Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 21:41:

[...]

kijk, hier weer een prachtige vertoning van dat schoolplein gedrag. Ja goed hè, ik ben lekker met mijn dinnetjes aan het knikkeren en geloof me, jij en zij zijn niet uitgenodigd. Is dat nou even jammer.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2014 @ 21:55:

[...]

Ik heb zo maar nog steeds het idee dat onze vriendin precies weet hoe het hier werkt, dat ze het daar al jaren niet mee eens is en dat ze daarom een nieuw account heeft aangemaakt. Gewoon zeiken om het zeiken dus, want ze had natuurlijk ook gewoon weg kunnen blijven. Dat zou ik tenminste doen als ik een forum echt kut met peren vond.

Dat is ook een mogelijke theorie. Dat zou ook een hoop verklaren.

Neemt niet weg dat ze nog steeds een grote bek heeft.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik vond het bericht van Stora niet schokkend. Het was niet vriendelijk maar ik zie hier veel ergere dingen voorbij komen waar niet voor geband wordt. Daarbij kwam hoe heet ze, Rozemarijn, zelf weer even melden dat ze niet de persoon was waar ik haar mee vergeleek. Wat verder geen nieuws was ofzo.
We hebben nou eenmaal wat sfeerverziekers hier de laatste tijd.

Kwestie van simpelweg omheen forummen.
Huts!
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 21:57:

[...]

en wat vind je precies te zot voor worden? dat ze gebanned is omdat haar bericht niet banwaardig zou zijn, of het feit dat ze gebanned is om iemand die kennelijk veel forummers hier niet 'mogen' (dus dan mag er over haar heen gepist worden)?

wezenlijk verschil.

Het feit dat ze geband is aangezien rdvv steeds zelf haar oude nick van de daken schreeuwt.

Stora heeft haar nooit verraden.

(en ik ken Stora niet, dus nee, geen vriendjespolitiek)
Oh wauw, ik heb iemand op z'n tenen getrapt geloof ik. Allerlei opmerkingen van fiona32 tegen mij verwijderd door de mods. En ik heb ze niet eens gelezen :(
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 21:57:

[...]

en wat vind je precies te zot voor worden? dat ze gebanned is omdat haar bericht niet banwaardig zou zijn, of het feit dat ze gebanned is om iemand die kennelijk veel forummers hier niet 'mogen' (dus dan mag er over haar heen gepist worden)?

wezenlijk verschil.

Omdat ze geband is omdat 'iemand' het nodig vond om haar posting te staffen om die extra onder de aandacht te brengen van de mods.

Over kinderachtig schoolpleingedrag en huilend naar de juf stappen gesproken....
Waar?
Linaisa, mensen vormen geen kliekje om jou lastig te vallen. Ik ben met niemand een kliekje, maar ik irriteer me aan ieder antwoord wat jij geeft, echt iedere post is vervelend. Ik kan me zo indenken dat meer mensen dat hebben, afzonderlijk van andere forummers dus dat kliekjesgedrag zal wel meevallen. Je bent gewoon echt niet leuk, voor niemand en op geen enkel vlak is er ook maar iets positiefs te ontdekken over jouw gedrag en postings op het forum.

Ik weet niet waarom je zo de behoefte voelt om mensen uit de tent te lokken en daarmee lekker negatief in de aandacht komen te staan, maar ik vind het heel sneu voor jou dat je daar blijkbaaar je pleziertjes uit haalt. Nu ben ik de beroerdste niet, dus gun ik je best een pleziertje
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 22:00:

[...]

Het feit dat ze geband is aangezien rdvv steeds zelf haar oude nick van de daken schreeuwt.

Stora heeft haar nooit verraden.

(en ik ken Stora niet, dus nee, geen vriendjespolitiek)

het gaat dus om dat laaste wat ik schreef. omdat het rdvv betreft is het te zot voor woorden.

ik krijg weer mijn gelijk.

btw, stora is niet geband omdat ze iemand zou hebben verraden. het ging om het bericht dat zij gepost heeft. gezien haar weekban is dit niet de eerste keer dat ze gebanned is. dus zo;n engeltje is ze ook weer niet.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
In het topic 'eind twintig en het serieuze leven' Ismene.
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 22:00:

Oh wauw, ik heb iemand op z'n tenen getrapt geloof ik. Allerlei opmerkingen van fiona32 tegen mij verwijderd door de mods. En ik heb ze niet eens gelezen :(Nou idd. Ze moest je wel hebben.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 22:05:

[...]

het gaat dus om dat laaste wat ik schreef. omdat het rdvv betreft is het te zot voor woorden.

btw, stora is niet geband omdat ze iemand zou hebben verraden. het ging om het bericht die zij gepost heeft. aangezien haar weekban is dit niet de eerste keer dat ze gebanned is. dus zo;n engeltje is ze ook weer niet.

Ja hoor meid, jij hebt gelijk

Maar je hebt de feiten weer eens niet op een rijtje. Je hoort de klok wel luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.

De ban die Stora hiervoor had gekegen was wel omdat ze de oude en nieuwe nick van rdvv in één posting had genoemd.

[...]

Wat jij wilt. Verstand komt met de jaren.
Die blauwe bloem had toch geen kinderen? Want deze 2 stoorzenders vertonen wel hetzelfde gedrag, zuigen en zieken en dan verontwaardigd janken en klikken als ze daarop aangesproken worden. Echt, ik heb een déjà vu
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 september 2014 @ 21:59:

We hebben nou eenmaal wat sfeerverziekers hier de laatste tijd.

Kwestie van simpelweg omheen forummen.Ja maar, maar Bella, het is soms zo lekker om er tegenaan te posten...........
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 22:00:

[...]

Omdat ze geband is omdat 'iemand' het nodig vond om haar posting te staffen om die extra onder de aandacht te brengen van de mods.

Over kinderachtig schoolpleingedrag en huilend naar de juf stappen gesproken....

tja, dat staffen is iets wat forummers hier niet kunnen laten. ik noem het banhunten. als jij hier zo lang komt en zoveeeeeellll weet dan weet je dat toch ook?

ik geloof dat ik wel 56 keer, waarvan 50 x door nummerblabla ben gestaft omdat bepaalde mensen zouden en moesten een ban lospeuteren bij de mods.

kom nu dus niet janken want het is iets waar een heleboel forummers zich schuldig aan maken
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 22:09:

[...]

tja, dat staffen is iets wat forummers hier niet kunnen laten. ik noem het banhunten. als jij hier zo lang komt en zoveeeeeellll weet dan weet je dat toch ook?

ik geloof dat ik wel 56 keer, waarvan 50 x door nummerblabla ben gestaft omdat bepaalde mensen zouden en moesten een ban lospeuteren bij de mods.

kom nu dus niet janken want het is iets waar een heleboel forummers zich schuldig aan makenGa jij me nou vertellen wat ik hier wel en niet hoor te weten na zoveel jaar?
quote:tbl1966 schreef op 06 september 2014 @ 22:08:

Die blauwe bloem had toch geen kinderen? Want deze 2 stoorzenders vertonen wel hetzelfde gedrag, zuigen en zieken en dan verontwaardigd janken en klikken als ze daarop aangesproken worden. Echt, ik heb een déjà vu Echt he....zuigen, zieken, trekken en dan huilie huilie.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 21:54:

[...]

oke, duidelijk. bedankt voor je "objectieve" mening. Graag gedaan.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

En dat is toch maar waar het om gaat in het leven he. Ik wens je ongelooflijk veel geluk met jou en je gelijk. Jullie kunnen het vast goed vinden samen .
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 22:07:

[...]

Ja hoor meid, jij hebt gelijk

Maar je hebt de feiten weer eens niet op een rijtje. Je hoort de klok wel luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.

De ban die Stora hiervoor had gekegen was wel omdat ze de oude en nieuwe nick van rdvv in één posting had genoemd.ik ben om precies diezelfde reden gebanned omdat ik toen gestaft werd door een stuk of 15 forummers in dit zelfde topic. waar was jij toen met je grote bek om kinderachtigheid aan te kaarten??
Merisi

Huts!
zeg kan het even een beetje minder?
Zie je nou, nu komt de forumjuffrouw ingrijpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven