Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 16:01:

[...]

Volgens Sensy ben ik een slet, dus ik ben bang dat het tussen ons niet lang zal standhouden

Wow! Wat ben jij gevoelig zeg!

Dat hele sletverhaal komt niet van mij hé? Er is een onderzoek geweest - check topic waarin dat onderzoek werd aangehaald - dat wanneer je met meer dan 3 partners het bed hebt gedeeld, dat je een slet bent. Het is niet iets wat je je persoonlijk moet aantrekken. Feiten - zie eerder genoemd onderzoek - zijn nimmer persoonlijk.
quote:Sensy12 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 17:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Merisi in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 16:01</a>:</b>

[...]

Volgens Sensy ben ik een slet, dus ik ben bang dat het tussen ons niet lang zal standhouden </div></blockquote>

Dat hele sletverhaal komt niet van mij hé? Er is een onderzoek geweest - check topic waarin dat onderzoek werd aangehaald - dat wanneer je met meer dan 3 partners het bed hebt gedeeld, dat je een slet bent. Het is niet iets wat je je persoonlijk moet aantrekken. Feiten - zie eerder genoemd onderzoek - zijn nimmer persoonlijk. Wie noem jij een slet?? Zeg dat nog eens! Zeg dat nogeens!
Ik heb onbedoeld:

- gestaft

- geklikt

- geliefden tegen elkaar opgezet.

Ik verdien een ban.
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 17:59:

Ik heb onbedoeld:

- gestaft

- geklikt

Ik verdien een ban.Sensy; er zit niets anders op, je móet gaan dubbelnicken.
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 17:32:

[...]

Dat hele sletverhaal komt niet van mij hé? Er is een onderzoek geweest - check topic waarin dat onderzoek werd aangehaald - dat wanneer je met meer dan 3 partners het bed hebt gedeeld, dat je een slet bent. Het is niet iets wat je je persoonlijk moet aantrekken. Feiten - zie eerder genoemd onderzoek - zijn nimmer persoonlijk.
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 17:59:

Ik heb onbedoeld:

- gestaft

- geklikt

Ik verdien een ban.Perma, Perma, Perma
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 17:32:

[...]

Dat hele sletverhaal komt niet van mij hé? Er is een onderzoek geweest - check topic waarin dat onderzoek werd aangehaald - dat wanneer je met meer dan 3 partners het bed hebt gedeeld, dat je een slet bent. Het is niet iets wat je je persoonlijk moet aantrekken. Feiten - zie eerder genoemd onderzoek - zijn nimmer persoonlijk.Nouw, dan zal ik mijn tranen maar drogen, want als het van hans de ontmande man af komt dat ik me een slet mag noemen zou ik dat eigenlijk wel een geuzen naam vinden, als ik ergens een mening over zou hebben dan.
quote:larva schreef op 29 augustus 2014 @ 17:33:

[...]

Wie noem jij een slet?? Zeg dat nog eens! Zeg dat nogeens!Dank je Larva
Wat is een gepaste 2e nick? Cruelty12? Of valt de link wel erg op?
Iets heel anders zou ik doen. In het fotowedstrijd help me mee topic heeft Bianca wat hele mooie foto's geplakt die een toffe avatar zouden kunnen zijn.

Daar zou ik beginnen.......
Nee Merisi, geen enkele foto overtreft jouw geile oma
Dan heb je meteen je nick en avatar!

Zolang je ook maar Sensy blijft, ik zou je missen als je verdween.
Wat jammer nou! Was net op pagina 2 van gaypony's topic en nu alweer weggehaald
Dat dubbelnicken kan ik echt niet. Voelt net als vreemdgaan in het echte leven. Dat gelieg, gedraai en gekonkel....ik word al moet van het idee. Sensy will remain!
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 18:29:

Dan heb je meteen je nick en avatar!

Zolang je ook maar Sensy blijft, ik zou je missen als je verdween.Zo lief dat je dat zegt (je zat een vet gave open relatie toch?)
Misschien kan Bianca een gaypony topic openen en daar die foto's plakken, ik vond ze geweldig.

Snap niet waar ze altijd haar teksten en foto's vandaan tovert
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 18:32:

[...]

Zo lief dat je dat zegt (je zat een vet gave open relatie toch?)Haha, laat Larva het maar niet horen
quote:Capibara_ schreef op 29 augustus 2014 @ 12:03:

Achgossie, Yadan kan zelf al niet eens meer bijhouden wat ze allemaal heeft verzonnen...

[...]

[...]

Een Amerikaans staatsburger die een greencard nodig heeft? Een greencard is juist voor mensen zónder Amerikaans paspoort. Het zoveelste feitje dat aantoonbaar niet klopt.

En hoe ordinair is een Amerikaans paspoort.

Ik ging pas even loungen jn Dubai voor mijn weekje Seychellen. Moest ik me daar toch kiezen of ik op mijn Monegaskische, Zwitserse of Bahammeese paspoort zou reizen.
Die green card is voor haar neefje.

Niet dat ik het verhaal geloof, maar hierop is ze niet te pakken.
Jawel hoor. Ze schrijft dat ze zelf ook een greencard heeft.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 augustus 2014 @ 18:55:

Die green card is voor haar neefje.

Niet dat ik het verhaal geloof, maar hierop is ze niet te pakken.Pimpelmeesje, zie post 12.03.
Yadan is beslist NIET Yasmijn.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 29 augustus 2014 @ 20:25:

Yadan is beslist NIET Yasmijn.Waarvan akte.
quote:redhothead schreef op 29 augustus 2014 @ 20:27:

[...]

Waarvan akte. Waar is ze eigenlijk?
Life is short. Eat dessert first.
Als yadan Yasmijn is ben ik cynthiao.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven