in dec op vakantie

16-07-2008 14:57 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in de eerste weke van december even lekker weg, 8-11 dagen ...

wie weet waarhet lekker weer is rond die tijd en waar je niet al te dure reizen kan boeken...

ik weet dat het nog n beetje ver weg is...maar door nu al te plannen hebik toch weer iets om naar toe te leven
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van steeds de toevoeging 'niet te duur'.

Tja, wat vind jij duur resp. wat heb jij er voor over??

Er zijn zoveel plekken te noemen Canarische eilanden kun je geluk hebben, Egypte, Caribisch gebied, Thailand, Maleisië.

Het lijkt me handiger eerst je budget te bepalen en te gaan bedenken wat je wilt (alleen aan het strand hangen, dingen bekijken).
En of je wil of je eten goed is zonder gratis salmonella...

Je kan ook gewoon een paar dagen wellness doen, onder de sauna is het altijd warm....

Wil je vliegen of juist niet etc. Ik denk dat Pauline het goed heeft gezegd: eerst een eisenpakket samenstellen en dan pas gaan zoeken op je budget.
turkije is lekker goedkoop
Nou, na die documentaire van de eo laatst over turkije krijg je mij daar niet meer heen op zijn goedkoops....
afrika is lekker warm in onze winter maar dat is niet goedkoop zeg maar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Zwieber schreef op 16 juli 2008 @ 17:58:

Nou, na die documentaire van de eo laatst over turkije krijg je mij daar niet meer heen op zijn goedkoops....waar gign de documentaire over dan?
Over belazerde toeristen: slecht eten in hotels, de hotels waren vies, je moest op tijd eten anders was er niets, bestek was van plastic, het zwembad was zo vervuild dat je er oorontsteking aan overhoudt etc. Ik zal ff zoeken of ik hem nog kan vinden voor je.
quote:Zwieber schreef op 16 juli 2008 @ 18:37:

Over belazerde toeristen: slecht eten in hotels, de hotels waren vies, je moest op tijd eten anders was er niets, bestek was van plastic, het zwembad was zo vervuild dat je er oorontsteking aan overhoudt etc. Ik zal ff zoeken of ik hem nog kan vinden voor je.

My god,watvoor hotels waren dat wel niet.

Ik was in kusadassi, maar heb daar niks van gemerkt
kan hem ff niet vinden voor je, sorry. Misschien weet iemand anders hier wel hoe het heette.
Ja het was echt heel erg. En het waren allemaal 5 sterren hotels.
In Antalya dacht ik.
Zoals wel vaker: alle waar naar zijn geld!

Als je denkt voor een habbekrats goed te zitten, kom je (ook in Turkije) van een koude kermis thuis.
http://www.netwerk.tv/archief/7433357/3 ... ties_.html

Kan dit hem zijn Zwieb? Netwerk, de keerzijde van All Inclusive vakanties?
Interessant item!

Ik vind het persoonlijk wel wat naïef van mensen om te verwachten dat je in het zomerseizoen 12 dagen in de watten gelegd gaat worden voor maar 600 euro per persoon. Dan kun je toch ook echt niet verwachten dat je kunt baden in luxe. Uiteraard is netheid van de kamer en veiligheid van een hotel wel iets wat goed zou moeten zijn, maar voor zo'n laag bedrag kun je echt niet verwachten dat het eten veel soeps is. Volgens mij ben je dan eerder gedupeerd door je eigen zuinigheid dan door het hotel in kwestie.

Ik denk dus dat TO goed moet nadenken wat voor haar belangrijk is in een vakantie: goedkoop weg en dan zeker niet te veel verwachten of wat luxer weg en gewoon meer betalen.
Heb in de vakantie het boek "All Inclusive" van Suzanne Vermeer gelezen.

Na het zien van de documentaire waar Mardjen naar verwees, lijkt het eerder een non-fictie dan een fictie boek!
Ik vind het persoonlijk wel wat naïef van mensen om te verwachten dat je in het zomerseizoen 12 dagen in de watten gelegd gaat worden voor maar 600 euro per persoon

Dit kan zeker wel. Okee, je moet er even om zoeken en een goedkoop land uitzoeken, Egypte, Turkije ofzo. En goed kijken op de sites van vakantiereiswijzer. We gaan alleen naar hotels/appartementen wat boven de 7 uit komt, en dit is tot nu toe altjd goed bevallen.

Een keertje hadden we een 4 sterren hotel, 8 dagen all in, 200,00. Perfect hotel. Nou zijn we dit niet meer tegen gekomen, zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren.

Als je tijdens kerst wil ben je aanzienelijk duurder uit.
Hoi meiden...

Nou ik wil de eerste week van december weg....niet met kerst..

turkije ben ik al geweest...dus dat is niet echt een optie..

budget is max 300-400 euro....

hoeft niet mega luxe te zijn...zodra het maar netjes is...en we kunnen genieten..

verder zoek ik altijd reccencies op internet over het hotel, dus dat wat in de documentaire gebeuren...zal mij niet heel snel gebeuren..

ik zit zelf aan egypte te denken omdat het daar ook lekker warm is in december
Egypthe,Afrika,Mexico,Indonesie,Dominicaanse Republiek allemaal even mooi en warm en zo kan ik nog wel even doorgaan...maar of het goedkoop is? geen idee....
als ik nu de prijzen voor egypte bekijk....liggen ze vrij hoog..

kan ik beter een last minute boeken?

het is overigens dan geen vakantie...dan moet het toch wat goedkoper zijn??
Voor 300-400 euro kom je denk ik niet ver naar een vakantiebestemming met zon in december. Zoals al eerder genoemd Egypte, Turkije, Canarische eilanden. Al is het met de laatste 2 afwachten met het weer. Ik ben eind november 10 dagen naar Kenia geweest voor 550 euro, was een aanbieding. Wel wat boven jullie budget, maar zeker weten zon. De overige landen die werden genoemd je toch echt een groter budget nodig.

En altijd checken op vakantiereiswijzer wat de rest van de gasten van het hotel vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven