Wat verzamel jij?

03-09-2014 23:34 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf ben ik een vogelliefhebster en heb de w.c ingericht met afbeeldingen van vogels. Voornamelijk tegels zoals deze:

Het is niet zozeer een verzameling als in zoveel mogelijk hebben, maar het moet wel een bepaalde tegel zijn (Delftsblauw is niet goed).

De tegels vind ik via marktplaats en tweedehandswinkels.

Wat verzamelen jullie zoal?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ppff sorry net wakker..

Moest zijn oude biologie boeken. Van de week weer een eerste druk van Darwin gescoord.
Ik spaar vre-se-lijk lelijke theekopjes .

Foto zien ?
quote:larva schreef op 04 september 2014 @ 08:43:

Opgezette dieren en insecten..

Make up en nagellak haha

En ik heb 1001 labellos van alle merken:)Labello IS een merk, en dus maar 1 merk.
quote:Ephina schreef op 04 september 2014 @ 08:51:

Foto zien ?Ja
Starbucks mokken uit zo veel mogelijk steden
Tjeuzus Ephina

Erfstuk van oma?
quote:GateKeeper schreef op 04 september 2014 @ 08:57:

Tjeuzus Ephina

Erfstuk van oma?

Hahaha nee! Na een 21 diner van een jaargenootje, kregen we allemaal ons kopje mee (mad hatters teaparty thema. Erg leuk!) en toen ben ik begonnen . Stiekem vind ik ze dus écht heel mooi.

M'n eerste kopje was die rechts achter. Het kopje met die witte bloemen links achter, kwam ik ooit een keer tegen in de serie Supernatural. *TROTS* .

M'n lievelings is de 3e van rechts, vooraan ! Bladgoud en pioenrozen .
quote:misschicken schreef op donderdag 04 september 2014 08:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Wat verzamel jij?"" class="messagelink">larva schreef op 04 september 2014 @ 08:43</a>:</b>

Opgezette dieren en insecten..

Make up en nagellak haha

En ik heb 1001 labellos van alle merken:)</div></blockquote>Labello IS een merk, en dus maar 1 merk. Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel toch??
quote:larva schreef op 04 september 2014 @ 09:03:

[...]

Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel toch??Het schijnt dat ze bij de Claire's nog lipsmackers verkopen!
quote:Ephina schreef op donderdag 04 september 2014 08:51 Ik spaar vre-se-lijk lelijke theekopjes .

<a href="https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... b86496a1ea" class="link">Foto zien</a> ? Oeh leuk! Zo heb ik een theepot!

Foto zien ?Ik vind ze echt mooi!
quote:Ephina schreef op donderdag 04 september 2014 09:03 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Wat verzamel jij?"" class="messagelink">larva schreef op 04 september 2014 @ 09:03</a>:</b>

[...]

Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel toch??</div></blockquote>Het schijnt dat ze bij de Claire's nog lipsmackers verkopen!

Jaa die neem ik wel eens mee uit de vs:)

de meest fijne vind ik die van de yves rocher:)
Ik verzamel elpee's. Niet heel bijzondere uitgaven of heel erg veel, maar ik probeer van alle albums die ik mooi vind er ook een op elpee te vinden. Elpee's klinken gewoon het allermooiste.
quote:lilalinda schreef op 04 september 2014 @ 09:08:

[...]

Ik vind ze echt mooi!

Yaaay !

Mijn vriend niet , die heeft ze verbannen naar de studeerkamer .

Foto zien ?

Dan moet je maar niet langskomen bij mijn schoonmoeder, heeft ze gelijk geen kopjes meer

Ik verzamel souvenirs uit de landen waar ik geweest ben, ik neem iets kleins mee bijvoorbeeld een mini toren van Pisa en die zet ik allemaal bij elkaar in de kast.
Ik verzamel paars/oranje aardewerk vazen en pullen. Vind er heel af en toe nog eentje op een rommelmarkt.

En ik verzamel allerlei knutsel en handwerkspulletjes.
Ephina, ik vind die kopjes ook leuk.

Iemand anders had het over filament lampen. Ik wist niet wat het was en even gegoogeld, zijn ook mooi

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Matroesjka's. Ik heb er iets mee, ik vond ze als kind al leuk. Ik ben begonnen te verzamelen toen iemand er eentje voor me meebracht uit Rusland. Het is nog niet zo'n grote verzameling, maar ik ben dan ook niet echt zo'n verzamelaar in hart en nieren.
Beautyfly, ik denk dat je hier wel wat kunt vinden:

http://www.verzamelaarsjaarbeurs.nl/

Ik kom hier eens in de twee jaar voor de muziekbeurs (elpee's scoren uiteraard ) en ik kom er heel veel oranje vaasjes tegen.
Ik verzamel theater memorabilia, maar dan alleen écht bijzondere dingen van bijzondere voorstellingen die ik heb gezien of gedaan. Denk aan: kostuums, gouden cd's, antieke merchandise van producties van tenminste 20 jaar geleden, gesigneerde programmaboekjes (Jude Law )
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Handwerkspullen. Dat realiseerde ik me op het moment dat mijn zoon (4,5) mijn verzameling zag en riep: 'Ojee! Een bolletjes-wol-overstroming!'
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:VickyP schreef op donderdag 04 september 2014 10:15 Handwerkspullen. Dat realiseerde ik me op het moment dat mijn zoon (4,5) mijn verzameling zag en riep: 'Ojee! Een bolletjes-wol-overstroming!'Aahh lieff!!
Ik verzamelde alles in de vorm van of met een bepaald dier (i.v.m. herkenbaarheid zeg ik liever niet welk dier). Ik had echt tienduizenden objecten, in zo'n dertig jaar bij elkaar gespaard. Maar omdat we binnenkort gaan verhuizen en we er dan écht geen ruimte meer voor hebben heb ik laatst alles weggegaan. Ik heb nog één levensgrote knuffel (die ga ik nog verkopen) en de drie mooiste beeldjes bewaard. De rest is allemaal weg, met pijn in mijn hart...
Zo had ik ook heel veel boeken, maar die zijn ook grotendeels weg. Ik heb er nu alleen nog heel veel van een bepaalde schrijver, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen. Maar bijna zestig boeken neemt wel veel plek in, dus ik zal wel moeten, vrees ik.

Foto zien ?

Ik vind ze mooi.

Ik spaar van alles van mijn woonplaats, het liefst oud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven