Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ook.

Ik herken forummers na nickchange nooit aan bv schrijfstijl.

Ben blij dat ik af en toe per ongeluk iemand herken.

Die mij dan al 100+ hints heeft gegeven
Huts!
Daarom heb ik het ook bekend gemaakt.

Zelf vind ik het soms echt jammer als een forumster die ik graag mag "weg" is.

Zoals boerderijgeit.
quote:Merisi schreef op 04 september 2014 @ 18:41:

Daarom heb ik het ook bekend gemaakt.

Zelf vind ik het soms echt jammer als een forumster die ik graag mag "weg" is.

Zoals boerderijgeit.

Ja, maar ik ben dus ook al weer kwijt wie je was.

Omdat er meerdere forummers zijn die een nickchange hebben ondergaan. Ik kan dat allemaal niet onthouden hoor, Truusje was Beppie en Toos was Miepje...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:SuzanneSuus schreef op 04 september 2014 @ 17:13:

[...]

Was er eigenlijk een reden waarom zoveel forummers zich lieten anonimiseren?Ik wilde een tijdje terug al mijn persoonlijke berichten wissen. Maar ja, dat zijn er ik weet niet hoeveel duizend die ik handmatig uit elke topic moet verwijderen. Iemand stelde toen voor om mezelf dan te anonimiseren zodat mijn nick niet meer terug te leiden is naar die berichten. Mij ging het dus puur om achteraf bedenken dat ik sommige zaken liever niet had gedeeld, maar ik heb mijn schouders maar opgehaald. Mijn nick wil ik ook niet kwijt en volgens mij herkent niemand mij en als dat wel zo is, ook dikke pech.
Boerderijgeit vond ik leuk, haar bijdragen én haar avatar. Ik las dat ze onder een andere anonieme nick nog actief is, dus misschien meldt ze zich wel.
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 september 2014 @ 18:49:

[...]

Ja, maar ik ben dus ook al weer kwijt wie je was.

Omdat er meerdere forummers zijn die een nickchange hebben ondergaan. Ik kan dat allemaal niet onthouden hoor, Truusje was Beppie en Toos was Miepje...

quote:Sensy12 schreef op 04 september 2014 @ 18:49:

[...]

Ik wilde een tijdje terug al mijn persoonlijke berichten wissen. Maar ja, dat zijn er ik weet niet hoeveel duizend die ik handmatig uit elke topic moet verwijderen. Iemand stelde toen voor om mezelf dan te anonimiseren zodat mijn nick niet meer terug te leiden is naar die berichten. Mij ging het dus puur om achteraf bedenken dat ik sommige zaken liever niet had gedeeld, maar ik heb mijn schouders maar opgehaald. Mijn nick wil ik ook niet kwijt en volgens mij herkent niemand mij en als dat wel zo is, ook dikke pech.Je zou dan wel Sensy13 kunnen nemen als nieuwe nick, net als Sandt heeft gedaan. Dan blijf je "jezelf" en zijn je oude berichten niet meer te herleiden.
Het is wel gek met nicks. Mijn vorige heb ik een hele tijd gehad, daarnaast heb ik er nog 1 die ik leuk vond, maar die ik toch maar af en toe gebruikte en nu eigenlijk niet meer.

Terwijl ik met Merisi meteen een klik had en die meteen volop ben gaan gebruiken, al heeft het even geduurd voor ik een avatar had die me beviel.
quote:Merisi schreef op 04 september 2014 @ 18:53:

[...]

Je zou dan wel Sensy13 kunnen nemen als nieuwe nick, net als Sandt heeft gedaan. Dan blijf je "jezelf" en zijn je oude berichten niet meer te herleiden.Sensy13 brengt ongeluk. Bijgeloof enzo haha!
Oh ja, een trol hint....Kurhaus.
quote:Merisi schreef op 04 september 2014 @ 18:55:

Het is wel gek met nicks. Mijn vorige heb ik een hele tijd gehad, daarnaast heb ik er nog 1 die ik leuk vond, maar die ik toch maar af en toe gebruikte en nu eigenlijk niet meer.

Terwijl ik met Merisi meteen een klik had en die meteen volop ben gaan gebruiken, al heeft het even geduurd voor ik een avatar had die me beviel.Ik ga iets raars zeggen, ik kende jou natuurlijk van je oude nick, maar met je nieuwe nick heb ik een andere klik met je dan hiervoor. Gek is dat, want jij bent niet veranderd.
quote:Sensy12 schreef op 04 september 2014 @ 18:55:

Oh ja, een trol hint....Kurhaus.Ja dat had ik ook meteen..
quote:Sensy12 schreef op 04 september 2014 @ 18:55:

Oh ja, een trol hint....Kurhaus.Pijler?
quote:Sensy12 schreef op 04 september 2014 @ 18:49:

[...]

Ik wilde een tijdje terug al mijn persoonlijke berichten wissen. Maar ja, dat zijn er ik weet niet hoeveel duizend die ik handmatig uit elke topic moet verwijderen. Iemand stelde toen voor om mezelf dan te anonimiseren zodat mijn nick niet meer terug te leiden is naar die berichten. Mij ging het dus puur om achteraf bedenken dat ik sommige zaken liever niet had gedeeld, maar ik heb mijn schouders maar opgehaald. Mijn nick wil ik ook niet kwijt en volgens mij herkent niemand mij en als dat wel zo is, ook dikke pech.Zo sta ik er ook in. Het lijkt me dat ik erg herkenbaar ben als je al mijn berichten achter elkaar leest, maar wie neemt de moeite nou om twaalfduizend berichten door te ploegen en er dan ook nog de contexten bij op te zoeken. Bovendien heb ik niks geschreven wat ik mijn schoonmoeder niet zou vertellen, als zij niet zo'n kreng was .
quote:Merisi schreef op 04 september 2014 @ 18:57:

[...]

Pijler?Relaties
quote:Sensy12 schreef op 04 september 2014 @ 18:56:

[...]

Ik ga iets raars zeggen, ik kende jou natuurlijk van je oude nick, maar met je nieuwe nick heb ik een andere klik met je dan hiervoor. Gek is dat, want jij bent niet veranderd.Ik denk dat ik me wel anders presenteer hier, veel minder serieus.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2014 @ 18:57:

[...]

Zo sta ik er ook in. Het lijkt me dat ik erg herkenbaar ben als je al mijn berichten achter elkaar leest, maar wie neemt de moeite nou om twaalfduizend berichten door te ploegen en er dan ook nog de contexten bij op te zoeken. Bovendien heb ik niks geschreven wat ik mijn schoonmoeder niet zou vertellen, als zij niet zo'n kreng was .Hahaha! Zo belangrijk zijn we gelukkig niet.
quote:Sensy12 schreef op 04 september 2014 @ 18:59:

[...]

Relaties Oja, die is zo gaaaaaap!
Ik was wel zo belangrijk.. Ik was bang dat jullie mij als koningin maxima zouden ontmaskeren...

Oops...
quote:larva schreef op 04 september 2014 @ 19:04:

Ik was wel zo belangrijk.. Ik was bang dat jullie mij als koningin maxima zouden ontmaskeren...

Oops...
Zou toch wat zijn hé als Maxima hier echt zou posten....
Haha, wie zou ze kunnen zijn?
Maxima meldt zich.

*niet verder vertellen hoor*
quote:Sensy12 schreef op 04 september 2014 @ 19:16:

Zou toch wat zijn hé als Maxima hier echt zou posten....Of de door mij zo gehate juf die mijn dochter in groep 4 had, en over wie ik hier nog steeds af en toe gezellig stoom af zit te blazen al is dochter intussen al dertien .
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2014 @ 19:21:

[...]

Of de door mij zo gehate juf die mijn dochter in groep 4 had, en over wie ik hier nog steeds af en toe gezellig stoom af zit te blazen al is dochter intussen al dertien . lekker haatdragend ben jij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven