wat een super tips. Daar kan ik wel wat mee! Ik wil er echt nu al goed op letten, zo'n helmpje lijkt me echt niet leuk. Dus als ik het kan voorkomen, dan doe ik daar mijn best voor! Het zit 'm inderdaad in allerlei dagelijkse handelingen, goed om daarbij stil te staan!

Moon: wat lekker dat alles zo goed loopt bij jou! Daar mag je met recht trots op zijn. Ik snap nu pas wat een werk het allemaal is, zeker als je er 2 hebt!

Ik geef inderdaad ook BV. Dat loopt bij mij als een trein, het spuit er werkelijk uit. Mijn melkfabriek doet het ook goed, want Joep groeit als kool! Heb jij ervaring met Lily Pads? of iemand anders hier?(=siliconen zoogcompres)Ik vind die wegwerp compressen heel vervelend, ze plakken zo aan je tepels vast.

Joep drinkt om de 3,5 tot 4 uur. Hij komt 's nachts 1 of 2 keer. Hij is een snelle drinker, 5 minuten per borst. Maar dat boeren...pfff...dan zit ik wel ff. Misschien dat de tips van Tijger helpen.

Voed jij op verzoek, of hou je je aan een schema?

Maria: wat fijn dat je vakantie zo lekker was. Wat een leuke foto van je zoon op de group. Wat een heerlijk stoer kereltje. Hij lijkt me zo'n lekker speelkind, klopt dat? Ik vind z'n haar helemaal leuk, lekker wild!

Wel balen van die ongi. Hoe gaat 't met de NG?

Gutje: jij klinkt wel lekker relaxed! En die opvliegers had ik ook...en zweten....pfffffffff! Lekker aan het shoppen zo te lezen, dat doe je goed. Wel ff wat aankopen op de foto zetten voor ons!

Ik las dat Swane soms nadenkt over nummer 2. Daar was ik laatst aan aan het denken...zijn er al meiden die een volgende baby wel zien zitten? (Josephine had het daar al eerder over)

Wil: lekker vakantie!!!!!!! JOEHOEEEEEEEEE!!! Goed dat jij het initiatief neemt voor ee datum, anders schiet het niet echt op geloof ik...haha!

Ga je nog weg deze zomervakantie, of lekker thuis genieten?

Zo ik ga ff dutten, ben helemaal moe! Kleine man had zin in een feestje vannacht....argggg....toch blijft hij het liefste mannetje van de wereld...ongelofelijk!

Liefs Purper
swane jee alweer een jaar dan. gaat echt hard he.

purper, is lastig he als je zo moe word. er komen echt betere tijden aan hoor!

voor het lekken had ik bij de thuiszorg/kruisvereniging toen van die katoenen ronde dingen. die wegooidingen heb ik ook neit lang gebruikt omdat ze idd plakte en ik het zond vond. die andere kun je gewoon wassen en gaan best lang mee.

de rest is ook ok zo te lezen.

hier ook alles goed. wordt heel erg vergeetachtig en nadenken is lastig lol.

ben idd nu veel relaxer als in het begin. begin nu echt aan het idee te wennen alhoewel het nog wel wat onwerkelijk is.

gisteren bij de huisarts op controle geweest. alles goed. ben nog niet aangekomen. is met mijn gewicht ook wel lekker. hihi. weeg zo al neit te weinig.

buik begint wel te komen nu. is wel leuk wat sneller als bij de andere.

gisteren zwangerschapsbroeken aan het passen geweest omdat de rest toch wel strak begint te zitten. alleen die waren dus nog echt te groot. mijn buikje zit echt laag en dus was alles van boven aan het lubberen.

bij de andere kids heb ik nooit echte zwangerschapkleding gedragen dus geen idee wat normaal de tussenoplossing is.

heb nu maar een sportbroek gekocht. zo'n stoffen met een brede band van boven.

verder hebben de kids nu vakantie. begon al goed. zoon had onderweg naar huis op de fiets een gigabloedneus. echt zielig.

maar ja. straks gooi ik ze lekker in het gigazwembad dat in de tuin staat. gaan ze daar maar hun eigen in vermaken. hahahaha.

zo eerst even naar de ingbank. zoon had een kleurplaat gehad en hij wou hem inleveren voor de wedstrijd die eraan vast hangt. hahah

tot snel weer!
o ja, 12 augustus heb ik de 20 wk echo. mss wel leuk voor het schema.
hoi ladies!!

wat een fijne verhalen allemaal! het gaat GOED met ons..... (en met ons bedoel ik jullie).

ik heb inderdaad vakantie!!! joehoe! ben natuurlijk niet zo overwerkt als mijn collega's, heb zelfs wel zin om een baantje te zoeken. maar dat zal er wel niet van komen. ik zal op de group even een update over mijn werk geven, en wat data voor ons uitje.

ergens in september toch?

zal wat data neerzetten, en dan meeste stemmen gelden?

misschien kunnen we dan (als het nog nodig is) wat extra positieve energie meenemen voor maria?

wilma
Hoi meiden! Zo, er is weer flink geschreven sinds mijn laatste bericht hier, leuk!

Purper dat huidflapje daar heb ik geen ervaring mee maar ik lees dat je daar al de nodige info over hebt ontvangen. Overigens vond ik "de knip" ook nogal een heftig gebeuren. Niet op het moment zelf, toen voelde ik er niks van, maar toen ik ná de bevalling zag "hoe ik erbij lag" (lieten ze me zien mbv een spiegeltje), dacht ik "jeetje, dit lijkt wel het slachthuis!". Zó'n enorme jaap de bil in! Heb jij dat ook zo ervaren? Ik weet niet wat Lily Pads zijn, ik heb volgens mij überhaupt amper compressen gebruikt. Maar mijn info is niet zo betrouwbaar hoor hihi, ik merk dat veel dingen uit de kraamtijd toch erg ver bij mij zijn weggezakt na 4 jaar. Ook jouw vraag over de voorkeurshouding, daar moest ik echt voor in m'n geheugen graven, maar Tijger heeft het allemaal uitgebreid uitgelegd. Zoonlief is inderdaad een echt speelkind. Het liefst de hele dag buiten met z'n vriendjes, fietsen, riddertje spelen, voetballen, overal opklauteren, insecten zoeken (om dan af en toe met een "prachtig" exemplaar binnen te komen...jék!). Hij kan geen moment stil zitten (ja soms voor iets boeiends op tv, als ik hem voorlees of als hij écht moe is). Maar het is een heerlijk mannetje hoor, die regelmatig lekker uitslaapt (dat vinden papa en mama heeeerlijk) en fantastische verhalen kan vertellen, echt heel erg vermakelijk, wát een fantasie !

Moon dus Thomas is ook al zo goed gegroeid! Geweldig te lezen dat bij jou en Purper de BV zo goed loopt. Je bent wel een ijverig typje zeg met dat strijken van de babykleertjes! Jullie zullen mij wel een heel slechte huisvrouw vinden maar ik strijk bijna nooit iets! Zelfs de overhemden van m'n man strijk ik zelden. We kopen dan ook wel bewust strijkvrije exemplaren (die ik dan op 700 toeren centrifugeer en op een hangertje laat drogen ), maar toch... Het enige wat ik eigenlijk strijk dat zijn linnen zomerbroeken en af en toe dus een overhemd. Nu is het wel zo dat ik in de droger eigenlijk alleen handdoeken en beddegoed (matrashoeslakens) stop. Soms hoor ik ook wel eens dat mensen letterlijk alles in de droger stoppen of dat ze het wasgoed van de waslijn halen en het dan in een wasmand proppen en die vervolgens een week laten staan , tja dan heb je wel wat te strijken hahaha.

Wil ik ben benieuwd naar de update van je werk! Heb inmiddels gereageerd op de data op de group. Lekker genieten van je vakantie hoor!

Gutje heerlijk toch dat je nog niet zoveel bent aangekomen? Dat kan altijd nog ! Inderdaad lastig als je gewone kleren al wat strakker zitten en zwangerschapskleding nog te ruim. Prima oplossing toch zo'n sportbroek? Die heb ik destijds ook veel gedragen. Dus jullie kids hebben nu ook vakantie? Bij ons in de regio begint de zomervakantie pas over 2 weken!

Swane ik begrijp goed wat je bedoelt met het nog even willen genieten van het eerste kindje. Dat hebben wij ook zo ervaren. Soms hoorde ik mensen die vrij vlot na de bevalling al weer zwanger waren of wilden worden, dat kon ik me nooit zo goed voorstellen. Ik vond de eerste maanden vrij heftig en moest toen echt niet aan een tweede denken. Toen onze zoon 1,5 jaar was stond ik er wel voor open maar m'n man zag het toen nog niet zitten. Toen zoonlief 2 jaar was zijn we ervoor gegaan en inmiddels is hij alweer 4 en het verhaal ken je. Als ik het in de hand zou hebben (helaas hebben we dat niet) dan lijkt een leeftijdsverschil van 3 jaar me ideaal. Dan is de oudste (zo goed als) zindelijk en al vrij zelfstandig. Vrienden van ons krijgen binnenkort de 2e en hun oudste is 1,5 jaar...dat lijkt me echt heel erg heftig. Volgens mij heb je dan echt tropenjaren. Maar hun oudste is een meisje en vrij makkelijk, ik denk wel dat dat scheelt.

Tijger alles goed bij jullie? Klinkt vrij heftig hoor dat helmpje bij Marit. Hoe lang heeft ze dat uiteindelijk gehad? Onze zoon had destijds ook een poosje een voorkeurshouding maar dit is inderdaad ook goed verholpen mbv fysiotherapie. Ook was hij zich zo ongeveer de hele dag aan het overstrekken, niet echt een ontspannen ventje maar altijd "in de weer" en dat is hij nog steeds hihihi.

Ik schrijf vandaag of morgen nog even een mmm-verhaal op de group!

Weer even F5 voor de nieuwe tabel!
Maria: over "de knip". Op het moment zelf heb ik er ook weinig van meegekregen. Bij mij is het gesneden en niet geknipt, schijnbaar een nieuwe techniek. Purperman was nogal onder de indruk van het hele gebeuren, die heeft ook meer gezien dan ik. Ze hebben me niet laten zien hoe het erbij lag en maar goed ook! Ik heb de eerste dagen zelf niet durven kijken. Pas na een dag of 4 vond ik dat het maar eens moest...ook voor de verwerking. Het viel me ontzettend mee hoe het eruit zag (en ziet), het voelt inderdaad "slachthuis" aan. Veel erger dan het eigenlijk is. Bij mij was het ook een flinke jaap, ik denk wel een hechting of 7 of 8 aan de buitenkant. Het is in 3 lagen gehecht. Ik heb langer moeten liggen voor het hechten, dan dat het duurde om Joep eruit te halen.

Ik hoop dat alles inwendig straks ook weer normaal aanvoelt. Ik zou toch heel graag van dat vreselijke maandverband af zijn, ik hoop dus dat tampons dan weer kunnen. Tja en wat sex betreft vind ik dat ook wel een beetje eng, hoop dat alles weer ongeveer hetzelfde voelt.

Ik vond de vacuumingreep zelf, heel heftig. Pas achteraf besef ik pas goed wat er allemaal gebeurd is. Vooral het moment dat de gyn druk op de pomp moest houden omdat het in één wee niet lukte, was heel pijnlijk. Ik dacht echt dat mijn hele bekken mee naar buiten kwam. Purperman was onder de indruk van de spierspanning op de arm van de gyn op dat moment. In een soort draai is Joep eruit getrokken.

Nu op foto's zie ik pas hoe enorm die bult op zijn hoofdje was, op dat moment had ik dat helemaal niet zo groot gezien. (misschien maar goed ook)

Voorlopig geen nummer 2 voor mij...zo'n bevalling wil ik echt nooit meer!

En wat "flapje" betreft...sinds ik weet wat het is en het dus niets geks is...doet het opeens veel minder pijn!

Ik neem aan de de gyn tijdens de controle de onderkant ook checkt!?!? Dan mag hij het weghalen.

Wel lekker om dit ff van me af te schrijven, hier kun je toch niet met iedereen over praten. En ik ken verder ook niemand die dit ook heeft gehad.

Ik ga ff naar mijn mannetje...wil niet slapen....zucht

Liefs Purper
ff snel:

Maria: trouwens super leuk hoe en wat je vertelt over je zoon! Lijkt me een heerlijk kind als ik dat zo lees. Zo te horen geniet je daar ook goed van. Ik vind het als leerkracht altijd heel mooi als ouders vol genot kunnen vertellen over hun kind...prachtig!
jee dames haha. hoe jullie vertellen over de knip. au.

is echt mijn grootste nachtmerrie bijna wat bevallen betreft.

bij de bevalling van zoonlief begonnen ze er mee te dreigen dat ze wou gaan knippen want hij had het moeilijk.

tja allemaal leuk en aardig maar ik heb 7 minuten geperst toen en had neti eens een haarscheurtje. zelfs plassen dag erna deed geen zeer meer dus lijkt het mij in mijn niet deskundige mening ook erg onnodig geweest indien ze het had gedaan.

bij dochter had ik ook geen hechting of niets.

ben daar echt zo bang voor. stom he. hoop maar dat t deze keer ook niet hoeft. heel die bevalling doet me niets maar de angst voor een knip............

en ook zoiets stoms maar de nageboorte deed de 2e keer ook zo zeer dat ik daar ook neit naar uitkijk ahhahahhahahahah maar ja moet he. hihi

hier nog alles goed. van de week de voorbereidingen maken voor de eventuele fietstocht die eraan komt.

weet niet meer of ik het al verteld had maar ja voor de zekerheid nog een keer lol. (vergeet alles hihi)

ga dus zodra het een week mooi weer is van hier door zeeland naar mijn ouders fietsen. is een tocht van 150 a 200 km schat ik. dit gaan we dus met 2 tentjes doen.

ik alleen met de kids zonder stroom etc. man blijft thuis voor werk en dieren.

lekker op kleine campings staan tussendoor.

nu maar hopen op een week mooi. zowiezo mooi weer want de kinderen vervelen zich nu al. elk uur wel een bui. dan ga je ook neits doen he.

zijn nu even lekker boven aan het spelen.
Owww Gutje....sorry sorry sorry...had er helemaal niet bij stil gestaan dat er nog iemand moet gaan bevallen! Wat een stomme aktie van mij.

Gelukkig merk je van een knip op het moment zelf helemaal niets. En zoals ik al schreef, het litteken voelt ook veel enger aan dan het eigenlijk is.

Maar als ik dat zo lees, hoef jij (zeker bij de 3e) echt geen knip hoor!

Wat leuk dat je lekker met je kids op vakantie gaat. Dapper hoor helemaal alleen, met 2 kinderen, op de fiets én zwanger!

Ik ga voor mooi weer duimen!!!

Dan duim ik meteen voor mooi weer komende zondag, want dan hebben we kraamfeestje voor Joep in de tuin en dat kunnen we echt niet naar binnen verplaatsen....teveel mensen!
Purper ik duim ook erg voor het mooie weer zondag!!!!

Wij vieren zondag de 1e verjaardag van Joost, wat toevallig!

Ook hier moeten er mensen in de tuin (anders te krap), we hebben vandaag maar eens een party tent gekocht, zitten ze in iedergeval droog...

Gutje, toemaar, op de fiets met 2 kids zonder man... nou voor jou ook de duimen omhoog voor mooi weer, het kan toch niet de hele zomer zo zijn als vandaag...

Fijne avond iedereen
purper geeft niet hoor. kan ik echt wel hebben. had er eigenlijk ook een lachsmiley bij moeten zetten hahahha.

je mag hier gewoon alle horrordingen zetten hahahaha.

de reden van mijn angst is meer dat de verloskundige toen er zo mee aan het dreigen was en dat ik achteraf vind dat ze het dan wel erg makkelijk willen doen. dus dat wil ik van te voren als ik begin met bevallen ff snel doorspreken. kan van te voren alleen bij de huisarts maar aangezien de kans klein is dat die mij begeleidt thuis zal t ook ff tijdens de bevalling moeten denk ik.

dan zal ik al een stuk geruster zijn lol.

wat kan een mens zich toch gekmaken he. hahahha

maar ff nog voor de duidelijkheid, ik vind het echt niet erg als erover gepraat wordt hoor. was voor mij alleen een opening om over mijn "angst" te beginnen. hihi.

en vergat ook nog eens om in te gaan op je verhaal verder. sorry hihi. lag ik vannacht in 1 keer aan te denken dat dat ook niet aardig is van mij hihih.

lijkt me idd maar goed dat je een deel toen niet besefte, hoe groot de bult was ed. raar eigenlijk hoe de natuur dat zo regelt he.

purper ik duim ook mee voor je voor zondag.

swane. jij een hele prettige verjaardag van joost gewenst!

hahahah ik hoop voor de vakantie op komende week. is ff afwachten nog maar het blijft wisselvallig. iets kouder is niet zo erg als t maar droog is.

mijn buik is trouwens echt aan het groeien nu. manlief is er ngo steeds van overtuigd dat het er 2 zijn hahah.

dit omdat ik bij de vorige 2 keer pas na de 20 weken iets van een buik kreeg.

nu begon het dus al een week of 2 geleden echt. dus met 13 a 14 weken.

raar he. de huisarts zei dat dat was omdat ik al kinderen had gehad. dat hoor je vaken inderdaad maar ja is toch raar dat ik dat dan bij de 2e neit had. en er zit nu 6 jaar tussen weer dus tja.

ach we zullen zien.

vind het eignelijk wel leuk een keer sneller.

ga weer verder hahah blijf schrijven hier. sorry voor alle ego dingen hahaha.
hoi!

kunnen jullie voor ons ook duimen? wij hebben morgenavond eindelijk ons feestje.

ondergetekende is 40 geworden, dochterlief is 1 geworden, manlief is 35 geworden, zoon gaat naar middelbare school en we zijn 2 jaar getrouwd. genoeg reden dus....

wij hebben inmiddels vakantie (fijn hoor met dit weer), en waarschijnlijk begin ik eind van de maand met een reintergratie/loopbaanbezinnings/outplacementtraject. geef er maar een naam aan. belangrijkste is dat ik over een half jaar weet wat ik wil en een baan kan gaan zoeken (en vinden!).

oeps, moet weg visite

bye

wil
Hoi dames,

Er is weer flink wat geschreven.

Wil hoe was je feestje?

Wij gaan 14 augustus ons geregistreerde partnerschap omzetten in een huwelijk. Doen er verder niks aan (misschien een etentje voor wat familie), maar we hebben wel supermooie ringen besteld. Heb er stiekem toch wel zin in. Vriend ook, want die zegt regelmatig: goh, ik heb zin in de ringen.

Wat betreft ons uitje, hoop wel dat het gaat lukken hoor. Ben ondertussen toch wel erg benieuwd naar jullie allemaal!
De foto's op de groep van de "nieuwe" babies, zijn trouwens heel erg leuk en lief. Als ik dat zie wil ik ook wel weer :-)
Gutje stoer zeg! Een fietsvakantie met z'n drietjes! Heel leuk dat je dat doet. Ik duim voor mooi weer voor jullie! Wanneer vertrekken jullie?

Wil nog gefeliciteerd met alle jubilea! En hoe voelt het om 40 te worden? Toch weer een hele mijlpaal! Dus jouw man is ook 5 jaar jonger? Toevallig zeg, dat is bij ons ook zo! Hoe was het feest? Hebben jullie het droog gehouden? Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met je reintegratietraject!

Swane alvast gefeliciteerd met Joost! Hopelijk hebben jullie lekker weer zondag!

Ook voor jullie Purper hoop ik dat het droog blijft zondag, ben heel erg benieuwd hoe het kraamfeest zal zijn!

Josephine jullie gaan trouwen! Wat leuk! En al zo snel! Dus jullie hebben geen zin in een feest? Of hebben jullie dat al bij het geregistreerde partnerschap gedaan? Toevallig heb ik van de week nog de dvd van onze trouwdag bekeken (alweer 5 jaar geleden) en het was wel heel leuk om weer eens te zien! Toch wel gek om te zien hoeveel er kan veranderen in 5 jaar tijd; 2 gasten zijn inmiddels helaas overleden, er zijn kinderen geboren, sommige vrienden van toen zijn we helemaal uit het oog verloren of zijn inmiddels gescheiden, we hadden destijds allebei een andere baan en dus ook andere collega's op het feest. Gek hoor.

Ik reageer nog even op de group op de datum voor ons uitje en ook nog een mmm-verhaal. Fijn weekend allemaal!
josephine, trouwen, leuk zeg!!

ik vertrek trouwens morgenochtend met de kids. dus ben een weekje niet online.

ik meld het hier maar ff voor het ontmoeten, (is even handiger)

ik zou het liefste s'middags willen omdat ik een uur of 3 toch wel zou moeten reizen met ov. (ff kijken of het anders kan maar toch) en dan wordt het wel erg laat.

zo ga ff verder met pakken. hahahha
Gutje veel plezier!!

Ben even hard aan het denken waar je ook al weer woont.

Maria, wij hebben bij het GP wel een lunch met familie gedaan, maar geen feest. Trouwen heeft voor ons zeker wel waarde, maar we willen ons geld aan andere dingen uitgeven. Trouwen komt dan erg laag op het lijstje.

We hebben nu eerst ons huis, als het enigzins mogelijk is financieel na de verbouwing willen we in januari of februari een maand naat thailand en cambodja en voordat zoon naar school gaat willen we nog een kleine 2 maanden naar Australie. Tsja en daarna komt trouwen, dus tegen de tijd dat dat misschien gaat gebeuren zijn we weer 4 of 5 jaar verder.

Daarom voor deze oplossing gekozen. Toch man en vrouw, maar geen groots huwelijk.

We hebben wel hele mooie (te dure ) ringen gekocht. Die komen als het goed is over een week of 2 binnen.

Ga no even de ghost whisperer kijken. Fijne avond dames!
josephine; gefeliciteerd met jullie (voorgenomen) huwelijk!!! misschien geen groot feest,maar toch een belangrijke dag. en wat een plannen hebben jullie zeg! ben er jaloers op...

misschien kan iemand op de group uitleggen hoe ik de tabel kan kopieren? heb al een paar keer geprobeerd, maar lukt niet (en was niet de enige, gelukkig..)

gutje; ik ben te laat; maar hier is het mooi weer. hopelijk hebben jullie dat dan ook. is het misschien voor jou een idee om een lift of iets dergelijks te regelen? misschien niet vanuit waar je woont, maar ergens halverwege? en/of misschien bij iemand blijven slapen? ik noem maar wat hoor. zou jammer zijn als je ons uitje moet missen.

ons feest was echt super!!! we hebben het droog gehouden, maar later op de avond werd het wel fris. er waren ontzettend veel mensen (ook een paar die ik niet verwachtte) maar al met al was het erg gezellig. we zijn door iedereen ook erg verwend, hebben veel geld gekregen en hebben daar al een mooie BBQ voor gekocht. en gister ook nog uit eten geweest. heerlijk allemaal!!

ik tel nu de dagen af dat hubbie vakantie krijgt (hij moet deze week nog werken), en dan ga ik toch proberen om er een paar dagen tussenuit te gaan. weet hij nog niet, maar ik wel. haha

ladies, geniet van het mooie weer...

wil
Fijn dat het feest geslaagd was Wil. Hartstikke leuk.

Waar wil je heen op vakantie? Gewoon een paar dagen in Nederland?

Ben hard bezig met het versturen van vooral open sollicitaties, want de banen die ik zoek staan voor zover ik ze kan vinden niet echt ergens open.

Morgen een gesprek bij een bureau dat bemiddelt in juridische medewerkers. Ben benieuwd of dat wat wordt. We zullen zien. Ondertussen heb ik wel veel zin om weer aan het werk te gaan.

De timing is wat rottig, want we krijgen bijna de sleutel van ons nieuwe huis, maar ik heb toch maar besloten om ervoor te gaan. Geen zin om nog maanden thuis te blijven zitten.

Hoe gaat het met de rest? En in het bijzonder met de "net" bevallen dames en met Maria?
komkommertijd...

waar is iedereen? en kan vandaag ook al niet op onze groep.

heb nog nix gevonden om heen te gaan. zat te denken aan texel of zeeland, de weersverwachtingen zijn redelijk gunstig voor volgende week. misschien heeft iemand nog een tip?

deze week is onze slaapkamer "gedaan". helemaal geverfd en muurtje behangen. zo mooi!!! echt geweldige kleuren. en zelf uitgezocht... zal binnenkort wat foto's plaatsen.

fijn weekend allemaal

wil
Hoi meiden,

Inderdaad heel rustig hier, ondank het rotweer. Nou de tijd vliegt voorbij. Nu is het ook al weer 5 uur en nog zoveel te doen.

Met ons gaat het super goed. Joep is zo'n schat, hij drinkt goed, slaapt goed (helaas nog geen volle nachten). De laatste dagen is hij heel wakker en vrolijk. Ik denk dat we de komende week wel een echte lach kunnen gaan verwachten. Hij kan al zo geamuseerd naar je kijken. Hij heeft sinds een paar dagen een mobile boven de box hangen, daar kan hij ook heel geconcentreerd naar kijken. Helemaal geweldig! Ik dacht de volgende dag, ff een filmpje van maken...doet meneer helemaal niets...haha!

Ik ga vanaf deze week een voorraadje melk aanleggen en ben dus aan het kolven. Vreselijk...voel me net zo'n koe. Het voelt zo onnatuurlijk en dan heb ik maar een eenvoudige handkolf...moet er niet aan denken...dat geraas van zo'n electrische. Ik wil volgende week ook proberen om Purperman het eerste flesje te laten geven. Ben heel benieuwd of Joep dat ook wil...

Ook heeft ie een speen gekregen. Wilde ik eerst niet aan beginnen, maar hij heeft zo'n zuigbehoefte. Van het CB mocht het ook nog niet ivm tepel-speenverwarring. Naja...als een malloot aan het bedje hangen met een pink in het mondje vond ik ook geen optie meer. Ik ben blij dat we het toch gedaan hebben, soms betekent de speen zelfs nog een half uurtje extra slaap voor ons...toch heel wat op gemiddeld 4 uur aan één stuk. Ik wil het speentje alleen voor 's avonds en 's nachts gebruiken. De rest mag hij duimen of "pinken" we wel.

Dan heeft meneer een enorme hekel aan de vitamine druppels...tsjonge hij gaat er echt letterlijk en figuurlijk van over zijn nek. Hij spuugt ze heel vaak meteen weer uit. (wij noemen vitamine K, al vitamine kots)Deze druppels zijn op olie basis en volgens mij vindt hij dat heel vies. Ik druppelde ze eerst meteen in zijn mond, nu doe ik ze op een lepeltje. Beide manieren zijn geen succes. Weet iemand of daar een alternatief voor is; voor de druppels of de manier van toedienen?

Moon/b]: slaapt jouw mannetje al door? Hoe gaat het met de BV? Kolf jij ook en geef je ook al eens een flesje met BV? En wat doe jij met de vitaminen? Leuke foto's op de group! Die van jou zuigt dus ook aan alles....herkenbaar! Krijgt Thomas een speentje?

(even een vragenvuur...haha)

Wil: ben je al eens op Terschelling geweest? Ik vind dat leuker dan Texel. Je krijgt daar meer het eiland gevoel. De tocht met de boot is langer en leuker. En ik vind het eiland ook mooier/authentieker. Het strand is er heel breed en in de duinen vind je nog allemaal bunkers. Je hebt er veel meer natuur om je heen dan op Texel vind ik. Je kan de auto meenemen, maar dat is wel redelijk prijzig. Eigenlijk heb je die ook helemaal niet nodig want je kan alles met de fiets of met de bus doen. Ik denk wel dat niet langer dan een weekje moet gaan, dan heb je het wel gezien.

Lekker aan het klussen in huis, daar is het ook wel weer voor. Niet te warm. Trouwens nog gefeliciteerd met alle feestelijkheden! Jullie lijken de feestjes op te sparen...best een goed plan, dan kun je ook meteen knallen!

Josephine: solliciteren en een nieuw huis. Spannend allemaal. Lijkt wel een heel nieuw begin. Leuk hoor! Hoe gaat het met je zoon? Dat zal al wel een flinke kerel zijn. Je was toch aan het denken over nummer 2!?!?

Oew en dan vergeet ik het trouwen nog. Gefeliciteerd. Nou een kleine trouwerij is zeker zo leuk! Hebben wij ook gedaan. Gratis getrouwd alleen op het stadhuis (in 15 min!) en daarna een leuke dag met ouders, broers en zus. We vonden het helemaal geweldig. Wij wilden ons geld ook liever in andere dingen steken. En als ik naar bruiloften van vrienden kijk, denk ik altijd "dit was niets voor mij geweest". We hebben er dus nooit spijt van gehad. En een knalfeest kun je ook geven als je 10 jaar getrouwd bent, dan heb je ook écht een "prestatie" geleverd!

Swane/b]: wij hebben het droog gehouden afgelopen zondag, jullie ook? Was het leuk?

Gutje: weer terug van vakantie? Ik hoop dat je beter weer hebt gehad dan wij!

Hoe gaat het met de andere meiden? Ben vast weer iemand vergeten...

Ons kraamfeest was trouwens erg geslaagd, druk en gezellig. We zijn overladen met cadeaus en enveloppen. En Joep is heeeeel braaf geweest!

Nou het is een hele lap geworden...

Fijn weekend!

Purper
Meiden ik ben niet echt in de stemming om uitgebreid te reageren, maar ik denk wel aan jullie hoor !

Purper: ik meen me te herinneren dat die druppeltjes er in 2 soorten zijn, één op oliebasis en één op een andere basis (water?). Als ik jou was zou ik die andere soort eens proberen want volgens mij zijn veel babytjes niet zo dol op de druppels op oliebasis. Wij deden het inderdaad ook gewoon op een lepeltje destijds en zoonlief vond ze heerlijk!

Wil wanneer gaan jullie op vakantie? Ik zag dat het vanaf dinsdag echt veel beter weer wordt en aan het eind van de week zelfs 25 graden, dus volgens mij is het prima om erop uit te trekken. Texel ken ik niet, Terschelling wel en dat is idd erg leuk! Ook Vlieland en Ameland schijnen leuk te zijn maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. In Zeeland schijnt het strand erg mooi te zijn en ook steden als Middelburg en Veere zijn het bezichtigen waard! Het is natuurlijk wel hoogseizoen, dus ik denk wel dat het druk zal zijn. Of Drenthe misschien? Het is er erg bosrijk en als je van fietsen houdt dan is het zeker de moeite waard! Een hele fijne vakantie!

Nou hier voel ik de menstruatie weer naderen en dat betekent dat ik binnenkort met Puregon ga starten. Zie er tegenop, vanwege de kosten, de "troep" in je lijf en het injecteren. Dan ook weer regelmatig naar de kliniek voor de echo's, het kost allemaal zoveel tijd! De afgelopen dagen betrap ik mezelf regelmatig op de gedachte "zal ik het maar gewoon helemaal niet gaan halen bij de apotheek?" Pfff, hoe lang gaan we hier nog mee door??

Fijne avond nog allemaal!
Hoi meiden,

Maria, een dikke knuffel voor jou...

Wil, fijne vakantie komende week!!

Gutje, je hebt het niet zo getroffen met het weer... hebben jullie het leuk gehad?

Josephine: Gefeliciteerd met jullie huwelijk, je moet het doen zoals jullie je er goed bij voelen.

Purper, fijn dat jullie kraamfeest geslaagd was, nu heb je weer lekker de rust. Komt hier ooit een 2e dan weet ik zeker dat ik het anders zou doen, zowiezo de eerste week geen visite. (dan ouders en broers en beste vrienden).

Ik weet niet meer wat voor druppels ik had maar het smaakte naar niks en Joost heeft ze zonder problemen van een lepeltje " gedronken" . Als je een flesje gaat geven kan je het daar door doen.

Joost zijn verjaardag was erg geslaagd, errrrrug veel kado's gehad (een uitbouw aan het huis zou nu erg gewenst zijn )

Hij was super vrolijk en heeft voorzichtig met zn wijsvinger de slagroom van de taart gegeten. We hadden een foto taart besteld, ik wilde hem op de group zetten maar elke keer krijg ik te zien dat ik te veel geheugen gebruik en foto's moet verwijderen en als ik dat doe dan lukt het nog niet. Ik zie bij andere veel meer foto's staan dus geen idee waarom het niet lukt.

Verder zijn we met joost veel in het ziekenhuis geweest vorige (en komende) week. Vorige week maandag gebruikte hij zn rechterarm niet meer. Hing erbij als een slappe pop. Er zijn foto's gemaakt maar niks te zien en ook de orthopeet (hoe schrijf je dat ook al weer) kan niks vinden. Hij heeft ook geen pijn en is net zo vrolijk als anders.

Vanaf woensdag gaat het beter, hij gebruikt hem wel weer, maar niet elke keer en hij zet er geen kracht mee. Het vreemde is wel dat ie gewoon kan kruipen al spreid ie niet zijn vingers, die houd ie krom. Maar goed dinsdag moet ie weer naar de orthopeet, dus zullen we wel zien. Zo lang ie geen pijn heeft maak ik me niet (te veel) zorgen.

Groetjes aan iedereen
hoi ladies!!

durf t bijna niet te zeggen, maar we gaan een weekje naar kreta. nee, geen texel of zeeland. als ik zeker wist dat het mooi weer zou worden, maar ja, dat weet je in dit land nooit.

dus ff met hubbie gebabbeld, en net weekje geboekt. we gaan donderdag al. JOEPIE!!!

maria; knuffel voor jou. ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. ik wens je heel veel sterkte!!!!!!

hou het kort, moeten naar z'huis, voor controle van hubbie.

wil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven