wanneer beginnen plannen?

02-09-2014 19:51 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben nu 6 weken zwanger op 24/9 mijn eerste controle. Maar nu vragen ik en mijn vriend ons af wanneer jullie beginnen plannen zijn. Daarmee bedoel ik wanneer zijn jullie beginnen praten over een naam, meter en Peter, doopsuiker bekijk of geboorte kaartjes. ( Uiteraard niet bestellen maar gewoon kijken)

wanneer kwam die eerste fopspeen in huis.

Ik betrap er mezelf op dat ik mijn vriend graag een fopspeen kado zou doen met papa is THE best ofzo maar misschien is dit stom of gewoon te vroeg?
Oh, maar Valerie, dat is toch nog niet zo gek? Die eerste twaalf weken zijn nog zo onzeker vaak, niet vreemd dat je nog liever even wacht. Tijd genoeg nog daarna hoor.

Van harte gefeliciteerd!
Ik heb tot de 20 weken echo gewacht met alles.

Kaartjes nog langer 36 a 38 weken ofzo
Haha, ja dat komt ook vast wel goed hoor. Ik vraag me alleen nog steeds af wat je nu 24/7 met zo'n baby DOET. En waarom je dan precies zo moe bent als een baby 16 uur per dag slaapt, dan ga je zelf toch ook even slapen? Daar moet ik dus nog even achter komen
Met 6,5 week zwanger had ik min kinderwagen al in huis! We waren gewoon in enthousiasme een keer de prenatal in gelopen om te kijken hoeveel zo'n ding nu eigenlijk kost en wat w zochten en hebben een merk uitgekozen. Toen ging mijn vriend op marktplaats kijken en we vonden daar eenzelfde voor de helft van de prijs die er nog top uitzag! Het voelde heel vroeg, maar toch was ik blij dat ik al zoiets in huis had. Ik ben nu 27+6 en de babykamer is dit weekend behangen en meubels in elkaar gezet.

Met echt kleertjes kopen ben ik begonnen na de 20 weken echo omdat ik niet zo van de neutrale dingen hou maar echt voor een jongen of meisje wilde shoppen. En we hebben de babykamer ook pas ingericht (behang uitgezocht enz.) na die echo.

Maar dat is helemaal wat je zelf wil! Waar je jezelf prettig bij voelt! Wij hebben nu een meisjesnaam verzonnen en ik vind t wel heeeeeeel moeilijk om me niet te verspreken tegen de buitenwereld!
Het is wel leuk te lezen de ene heel vroeg de andere juist heel laat.

Een naam vind ik gewoon zo moeilijk omdat we 2 totaal verschillende smaken hebben en ik denk dat een compromis vinden zeer moeilijk gaat zijn
Dat hangt er gewoon vanaf wanneer je het wil. De naam hadden we heel snel al. Voorkeursnaam eigenlijk al een jaar voor de verwekking;)

Maar nu een paar dagen voor de uitgerekende datum is de wieg nog niet op poten en het geboortekaartje is ook nog niet helemaal af ontworpen.

Tsja, dingen liepen nu eenmaal zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven