Wat verzamel jij?
woensdag 3 september 2014 om 23:34
Zelf ben ik een vogelliefhebster en heb de w.c ingericht met afbeeldingen van vogels. Voornamelijk tegels zoals deze:
Het is niet zozeer een verzameling als in zoveel mogelijk hebben, maar het moet wel een bepaalde tegel zijn (Delftsblauw is niet goed).
De tegels vind ik via marktplaats en tweedehandswinkels.
Wat verzamelen jullie zoal?
Het is niet zozeer een verzameling als in zoveel mogelijk hebben, maar het moet wel een bepaalde tegel zijn (Delftsblauw is niet goed).
De tegels vind ik via marktplaats en tweedehandswinkels.
Wat verzamelen jullie zoal?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
woensdag 3 september 2014 om 23:38
Bord- en kaartspellen (wel alleen degene die ik ook echt speel, de rest gaat weg om plek te maken voor nieuwe spellen).
Daarnaast heb ik ook veel boeken, die collectie probeer ik nu te verminderen omdat er veel boeken tussen zitten die ik ooit nog eens wil lezen of van iemand heb gekregen die het anders weg zou doen maar die ik jaren later nog steeds niet gelezen heb.
Daarnaast heb ik ook veel boeken, die collectie probeer ik nu te verminderen omdat er veel boeken tussen zitten die ik ooit nog eens wil lezen of van iemand heb gekregen die het anders weg zou doen maar die ik jaren later nog steeds niet gelezen heb.
donderdag 4 september 2014 om 00:36
donderdag 4 september 2014 om 07:53