Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eindelijk bijgelezen! Ik moet ook niet meer een dag weggaan, dan mis je teveel.
Life is short. Eat dessert first.
Die nieuwkomertjes tegenwoordig zijn niet meer zo snel te intimideren. Toch jammer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 19:03:

[...]

Ja, dat is ze. En ja, ze had een relatie met ARRRRmand.

*Waarom weet ik dit allemaal?*Weet ik ook nog. Heeft hij ook een paar keer gezegd, dacht ik?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 19:03:

[...]

Ja, dat is ze. En ja, ze had een relatie met ARRRRmand.

*Waarom weet ik dit allemaal?*Je bent gewoon een spons die bezig is met een spoedcursus Viva Forum.
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 19:01:

[...]

Nick en ava idd hetzelfde maar ze praatte vooral over katten.

Seks was ze niet zo'n liefhebber van toch?

Nouja...ze was expert op alle mogelijke gebieden dus ook dat is mogelijk.Eerst was ze tegen seks, en dan na haar seksrelatie met mede-vivaforummer, was ze zo goed als verslaafd.
quote:Scamp schreef op 07 september 2014 @ 19:03:

[...]

Ah ja, die was ik vergeten. Die had altijd zo'n heerlijk chagrijnige ava écht? ff zoeken hier
Komen die reacties van Amand opeens in een heel ander licht te staan. Zouden ze nog bij elkaar zijn? Of zou ze inmiddels iets met zijn broer Armand hebben? Die heeft het wel beter voor elkaar, begrijp ik uit de reactie van Amand
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Ze had in ieder geval een aparte kijk op seks, dat herinner ik me nog wel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2014 @ 19:03:

Die nieuwkomertjes tegenwoordig zijn niet meer zo snel te intimideren. Toch jammer.

Komend van jou vind ik dit een heel groot compliment
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 19:05:

[...]

Eerst was ze tegen seks, en dan na haar seksrelatie met mede-vivaforummer, was ze zo goed als verslaafd.Weet ook niet waarom ik dit onthouden heb maar ik weet dat ze nooit klaarkwam.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 september 2014 @ 19:01:

HPL... die heb ik nog net meegemaakt voor ze weg moest.

Over bang zijn voor gesproken...

En voor BGB.

En voor Meds.

Ik ben gewoon een watje.Ik lag in het eerste het beste topic waar ik op reageerde al overhoop met Meds .
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 19:05:

Komen die reacties van Amand opeens in een heel ander licht te staan. Zouden ze nog bij elkaar zijn? Of zou ze inmiddels iets met zijn broer Armand hebben? Die heeft het wel beter voor elkaar, begrijp ik uit de reactie van Amand Haha ben jij even een tijdje van het forum weggeweest?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De blauwe bloem had van alle dieren verstand. Ik kan me nog een topic herinneren waarin ze serieus kwam beweren dat goudvissen psychotisch werden als ze in een kom moesten zwemmen. En toen kwamen BGB en Meds op de proppen en ineens was het drie uur 's nachts en had ik pijn in mijn buik van het lachen .
Maar dan ben jij hier toch al al even Ismene?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2014 @ 19:08:

De blauwe bloem had van alle dieren verstand. Ik kan me nog een topic herinneren waarin ze serieus kwam beweren dat goudvissen psychotisch werden als ze in een kom moesten zwemmen. En toen kwamen BGB en Meds op de proppen en ineens was het drie uur 's nachts en had ik pijn in mijn buik van het lachen .

Ja, dat herinner ik me ook nog. Leuk meelezen zijn dat soort topics.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

De blauwe bloem had van alle dieren verstand. Ik kan me nog een topic herinneren waarin ze serieus kwam beweren dat goudvissen psychotisch werden als ze in een kom moesten zwemmen. En toen kwamen BGB en Meds op de proppen en ineens was het drie uur 's nachts en had ik pijn in mijn buik van het lachen .oh ja, ik weet het nog. Ik heb meteen al mijn vissen vrijgelaten, hup mijn hele zoutwateraquarium in de sloot gekieperd. Dierenleed daar doe ik niet aan mee
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2014 @ 19:06:

[...]

Ik lag in het eerste het beste topic waar ik op reageerde al overhoop met Meds .Ik ook. En met BGB. En met Suus, die van dat King Louie-topic.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 19:06:

[...]

Weet ook niet waarom ik dit onthouden heb maar ik weet dat ze nooit klaarkwam.Zij klapperde met haar benen toch?

En voor BGB.

En voor Meds.

Ik ben gewoon een watje.

HPL, tja, dat was me er eentje.

Angst is een slechte raadgever. BGB valt reuze mee

En voor BGB.

En voor Meds.

Ik ben gewoon een watje.Ik ook hoor
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 19:01:

[...]

Ja, ging volgens mij over dwangvoeren van een zieke poes. Volgens Iris moest je dat gewoon doen en MV was mordicus tegen, als ik het mij goed herinner.ja weet ik ook nog, TO wilde niet naar een DA. MV en ik vonden dat ze wel moest gaan maar I. vond dat ze best nog even kon wachten en ondertussen maar moest dwangvoeren met yoghurt

De blauwe bloem had van alle dieren verstand. Ik kan me nog een topic herinneren waarin ze serieus kwam beweren dat goudvissen psychotisch werden als ze in een kom moesten zwemmen. En toen kwamen BGB en Meds op de proppen en ineens was het drie uur 's nachts en had ik pijn in mijn buik van het lachen .Dat zijn de leuke topics
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 19:08:

[...]

Haha ben jij even een tijdje van het forum weggeweest?Nee dat niet maar dit heb ik volkomen gemist. Toch nog een leven buiten het forum? Was ook zo'n standaard verwijt als het uit de hand liep. "Je hebt zeker geen leven buiten het forum". Ik heb gelukkig nog een leven buiten het forum".
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2014 @ 19:06:

[...]

Ik lag in het eerste het beste topic waar ik op reageerde al overhoop met Meds .Zeker een topic over zweefteverij geopend
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 19:14:

[...]

Nee dat niet maar dit heb ik volkomen gemist. Toch nog een leven buiten het forum? Was ook zo'n standaard verwijt als het uit de hand liep. "Je hebt zeker geen leven buiten het forum". Ik heb gelukkig nog een leven buiten het forum".

Belachelijke vraag trouwens en gelukkig maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven