Wat verzamel jij?

03-09-2014 23:34 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf ben ik een vogelliefhebster en heb de w.c ingericht met afbeeldingen van vogels. Voornamelijk tegels zoals deze:

Het is niet zozeer een verzameling als in zoveel mogelijk hebben, maar het moet wel een bepaalde tegel zijn (Delftsblauw is niet goed).

De tegels vind ik via marktplaats en tweedehandswinkels.

Wat verzamelen jullie zoal?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Bord- en kaartspellen (wel alleen degene die ik ook echt speel, de rest gaat weg om plek te maken voor nieuwe spellen).

Daarnaast heb ik ook veel boeken, die collectie probeer ik nu te verminderen omdat er veel boeken tussen zitten die ik ooit nog eens wil lezen of van iemand heb gekregen die het anders weg zou doen maar die ik jaren later nog steeds niet gelezen heb.
Zijn het boeken met een bepaald onderwerp?

Boeken vind ik ook fijn, vooral hele oude.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Boeken.
Mooie momenten
Hier waakt de enige echte Barones
Momenteel verzamel ik mooie gloeilampen voor boven de eettafel. Van die filamentlampen met zo'n spiraaltje erin.

Even een voorraadje aanleggen vóór ze definitief niet meer te koop zijn
A girl cannot have too many designer bags and shoes

@ Barones: mooie momenten - klinkt goed!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Geld haha (flauw grapje, maar ik kon het niet laten :p)
quote:pioenroos87 schreef op 04 september 2014 @ 00:04:

Geld haha (flauw grapje, maar ik kon het niet laten :p)Nah, dat geef ik liever meteen uit
Ook boeken. Vooral fantasy series op dit moment.
niks. Ik omring mij met mensen die verzamelen.
Het is niet echt een verzameling, maar ik vind de dingen die met Harry Potter te maken hebben erg leuk. Sowieso heb ik alle boeken en de films en laatst van mijn vriend een time turner ketting gekregen. Als ik ooit naar Orlando ga wil ik daar graag de Gryffindor sjaal kopen
Heel origineel: boeken
bord- en kaartspellen heb ik ook al een leuke verzameling van, verder verzamel ik niet zo veel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Naaldhakken
quote:blue_lagoon schreef op 04 september 2014 @ 01:38:

Naaldhakken Ik ook en tassen.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Paris Hilton parfum (echt de heerlijkste parfum die er maar bestaat, en hele mooie flesjes/verpakking)

Stiletto's

Lingerie (hou van leuke setjes en m'n lades puilen ondertussen uit door alle slipjes haha)
Jurken
Goede wijnen, terwijl ik zelf geen wijn drink. :-)
Boeken, bordspellen en playmobil...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gebruiksvoorwerpen met motief van varkens of in de vorm van varkens.
Ik zou willen zeggen briefjes van 1000 maar ik heb er nog geen een.

Wat ik verzamelde waren heksen.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Boeken

Heb ook een kledingkast (eeuh meerdere kasten) waar je U tegen zegt. Maar dat is een zeer wisselende verzameling, gaat veel in&uit. Bewaar niks om het bewaren (wat ik met boeken wel heb)
Opgezette dieren en insecten..

Make up en nagellak haha

En ik heb 1001 labellos van alle merken:)
quote:larva schreef op donderdag 04 september 2014 08:43 Opgezette dieren en insecten..

Make up en nagellak haha

En ik heb 1001 labellos van alle merken:) Ohh en oude biology boeken, van de weer een eerst druk van darwin gescoord!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven