Doelgroep Viva Forum:
dinsdag 2 september 2014 om 16:04
Afspiegeling van de vrouwen in deze maatschappij??
Ik heb deze opmerking nu vaker gehoord en nog nooit echt een duidelijk antwoord gekregen
Ik dacht zelf dat de vrouwen van dit forum een goede afspiegeling zouden zijn van de vrouwen in onze maatschappij.
Ik dacht dat omdat hier zich; thuismoeders, carrierevrouwen, Wiaérs, wao'érs, vrouwen in de bijstand, minderheden en noem maar nog meer op bevinden...
Echter wordt ik vaak uit deze "droom" geholpen door forummers die aangeven dat de dames hier ABSOLUUT GEEN afspiegeling zijn van de vrouwelijke bevolking in Nederland en België...
En mijn vraag is dan ook; hoezo niet??
Wat is dan WEL de doelgroep en hoe verhoud zich deze dan tot het gemiddelde?
Is er iemand die enig idee heeft?
Ik ben zo benieuwd..
Alvast dank voor jullie antwoorden!
Ik heb deze opmerking nu vaker gehoord en nog nooit echt een duidelijk antwoord gekregen
Ik dacht zelf dat de vrouwen van dit forum een goede afspiegeling zouden zijn van de vrouwen in onze maatschappij.
Ik dacht dat omdat hier zich; thuismoeders, carrierevrouwen, Wiaérs, wao'érs, vrouwen in de bijstand, minderheden en noem maar nog meer op bevinden...
Echter wordt ik vaak uit deze "droom" geholpen door forummers die aangeven dat de dames hier ABSOLUUT GEEN afspiegeling zijn van de vrouwelijke bevolking in Nederland en België...
En mijn vraag is dan ook; hoezo niet??
Wat is dan WEL de doelgroep en hoe verhoud zich deze dan tot het gemiddelde?
Is er iemand die enig idee heeft?
Ik ben zo benieuwd..
Alvast dank voor jullie antwoorden!
woensdag 3 september 2014 om 08:10